Ik denk dat de stof vrij stug is en je niet genoeg ruimte voor je boobies hebt. Denk wel dat hij heel mooi staatquote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Oeh ik geloof dat ik deze maar eens ga passen, als ie mij staat zou het een prima diploma uitreiking jurkje kunnen zijn. Als ie bij mijn figuur staat dus.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0726_278R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2705]&set=key[height],value[3163]&set=key[x],value[1383]&set=key[y],value[568]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Daarom staat mijn wekker buiten handbereikquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:29 schreef Anosmie het volgende:
Ken je dat? Dat je wakker wordt met de gedachte 'Heej waarom gaat de wekker niet?!'. En vervolgens nog zo'n 15 minuten tijd hebt om bij de trein te komen. Omdat je hoogstwaarschijnlijk zelf de wekker hebt uitgezet en je weer heerlijk hebt omgedraaid.
Ik haat dat echt. en het gebeurt me best wel vaak de laatste tijd.
Anywho, lijstje:
O: bruin pistoletje filet / ei. (pompontbijtje)
T: soep
L: salade met geitenkaas / feta en tomaat/komkommer etc
T: wortels & appels
T: massage & acupuntuur.
D: aardappels/groen/vleesch
T:
Komt 'ie nu pas achterquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss!
Angry Birds voor Chrome!![]()
, doeg werkdag, hello WOG!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss!
Angry Birds voor Chrome!![]()
, doeg werkdag, hello WOG!
Ja ER wil ik ook gaan kijken, eet altijd samen met vriendinnetjes op donderdag en het is niet leuk om te kijken als je het niet volgtquote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kijk nu Expeditie Robinson, het Blok, Top Chef 12 provincies en SYTYCD.Oh en Sister Wives op TLC
.
Ook alle levels met het hoogst mogelijke aantal sterren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Komt 'ie nu pas achter
heb het allang uitgespeeld inclusief bonuslevels
Ja dat lust ik dus nietquote:Op donderdag 15 september 2011 18:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan maak je zelf mayo! Onwijs makkelijk en gruwelijk lekker.
Awesomequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gescoord voor de verjaardag van mijn neefje..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook alle levels met het hoogst mogelijke aantal sterren?
Zo ja:![]()
Zo nee:![]()
Ik probeer niet teveel granen te eten, krijg ik last van mn buik van (PDS). Acupunctuur is tegen de buikpijn en voor algehele welzijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom staat mijn wekker buiten handbereik
Broodje bij je lunch zou niet verkeerd zijn trouwensRest vind ik wel netjes.
Acupunctuur, waarvoor trouwens?
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik probeer niet teveel granen te eten, krijg ik last van mn buik van (PDS). Accupunctuur is tegen de buikpijn en voor algehele welzijn.
Schopje PTA.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.
Oh ja, nu weet ik weer wie jij bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb mn shirt verkeerd om aan!
*sprintje naar toilet trekt*
Serieus? Wat een kneuzen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze überlurkster Lienekien heeft je gespot en gerapporteerd in het spellingsfoutentopic in TTK.
Ik vind het best een leuk topic.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kneuzen..
Mijn verweer: Als je de dag zo rommelig begint komt het ook niet meer goed he.
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kneuzen..
Mijn verweer: Als je de dag zo rommelig begint komt het ook niet meer goed he.
The return of the attack of the clones!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |