quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duuf strijkt zelf z'n overhemden en heeft dezelfde werkwijze als ik. Pas strijken als je het aan wilt.
Ik strijk ze 's ochtends terwijl XM douchet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]heb juist dat ik ze liever gestreken in de kast heb liggen, anders moet ik me altijd haasten
Verloedelijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Vannacht gedroomd dat m'n bemoeizuchtige buuf me aansprak op de lege flessen die ik verloedelijk naar de glasbak te brengen had
Nu al aan de drank?quote:
D'oh! Als je samenwoont moet je op anderen wachten natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik strijk ze 's ochtends terwijl XM douchet.
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
D'oh! Als je samenwoont moet je op anderen wachten natuurlijk...![]()
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.
Dan ging ik gewoon voor de tijd strijken en lekker uitslapen 's ochtendsquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te strijken, blijf ik in bed liggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat je minimaal een keer per dag moet strijken.
Zolang de tanks er niet mee ophouden zit het wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon voor de tijd strijken en lekker uitslapen 's ochtends
Loveli, doe eens lief tegen duuf!Dat je na-oorlogse tankbouwer er misschien mee ophoudt hoef je niet op hem af te reageren...
Hoe ga je de salarisadministratie deze keer benaderen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu, mijn Engelsen hebben ook ineens weer dingen te doen voor me! Ik krijg het nog druk komende week
Shhhhquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ga je de salarisadministratie deze keer benaderen?
Baas boven baas!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb ondergedreten WC's lopen schoonmaken voor 3gulden per uur
Wow!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb ondergedreten WC's lopen schoonmaken voor 3gulden per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |