Eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef conleche het volgende:
TT![]()
Die mensen op de talibanfoto zijn al wel morsdood.....beetje luguber vind ik dat wel
Ja je bent echt wel 10 kilo zwaarder na vandaagquote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel gegeten vandaag..
O: bekende kom kwark-combi
L: zacht volkoren puntje aardbeien, zacht puntje komijnekaas, pistoletje eiersalade
T: biertje op terras
T: handje pepernoten
D: spaanse tomatentaart, part II
of een goeie dagbesteding!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauw bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauwe bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
Wat voor redacties?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef Tinkepink het volgende:
Gooi er nog maar een vraag in vandaagBen op zoek naar gratis perslijsten (emailadressen van redacties). Iemand nog een idee waar ik kan zoeken?
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: pain de boulogne stokbrood met kaas, tomaat en komkommer
L: havermout met banaan
T: 1 bitterbal (had nog wat langer in de frituur gemogen en half 3 is wel erg vroeg voor bitterballen!)
T: framboos/witte chocolade muffin(bij lebkov, viel tegen!)
T: stuk spinazie omelet
D: soep met heel veel groente en canellibonen, lasagna
S: 4*10 minuten hardlopen. Ben benieuwd of het veel pijn doet!
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?
Ik werk in een beetje obscure sector.heb al een lijstje, maar ben bang wat over het hoofd te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon adressen van relevante tijdschriften en kranten verzamelen?
Ach ja, ik snap wel dat het even duurt om op te starten. Maar ik wil volgende week wel echt aan de slag. En tegelijk ook weer niet, het blijft doodeng.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wel balen amsel, dat het allemaal zo lang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |