Je hebt het bij 2,5 bastognekoek kunnen houden! Hulde!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Even daglijstje. Kijken wat ik nog kan hebben vandaag![]()
o. 2 boterhammen met dun margarine en dik zelfgemaakte druivenjam
t. 2,5 bastognekoek
l. bak salade met kaas, croutons, sla, tomaat en dressing + 3 crackers met kaas
t. 3 koffiekoekjes + 2 handjes pinda's
Ik had zin in döner (brood, veel groente, weinig vlees), maar iets zegt mij dat ik maar beter wat groente kan roerbakken.
Thanks! Nu ben ik trouwens pas echt misselijk. Die pinda's liggen bizar zwaar op de maag.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt het bij 2,5 bastognekoek kunnen houden! Hulde!
Hebben jij en je bastognekoeken iets geleerd van vandaag?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Zie nu pas de ondertekst onder de foto. Een extra witregel zou de OP niet misstaan. Het is er grappig genoeg voor.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
holadiee! Goeie TT!
Tink, is döner in D: brood, veel groente, weinig vlees? Dan zeg ik doen!
Vaiz, je kunt ook naar mijn straat verhuizen, daar heb ik:
- een pizzeria
- een snacktaria
- 2 biologisch restaurantjes
- 2 lunchrooms
- 2 döner-toko's
- Indonesische afhaal
- Surinaamse afhaal
- avondwinkel met zelfgemaakt voer
Het is een godswonder dat ik elke avond kook.
Dat ik een volgende keer beter eerst een hand pinda's eetquote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben jij en je bastognekoeken iets geleerd van vandaag?
Ja he?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Oh, 2,5 koek, valt best me als er 2 pakken liggen te lonken.
Vooral die halve, zelfbeheersing ten top!quote:
Nu nog wat fruit erbij en het is top!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel gegeten vandaag..
O: bekende kom kwark-combi
L: zacht volkoren puntje aardbeien, zacht puntje komijnekaas, pistoletje eiersalade
T: biertje op terras
T: handje pepernoten
D: spaanse tomatentaart, part II
Eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef conleche het volgende:
TT![]()
Die mensen op de talibanfoto zijn al wel morsdood.....beetje luguber vind ik dat wel
Ja je bent echt wel 10 kilo zwaarder na vandaagquote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel gegeten vandaag..
O: bekende kom kwark-combi
L: zacht volkoren puntje aardbeien, zacht puntje komijnekaas, pistoletje eiersalade
T: biertje op terras
T: handje pepernoten
D: spaanse tomatentaart, part II
of een goeie dagbesteding!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauw bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de hele dag al in een flauwe bui... heb 'n snufje zout nodig denk ik
Wat voor redacties?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef Tinkepink het volgende:
Gooi er nog maar een vraag in vandaagBen op zoek naar gratis perslijsten (emailadressen van redacties). Iemand nog een idee waar ik kan zoeken?
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: pain de boulogne stokbrood met kaas, tomaat en komkommer
L: havermout met banaan
T: 1 bitterbal (had nog wat langer in de frituur gemogen en half 3 is wel erg vroeg voor bitterballen!)
T: framboos/witte chocolade muffin(bij lebkov, viel tegen!)
T: stuk spinazie omelet
D: soep met heel veel groente en canellibonen, lasagna
S: 4*10 minuten hardlopen. Ben benieuwd of het veel pijn doet!
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst kauwen voordat je 'm doorslikt he?
Ik werk in een beetje obscure sector.heb al een lijstje, maar ben bang wat over het hoofd te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon adressen van relevante tijdschriften en kranten verzamelen?
Ach ja, ik snap wel dat het even duurt om op te starten. Maar ik wil volgende week wel echt aan de slag. En tegelijk ook weer niet, het blijft doodeng.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wel balen amsel, dat het allemaal zo lang duurt.
waar?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n vader komt vandaag ook op tv in NL!
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houdenquote:
Die gast met dat foute kapsel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houden
Doelde meer op dat andere foute kapsel links van mquote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben de geheime minnares van Jack de Vries ja
Dat probleem heb ik ook vaak op bbq'squote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Hier een bbq gehad van m'n werk. Score: 2 stukken stokbrood met kruidenboter, een worstje, een hamburger, sausjes, stukjes komkommer. 1,5 glas wijn.Te veel gekletst en daardoor te weinig tijd voor eten... Maar ook niet echt trek meer nu.
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
De webshop waar ik m'n tas vandaan heb (en weer naartoe gestuurd heb wegens kapot) beweert m'n tas niet te hebben ontvangen, terwijl 'ie volgens track & trace toch echt dinsdag bezorgd is. Net even een screenshotje gestuurd, ben benieuwd!
Hehehe, ik had ook helemaal geen zin in bitterballen ofzo op dat tijdstip!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
Ja, heb ik nogquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!
Mooi! Waar is die van?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Oeh ik geloof dat ik deze maar eens ga passen, als ie mij staat zou het een prima diploma uitreiking jurkje kunnen zijn. Als ie bij mijn figuur staat dus.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0726_278R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2705]&set=key[height],value[3163]&set=key[x],value[1383]&set=key[y],value[568]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&Mquote:
Heheh, herkenbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Argh, fokken op m'n telefoon.
Erg goed, thanks for asking!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heheh, herkenbaar.
Hoe bevalt het nieuwe schooljaar DaD?
quote:
Fijn!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Erg goed, thanks for asking!
Well, thank you!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Jou staat ie waarschijnlijk sowieso wel! Jij hebt een mooi figuurtje
.
Heel leuke klassen en ik had geen roostereisen, dus ik ben heel tevreden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn!Leuke klassen? Gunstig rooster enzo?
Hoezo ? Vind het altijd erg smakelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
Super lijstje muks, alleen jammer van die pangafilet
Heb je de panga /goede vis discussie gemist?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef Muks het volgende:
[..]
Hoezo ? Vind het altijd erg smakelijkVooral met wat cajun kruiden of zoals vandaag met verse dille uit de oven *mjam*
Geloof dat ik het niet erg vind dat ik die gemist heb, maar dit lag in de vriezerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je de panga /goede vis discussie gemist?
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef Muks het volgende:
[..]
Geloof dat ik het niet erg vind dat ik die gemist heb, maar dit lag in de vriezer
Morgen haal ik lekker weer vers gerookte en vers gestoomde makreel bij mijn eigen visboer :!
en mooi lijstje !!
Lang? Ik vind dit héééél erg snel...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wel balen amsel, dat het allemaal zo lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |