Regels Hoe Voel Je Je Nu:quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Høken het volgende:
[..]
Waar is de mooie OP gebleven met de regeltjes?
Ik ben te moe.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Høken het volgende:
[..]
Waar is de mooie OP gebleven met de regeltjes?
quote:
Die ja !quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Regels Hoe Voel Je Je Nu:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel respect verwacht als je reageert op een ander. En bedenk, je hoeft niet te reageren.
• Single smiley hebben we liever ook niet.
• Geen langdradige slowchat. Post iemand iets interessants, leuks of niet leuks, vragen of reageren mag maar maak er geen lange chatsessie van. Ga dan over tot Personal Message of Direct Message.
• Ben je het niet eens met een post of reactie, ga er dan niet zelf op reageren maar doe een Post Report. Deze kun je boven aan de desbetreffende post vinden onder dit: [ afbeelding ] icoon.
• Een nieuw topic openen met de "open nieuw deel"-knop, zodat volgers het topic niet kwijtraken. Deze staat bovenaan het topic wanneer deze vol is. Dit wordt gedaan door hij/zij die de Last Post heeft.
• Houd het topic ten alle tijden netjes.
Met dank aan Dimens.
Die?
Ik ben de hele tijd ziek en daarom niet fit...quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Specifieke reden?
Hier wel ok, toe aan weekend.
Ik ken dat, was vorige week en de week er voor ook redelijk ziek en dat begon ook aardig door te werken op mijn gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd ziek en daarom niet fit...
Mocht je daar vaker last van hebben, van vapona heb je zo'n ding voor in het stopcontact. Werkt bij mij echt geweldig. Heb hem dichtbij m'n hoofd zitten, hoor geen mug meerquote:
Ai, dat is wel lang wachten voor een sollicitatiegesprek dan, succes iig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:52 schreef Muck het volgende:
Gespannen.
Ik ben ruim drie kwartier te vroeg op mijn sollicitatie, dus ik loop nog maar een rondje
ik heb zo'n lichtje dat ik achter het hoofddeel van mijn bed plaats maar die stomme mug was blijkbaar zo wanhopig dat hij dat lichtje negeerdequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mocht je daar vaker last van hebben, van vapona heb je zo'n ding voor in het stopcontact. Werkt bij mij echt geweldig. Heb hem dichtbij m'n hoofd zitten, hoor geen mug meer
Ik voel me heel brak. Hoofdpijn. Verder wel blij. Ff wat klusjes doen en de rest vd dag lammen
Muggen komen juist op licht af..quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb zo'n lichtje dat ik achter het hoofddeel van mijn bed plaats maar die stomme mug was blijkbaar zo wanhopig dat hij dat lichtje negeerde![]()
Verder nu tevreden want het is weekend
Datquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
Beetje eenzaam en geen zin om zo te werken.
Same here.quote:
Ja maar het is zo'n speciaal anti-muggen licht wat altijd werkte behalve vannachtquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:25 schreef Miam het volgende:
van vrij slecht naar ----> pretty awesome!
mannenquote:
Wij hebben er ook een handje van hoor.quote:
Als ik me kut voel, duurt het tenminste de hele dagquote:
thanks liefquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een handje van hoor..
parkinson?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Høken het volgende:
Vreemd. Ik kan niet stoppen met verschrikkelijk erg trillen. Heb het niet eens koud.
Stress?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Høken het volgende:
Vreemd. Ik kan niet stoppen met verschrikkelijk erg trillen. Heb het niet eens koud.
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.quote:
Zou niet weten waarvoor ik moet stressen! Kan ook zijn dat 't door de energie komt, heb wel vaker een aanval gehad na een blikje.quote:
thank god!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.
Ik vind jou soms best vreemdquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan er zelf ook om lachen.
[..]
Zou niet weten waarvoor ik moet stressen! Kan ook zijn dat 't door de energie komt, heb wel vaker een aanval gehad na een blikje.
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind jou soms best vreemd
OT: beetje moe, na ruim 2u reizen eindelijk terug bij m'n ouderlijk huis.
qftw, ben alweer op het werkquote:
ik ben net thuisquote:
Ik ging over de grens..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
Beetje aangeshoten op de grens van dronken nu maar slapen..en hopen een leuke dag/avond morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |