waar?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n vader komt vandaag ook op tv in NL!
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houdenquote:
Die gast met dat foute kapsel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nee, we mailen af en toe en dan zeggen we dat we vooral moeten afspreken en dan komt het er niet van. Maar ik blijf een zwak voor 'm houden
Doelde meer op dat andere foute kapsel links van mquote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben de geheime minnares van Jack de Vries ja
Dat probleem heb ik ook vaak op bbq'squote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Hier een bbq gehad van m'n werk. Score: 2 stukken stokbrood met kruidenboter, een worstje, een hamburger, sausjes, stukjes komkommer. 1,5 glas wijn.Te veel gekletst en daardoor te weinig tijd voor eten... Maar ook niet echt trek meer nu.
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
De webshop waar ik m'n tas vandaan heb (en weer naartoe gestuurd heb wegens kapot) beweert m'n tas niet te hebben ontvangen, terwijl 'ie volgens track & trace toch echt dinsdag bezorgd is. Net even een screenshotje gestuurd, ben benieuwd!
Hehehe, ik had ook helemaal geen zin in bitterballen ofzo op dat tijdstip!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker! En succes met lopen! 4*10 is al behoorlijk wat.
Ik had ook een bitterbal vandaagom drie uur en hij zit mij nog steeds een beetje dwars.
Ja, heb ik nogquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook het bewijsje van het postkantoor nog? Dan zit jij goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |