Je hebt het bij 2,5 bastognekoek kunnen houden! Hulde!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Even daglijstje. Kijken wat ik nog kan hebben vandaag![]()
o. 2 boterhammen met dun margarine en dik zelfgemaakte druivenjam
t. 2,5 bastognekoek
l. bak salade met kaas, croutons, sla, tomaat en dressing + 3 crackers met kaas
t. 3 koffiekoekjes + 2 handjes pinda's
Ik had zin in döner (brood, veel groente, weinig vlees), maar iets zegt mij dat ik maar beter wat groente kan roerbakken.
Thanks! Nu ben ik trouwens pas echt misselijk. Die pinda's liggen bizar zwaar op de maag.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt het bij 2,5 bastognekoek kunnen houden! Hulde!
Hebben jij en je bastognekoeken iets geleerd van vandaag?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Zie nu pas de ondertekst onder de foto. Een extra witregel zou de OP niet misstaan. Het is er grappig genoeg voor.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
holadiee! Goeie TT!
Tink, is döner in D: brood, veel groente, weinig vlees? Dan zeg ik doen!
Vaiz, je kunt ook naar mijn straat verhuizen, daar heb ik:
- een pizzeria
- een snacktaria
- 2 biologisch restaurantjes
- 2 lunchrooms
- 2 döner-toko's
- Indonesische afhaal
- Surinaamse afhaal
- avondwinkel met zelfgemaakt voer
Het is een godswonder dat ik elke avond kook.
Dat ik een volgende keer beter eerst een hand pinda's eetquote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben jij en je bastognekoeken iets geleerd van vandaag?
Ja he?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Oh, 2,5 koek, valt best me als er 2 pakken liggen te lonken.
Vooral die halve, zelfbeheersing ten top!quote:
Nu nog wat fruit erbij en het is top!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel gegeten vandaag..
O: bekende kom kwark-combi
L: zacht volkoren puntje aardbeien, zacht puntje komijnekaas, pistoletje eiersalade
T: biertje op terras
T: handje pepernoten
D: spaanse tomatentaart, part II
Eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef conleche het volgende:
TT![]()
Die mensen op de talibanfoto zijn al wel morsdood.....beetje luguber vind ik dat wel
Ja je bent echt wel 10 kilo zwaarder na vandaagquote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel gegeten vandaag..
O: bekende kom kwark-combi
L: zacht volkoren puntje aardbeien, zacht puntje komijnekaas, pistoletje eiersalade
T: biertje op terras
T: handje pepernoten
D: spaanse tomatentaart, part II
of een goeie dagbesteding!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauw bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauwe bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
Wat voor redacties?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef Tinkepink het volgende:
Gooi er nog maar een vraag in vandaagBen op zoek naar gratis perslijsten (emailadressen van redacties). Iemand nog een idee waar ik kan zoeken?
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: pain de boulogne stokbrood met kaas, tomaat en komkommer
L: havermout met banaan
T: 1 bitterbal (had nog wat langer in de frituur gemogen en half 3 is wel erg vroeg voor bitterballen!)
T: framboos/witte chocolade muffin(bij lebkov, viel tegen!)
T: stuk spinazie omelet
D: soep met heel veel groente en canellibonen, lasagna
S: 4*10 minuten hardlopen. Ben benieuwd of het veel pijn doet!
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?
Ik werk in een beetje obscure sector.heb al een lijstje, maar ben bang wat over het hoofd te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon adressen van relevante tijdschriften en kranten verzamelen?
Ach ja, ik snap wel dat het even duurt om op te starten. Maar ik wil volgende week wel echt aan de slag. En tegelijk ook weer niet, het blijft doodeng.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wel balen amsel, dat het allemaal zo lang duurt.
waar?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n vader komt vandaag ook op tv in NL!
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houdenquote:
Die gast met dat foute kapsel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houden
Doelde meer op dat andere foute kapsel links van mquote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben de geheime minnares van Jack de Vries ja
Dat probleem heb ik ook vaak op bbq'squote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Hier een bbq gehad van m'n werk. Score: 2 stukken stokbrood met kruidenboter, een worstje, een hamburger, sausjes, stukjes komkommer. 1,5 glas wijn.Te veel gekletst en daardoor te weinig tijd voor eten... Maar ook niet echt trek meer nu.
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
De webshop waar ik m'n tas vandaan heb (en weer naartoe gestuurd heb wegens kapot) beweert m'n tas niet te hebben ontvangen, terwijl 'ie volgens track & trace toch echt dinsdag bezorgd is. Net even een screenshotje gestuurd, ben benieuwd!
Hehehe, ik had ook helemaal geen zin in bitterballen ofzo op dat tijdstip!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
Ja, heb ik nogquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!
Mooi! Waar is die van?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Oeh ik geloof dat ik deze maar eens ga passen, als ie mij staat zou het een prima diploma uitreiking jurkje kunnen zijn. Als ie bij mijn figuur staat dus.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0726_278R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2705]&set=key[height],value[3163]&set=key[x],value[1383]&set=key[y],value[568]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&Mquote:
Heheh, herkenbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Argh, fokken op m'n telefoon.
Erg goed, thanks for asking!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heheh, herkenbaar.
Hoe bevalt het nieuwe schooljaar DaD?
quote:
Fijn!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Erg goed, thanks for asking!
Well, thank you!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Jou staat ie waarschijnlijk sowieso wel! Jij hebt een mooi figuurtje
.
Heel leuke klassen en ik had geen roostereisen, dus ik ben heel tevreden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn!Leuke klassen? Gunstig rooster enzo?
Hoezo ? Vind het altijd erg smakelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Super lijstje muks, alleen jammer van die pangafilet
Heb je de panga /goede vis discussie gemist?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef Muks het volgende:
[..]
Hoezo ? Vind het altijd erg smakelijkVooral met wat cajun kruiden of zoals vandaag met verse dille uit de oven *mjam*
Geloof dat ik het niet erg vind dat ik die gemist heb, maar dit lag in de vriezerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je de panga /goede vis discussie gemist?
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef Muks het volgende:
[..]
Geloof dat ik het niet erg vind dat ik die gemist heb, maar dit lag in de vriezer
Morgen haal ik lekker weer vers gerookte en vers gestoomde makreel bij mijn eigen visboer :!
en mooi lijstje !!
Lang? Ik vind dit héééél erg snel...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wel balen amsel, dat het allemaal zo lang duurt.
Yup.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef _aurum_ het volgende:
Als je iemand bent die dringend hulp nodig hebt, dan gaat het toch helemaal mis?
Als ik zo kijk wat er per jaar afstudeert bij psychologie zou je toch zeggen dat er genoeg mensen zijn die dat willen doen. Maar er zal wel geen geld zijn voor meer banen ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef Ewelina het volgende:
Ja, aan preventie doen ze niet zoveel. Hoewel ik meer denk dat het komt door te weinig hulpverleners icm bezuinigingen.
Niemand wil dat de zorgpremie stijgt, niemand wil dat er wachtlijsten zijn. Het moet uit de lengte of uit de breedte...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef Chicolate het volgende:
Als ik zo kijk wat er per jaar afstudeert bij psychologie zou je toch zeggen dat er genoeg mensen zijn die dat willen doen. Maar er zal wel geen geld zijn voor meer banen ofzo.
Jup!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand wil dat de zorgpremie stijgt, niemand wil dat er wachtlijsten zijn. Het moet uit de lengte of uit de breedte...
Je kunt mensen zeker niet zelf laten betalen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand wil dat de zorgpremie stijgt, niemand wil dat er wachtlijsten zijn. Het moet uit de lengte of uit de breedte...
Dan ben je vooral academicus zonder werk-ervaring.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik zo kijk wat er per jaar afstudeert bij psychologie zou je toch zeggen dat er genoeg mensen zijn die dat willen doen. Maar er zal wel geen geld zijn voor meer banen ofzo.
dat klinkt geheel niet verkeerd moet ik zeggen....waar was dit verrassingsmenu ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
.
Het verrassingsmenu bestond uit zalmterrine, varkenshaas in parmaham met rode portsaus en geblancheerde courgette, witte chocolademousse met krokante korst en frambozen.
Er zijn ook vrijgevestigde psychologen, die worden niet voor iedereen vergoed. Maar ook zij hebben wachtlijsten vaak!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kunt mensen zeker niet zelf laten betalen?
Gisteravond. En hij heeft het goed gedaan!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef Perruche het volgende:
Jagar, wanneer komt je pa trouwens op TV?
* Perruche aagje is.
Veel raarder kan hij niet worden toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens hebben al die lawaaiige mensen dezelfde koffer.
En er zit iemand naast me de bijbel te lezen.
Moet ik me nu zorgen maken over de rest van de dag?
Klopt! Ik ben dan ook maar weer verder gegaan in De Correcties van Jonathan Franzen. Een raar, maar geweldig boek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Veel raarder kan hij niet worden toch?
Is ook heel scheef. Bij van die grote instituten zoals Psyq kan je vaak wel snel terecht, maar die zijn (vind ik) wat onpersoonlijker. Het belangrijkste is dat je klikt met iemand en dat je je op je gemak voelt. Ik heb ook een tijd bij een psycholoog gelopen en die van mij was inderdaad vrijgevestigd, dus werd ook niet vergoed. Maar voelde me wel erg op mijn gemak bij haar en kon meteen starten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat een wachtlijsten voor psychologen zegEn je zou denken dat zodra mensen bij de huisarts aankloppen ze al heel lang rondlopen met het probleem en eindelijk de koe bij de hoorns vatten om er wat aan te doen en dan moeten ze maanden wachten voor ze ook daadwerkelijk worden geholpen!
Ik denk dat de stof vrij stug is en je niet genoeg ruimte voor je boobies hebt. Denk wel dat hij heel mooi staatquote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Oeh ik geloof dat ik deze maar eens ga passen, als ie mij staat zou het een prima diploma uitreiking jurkje kunnen zijn. Als ie bij mijn figuur staat dus.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0726_278R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2705]&set=key[height],value[3163]&set=key[x],value[1383]&set=key[y],value[568]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Daarom staat mijn wekker buiten handbereikquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:29 schreef Anosmie het volgende:
Ken je dat? Dat je wakker wordt met de gedachte 'Heej waarom gaat de wekker niet?!'. En vervolgens nog zo'n 15 minuten tijd hebt om bij de trein te komen. Omdat je hoogstwaarschijnlijk zelf de wekker hebt uitgezet en je weer heerlijk hebt omgedraaid.
Ik haat dat echt. en het gebeurt me best wel vaak de laatste tijd.
Anywho, lijstje:
O: bruin pistoletje filet / ei. (pompontbijtje)
T: soep
L: salade met geitenkaas / feta en tomaat/komkommer etc
T: wortels & appels
T: massage & acupuntuur.
D: aardappels/groen/vleesch
T:
Komt 'ie nu pas achterquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss!
Angry Birds voor Chrome!![]()
, doeg werkdag, hello WOG!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss!
Angry Birds voor Chrome!![]()
, doeg werkdag, hello WOG!
Ja ER wil ik ook gaan kijken, eet altijd samen met vriendinnetjes op donderdag en het is niet leuk om te kijken als je het niet volgtquote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kijk nu Expeditie Robinson, het Blok, Top Chef 12 provincies en SYTYCD.Oh en Sister Wives op TLC
.
Ook alle levels met het hoogst mogelijke aantal sterren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Komt 'ie nu pas achter
heb het allang uitgespeeld inclusief bonuslevels
Ja dat lust ik dus nietquote:Op donderdag 15 september 2011 18:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan maak je zelf mayo! Onwijs makkelijk en gruwelijk lekker.
Awesomequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gescoord voor de verjaardag van mijn neefje..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook alle levels met het hoogst mogelijke aantal sterren?
Zo ja:![]()
Zo nee:![]()
Ik probeer niet teveel granen te eten, krijg ik last van mn buik van (PDS). Acupunctuur is tegen de buikpijn en voor algehele welzijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom staat mijn wekker buiten handbereik
Broodje bij je lunch zou niet verkeerd zijn trouwensRest vind ik wel netjes.
Acupunctuur, waarvoor trouwens?
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik probeer niet teveel granen te eten, krijg ik last van mn buik van (PDS). Accupunctuur is tegen de buikpijn en voor algehele welzijn.
Schopje PTA.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.
Oh ja, nu weet ik weer wie jij bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb mn shirt verkeerd om aan!
*sprintje naar toilet trekt*
Serieus? Wat een kneuzen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.
Ik vind het best een leuk topic.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kneuzen..
Mijn verweer: Als je de dag zo rommelig begint komt het ook niet meer goed he.
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kneuzen..
Mijn verweer: Als je de dag zo rommelig begint komt het ook niet meer goed he.
The return of the attack of the clones!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!
Ze waren ook heel erg lawaaiig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
The return of the attack of the clones!
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zittenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ze waren ook heel erg lawaaiig!
Het was HEEL ERG verschrikkelijk.
Vooral omdat ik altijd rustig wakker wil worden in de trein.
Ik ga altijd op het bankje liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zitten?
Nee, dat niet. Ik heb wel mn iPod heel hard gezet en wilde eigenlijk ook heel hard meezingen met ADHD van de Blood Red Shoes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zitten?
Ik wist nog van vroeger dat het 1/1/2 was qua verhouding boter/suiker/bloem. Vandaar. En op een grammetje meer of minder kijk ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:21 schreef loveli het volgende:
43 gram boter, 49 gram suiker... vaag recept.
Verkeerd been aan de verkeerde kant van de klok met mn shirt achterstevoren. Het is morgen vast een leuker topic. ;-)quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk topic.
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)
Zo, je hoort duidelijk het kwaliteitsverschil!quote:
Sounds goodquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
Mijn ochtend bestaat uit As the World turns en Koffietijd!![]()
En uit: vakantiekleren wassen & strijken, vakantiekleren kopen, koffers zoeken, laders zoeken, etc. We vertrekken morgen vroeg in de ochtend, ik hoop dat ML niet meeleest.
Was dat ook 's ochtends vroeg?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)
quote:'Pukkelpop door piraterij'
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
Dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was dat ook 's ochtends vroeg?!
Wat een hel. Sowieso, ongeacht het tijdstip. Ik ken die scouts wel, die kunnen echt belachelijk lawaaiig zijn. En dan gaan ze de hele tijd van die scoutingliedjes zingen. Heel erg hard. Want ze moeten zich natuurlijk wel kenbaar maken. En een lol dat ze hebben. Echt niet normaal. En ondertussen loop jij gehoorbeschadiging op.
Eerst schoenen kopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
GB, anders eerst die dingetjes uit de weg ruimen en dan concentreren op 't leren?
Leer jij met muziek trouwens? < helpt echt!
[..]
[ afbeelding ]
Had trouwens gewoon het eerste resultaat gepaktDie van 't Weens filharmonisch is inderdaad beter!
Wat is het verschil tussen filharmonisch en symfonisch eigenlijk?
The horror! Ik had denk spontaan nog een nachtje extra geboekt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat.
Op de terugweg (einde weekend) reden de treinen niet. toen zaten we op het station met 20.000 boze mensen en 20.000 zingende scouts. er waren geen treinen, anders zouden er kleine scouts onder treinen beland zijn denk ik....
filharmonisch = toonkunst minnendquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
GB, anders eerst die dingetjes uit de weg ruimen en dan concentreren op 't leren?
[..]
[ afbeelding ]
Had trouwens gewoon het eerste resultaat gepaktDie van 't Weens filharmonisch is inderdaad beter!
Wat is het verschil tussen filharmonisch en symfonisch eigenlijk?
Haha ik sla dan ook meteen doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
Dus ik had besloten om minder uithuizig te zijn. Zo gezegd zo gedaan. (Natuurlijk sla ik ook dáár weer in door, maar dat terzijde). Maar ja, je moet dan toch wat. Wat ik in ieder geval níet meer moet doen is koekjes bakken.Ik heb van 43 gram boter, 49 gram bruine basterdsuiker, 90 gram bloem, een flinke schep marmelade en rozijntjes koekjes gebakken. Het hele huis rook heerlijk. Zoals een huis hoort te ruiken als je 's middags uit school komt, zeg maar.
![]()
Maar het is dan toch jammer dat je dan ą tweederde van bovenstaande ingrediënten naar binnen knaagt. Dat zijn toch al snel een 1000 kcals extra.![]()
Dus ik moet weer een andere afleiding zoeken, zoveel is zeker. Maar ze waren wel echt lekker!! Hoewel ik de rozijntjes de volgende keer, die niet komt, zou vervangen voor chocobrokjes, denk ik......
Helpt voor mij ook wel, maar dan wel chillmuziek! Leer(de) namelijk altijd in de UB, waar mensen niet gewoon stil waren maar, te harde muziek aanhadden, krakende zakjes eten hadden en met elkaar gingen overleggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lees net dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Jemig, een JAAR??? Dat vind ik echt absurd lang zeg! Ik weet dat er in de tweedelijnszorg langere wachttijden zijn, meeste mensen die ik doorverwijs moeten zo'n 5-10 weken wachten, en in de eerste lijnszorg kun je meestal direct of max 2 weken later terecht. En ik denk dat dit ook het verschil is tussen Amsel en Ewelina... Dat ze in verschillende 'lijnen' zitten..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
3 maanden voor de intake... en dan praat ik nog niet eens over behandeling. Die wachttijden kunnen oplopen tot een jaar.
Heerlijk systeem hebben we hequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ben je vooral academicus zonder werk-ervaring.
Als je therapie wilt geven moet je nog dure, particuliere postdoctorale opleidingen doen waarvoor je nog moet solliciteren ook en je moet ook nog eens al als psycholoog aan het werk zijn om toegelaten te worden.
Het verrassingsmenu bestond uit zalmterrine, varkenshaas in parmaham met rode portsaus en geblancheerde courgette, witte chocolademousse met krokante korst en frambozen.
ik heb altijd klassiek op staan, want daar wordt meestal niet in gezongen en dan word ik niet afgeleid door de woordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe mequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heerlijk systeem hebben we he![]()
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedere afgestudeerde überhaupt psycholoog wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe me
Een Engels-major meer of minder maakt dan weer niet uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Ja maar daarom zijn de criteria voor GZ dus zo strengquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*quote:
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef KathyH. het volgende:
Tot nu toe:
o - havermout & appel
t - 1/2 bak magere kwark & 2 kiwi's & handje noten
t - 2 boterhammen, appelstroop, huttenkase
Argh. Honger!!Héél irritant want ik moet leren.
Zo maar even de was ophangen en naar buiten ofzo, pff.
Nee!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*
Ja? hoeveel neem je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.
^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!!!!Doe niet!
Theedoeken strijken is nog acceptabel, maar boxershorts?!![]()
Bied weerstand! Je kunt het!
Ga schoenen kopen ofzo! Je hebt vast nog een paar nodig!
Ik neem ong 70 gram, das bijna een dubbele portie of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja? hoeveel neem je dan?
Ik hou t makkelijk tot 11 uur uit voor mn T en ik hoef dan ook pas om half 2 te lunchen ofzo
Thanks!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:47 schreef KathyH. het volgende:
Fijne vakantie alvast PPP en Nallie (en de rest als ik ergens overheen heb gelezen..)!
Ja, ik doe t met water. Houd niet zo van melk. Banaan kan ik nog wel eens proberen, want een appeltje schiet ook niet zo op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks!
Ik weet trouwens niet wat de normale portie is! Ik doe meestal 5 volle eetlepels en dan iets van fruit erdoor. Met banaan is het misschien nog wel vullender
En met melk, doe jij t met water misschien?
Oe ja, haz fun, Belle!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dank voor de vakantie-wishes.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja, haz fun, Belle!![]()
Yay booknerdprincesses!
En Nallie ook natuurlijk!![]()
Je strijkverhalen hebben je niet populair gemaakt blijkbaarquote:
Lekker hoor! Hoe vaak ga jij eigenlijk? En gewoon voor de lekker of heb je ook 'huid-issues'?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola!
Lekker naar de schoonheidsspecialiste geweest, heerlijk
En nu draait de was, kattenbakken zijn gedaan, gestofzuigd en afgewassen en nu vind ik het wel best. Vanmiddag nog ff naar de fysio, that's all.
Meer van de rest er bij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand die weet hoe ik een teveel aan suiker/zoetheid in m'n recept wat teniet kan doen? m'n compote wordt toch íets té zoet
Theedoeken strijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!!!!Doe niet!
Theedoeken strijken is nog acceptabel, maar boxershorts?!![]()
Bied weerstand! Je kunt het!
Ga schoenen kopen ofzo! Je hebt vast nog een paar nodig!
Azijn of citroenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand die weet hoe ik een teveel aan suiker/zoetheid in m'n recept wat teniet kan doen? m'n compote wordt toch íets té zoet
Citroensap of iets anders zuurs?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat heb ik dus niettenminste, niet over
Zo'n 200 ml melk en dan 6 el havermout gok ik. Ik strooi er gewoon in tot het naar mn zin is. Maar ik verga van de trek dan na een uurtje en blijf de hele dag de munchies houden. Vind havermout superlekker en weet dat het gezond is en zulks, maar dat neveneffect vind ik echt heel vervelendquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja? hoeveel neem je dan?
Ik hou t makkelijk tot 11 uur uit voor mn T en ik hoef dan ook pas om half 2 te lunchen ofzo
Oh noes! Ging jij ook al!quote:
Volgende week heeft mister vriendje al vrij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer ging jij nou ookalweer weg Maria ?
Dat vouwt netter voor in de kast.quote:
Dude, you just can't handle it!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan me gestolen worden, tbh
Gewattemt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vouwt netter voor in de kast.en het is in 30 seconden gebeurt. Dat scheelt ook.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noes! Ging jij ook al!
Dan krijg jij een slijmplaatje om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
</smooooth operatooor>En fijne vakantie gewenst uiteraard
[..]
Volgende week heeft mister vriendje al vrij!En de week erna gaan we
26-29 september!
Jemig, da's bekend terrein..quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef V1z0R het volgende:
https://twitter.com/#!/omroepwest/status/114644210103238658
Oh shit?!
Duuf z'n overhemden danquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geloof ik 2 kledingstukken die gestreken moeten worden. Dus die strijk ik als ik ze aan wil. Voor de rest flikkeren we alles ongestreken de kast in. Het zal wel.
Vrouw naar m'n hart!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geloof ik 2 kledingstukken die gestreken moeten worden. Dus die strijk ik als ik ze aan wil. Voor de rest flikkeren we alles ongestreken de kast in. Het zal wel.
fixedquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik strijk nooit![]()
want dat is niet nodig!
Alsof Duuf zelf niet kan strijken? Ik heb de pest aan emancipatie, maar ben wel voor strijkende mannen.quote:
Lees XM haar tekst nog eens danquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof Duuf zelf niet kan strijken? Ik heb de pest aan emancipatie, maar ben wel voor strijkende mannen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de rest flikkeren we alles ongestreken de kast in.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duuf strijkt zelf z'n overhemden en heeft dezelfde werkwijze als ik. Pas strijken als je het aan wilt.
Ik strijk ze 's ochtends terwijl XM douchet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]heb juist dat ik ze liever gestreken in de kast heb liggen, anders moet ik me altijd haasten
Verloedelijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Vannacht gedroomd dat m'n bemoeizuchtige buuf me aansprak op de lege flessen die ik verloedelijk naar de glasbak te brengen had
Nu al aan de drank?quote:
D'oh! Als je samenwoont moet je op anderen wachten natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik strijk ze 's ochtends terwijl XM douchet.
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
D'oh! Als je samenwoont moet je op anderen wachten natuurlijk...![]()
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.
Dan ging ik gewoon voor de tijd strijken en lekker uitslapen 's ochtendsquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.
Zolang de tanks er niet mee ophouden zit het wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon voor de tijd strijken en lekker uitslapen 's ochtends
Loveli, doe eens lief tegen duuf!Dat je na-oorlogse tankbouwer er misschien mee ophoudt hoef je niet op hem af te reageren...
Hoe ga je de salarisadministratie deze keer benaderen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu, mijn Engelsen hebben ook ineens weer dingen te doen voor me! Ik krijg het nog druk komende week
Shhhhquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ga je de salarisadministratie deze keer benaderen?
Baas boven baas!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb ondergedreten WC's lopen schoonmaken voor 3gulden per uur
Wow!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef V1z0R het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)mumloon-per-uur.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baas boven baas!
Hoe oud was je toen?
Ik vraag me af wat het minimumloon per uur is voor iemand van mijn leeftijdOp internet vind ik alleen dingen voor 36-40-urige werkweken.
14quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baas boven baas!
Hoe oud was je toen?
Ik vraag me af wat het minimumloon per uur is voor iemand van mijn leeftijdOp internet vind ik alleen dingen voor 36-40-urige werkweken.
Dat delen door het aantal uren per maandquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn neefje was ook zoiets aan het doen als vakantiebaantje voor zo'n 2 euro per uur. Ik kreeg de neiging om voor te stellen dat hij mij kwam helpen met klusjes en schoonmaken voor het dubbele. Ik vind dat minimumloon voor tieners echt héél laag!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Werkervaringquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shhhh![]()
Ik weet dat mijn beide werkopties op dit moment niet geweldig zijn op meerdere fronten, maar ik maak er maar het beste van![]()
Positiviteit!![]()
Boh ik vertelde gisteren mijn zus heel blij over mijn nieuwe bijbaantje, zij zo: 'wut, zoveel doen in zo weinig tijd voor zo weinig geld?" en toen dacht ik ook "...
[ afbeelding ]
"
Nouja ik bedoelde dat het uurloon verschilde naar gelang je meer of minder uren draait per weekquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat delen door het aantal uren per maand
Die had ik ook gevonden jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)mumloon-per-uur.html
Minimaal 8,23 p/u dus.
Yayquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Werkervaring![]()
Ik heb zo veel meer respect voor jou dan voor bv de studievriend die een jaar lang in de bijstand zat zodat hij tijd overhield om te solliciteren op allerhande promotieplekken.
^^quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Werkervaring![]()
Ik heb zo veel meer respect voor jou dan voor bv de studievriend die een jaar lang in de bijstand zat zodat hij tijd overhield om te solliciteren op allerhande promotieplekken.
Hoeveel vraag je per uur?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd!
En niks mis met plees schrobben. Heb ik ook jaren gedaan.
Zo maar eens richting fysio. Geen zin.
Toen was ik 16... nu 31.. inflatie.. opleiding WO plee schrobben voltooid, reiskosten... hmmmm... 250 euro!quote:
Hahahaquote:
quote:
Ik vind het zo'n held hequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is mijn philosoraptor!
(zie avatar)
Gram of 5 per dag, EPA 18%, DHA 12%.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
Visolie in da houseWie weet helpt het nog even last minute bij het leren
![]()
Welke dosering gebruiken jullie trouwens, visoliesupplementslikkerts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |