Ze waren ook heel erg lawaaiig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
The return of the attack of the clones!
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zittenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ze waren ook heel erg lawaaiig!
Het was HEEL ERG verschrikkelijk.
Vooral omdat ik altijd rustig wakker wil worden in de trein.
Ik ga altijd op het bankje liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zitten?
Nee, dat niet. Ik heb wel mn iPod heel hard gezet en wilde eigenlijk ook heel hard meezingen met ADHD van de Blood Red Shoes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ging je toen ook je tas naast je neerleggen zodat ze daar niet konden zitten?
Ik wist nog van vroeger dat het 1/1/2 was qua verhouding boter/suiker/bloem. Vandaar. En op een grammetje meer of minder kijk ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:21 schreef loveli het volgende:
43 gram boter, 49 gram suiker... vaag recept.
Verkeerd been aan de verkeerde kant van de klok met mn shirt achterstevoren. Het is morgen vast een leuker topic. ;-)quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk topic.
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had jij ook 40 toeristen die net van de boot afkwamen en allemaal dezelfde koffer hadden en ook nog eens heel erg lawaaiig waren, in de trein?!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)
Zo, je hoort duidelijk het kwaliteitsverschil!quote:
Sounds goodquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
Mijn ochtend bestaat uit As the World turns en Koffietijd!![]()
En uit: vakantiekleren wassen & strijken, vakantiekleren kopen, koffers zoeken, laders zoeken, etc. We vertrekken morgen vroeg in de ochtend, ik hoop dat ML niet meeleest.
Was dat ook 's ochtends vroeg?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer met 1000(!) scouts in de trein naar Brussel gezeten. Op 't station waren het er 20.000(!) en in de hele stad 1.000.000(!) (srsly, jamboree... en ik was niet een van de scouts)
quote:'Pukkelpop door piraterij'
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
Dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was dat ook 's ochtends vroeg?!
Wat een hel. Sowieso, ongeacht het tijdstip. Ik ken die scouts wel, die kunnen echt belachelijk lawaaiig zijn. En dan gaan ze de hele tijd van die scoutingliedjes zingen. Heel erg hard. Want ze moeten zich natuurlijk wel kenbaar maken. En een lol dat ze hebben. Echt niet normaal. En ondertussen loop jij gehoorbeschadiging op.
Eerst schoenen kopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
GB, anders eerst die dingetjes uit de weg ruimen en dan concentreren op 't leren?
Leer jij met muziek trouwens? < helpt echt!
[..]
[ afbeelding ]
Had trouwens gewoon het eerste resultaat gepaktDie van 't Weens filharmonisch is inderdaad beter!
Wat is het verschil tussen filharmonisch en symfonisch eigenlijk?
The horror! Ik had denk spontaan nog een nachtje extra geboekt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat.
Op de terugweg (einde weekend) reden de treinen niet. toen zaten we op het station met 20.000 boze mensen en 20.000 zingende scouts. er waren geen treinen, anders zouden er kleine scouts onder treinen beland zijn denk ik....
filharmonisch = toonkunst minnendquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
GB, anders eerst die dingetjes uit de weg ruimen en dan concentreren op 't leren?
[..]
[ afbeelding ]
Had trouwens gewoon het eerste resultaat gepaktDie van 't Weens filharmonisch is inderdaad beter!
Wat is het verschil tussen filharmonisch en symfonisch eigenlijk?
Haha ik sla dan ook meteen doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
Dus ik had besloten om minder uithuizig te zijn. Zo gezegd zo gedaan. (Natuurlijk sla ik ook dáár weer in door, maar dat terzijde). Maar ja, je moet dan toch wat. Wat ik in ieder geval níet meer moet doen is koekjes bakken.Ik heb van 43 gram boter, 49 gram bruine basterdsuiker, 90 gram bloem, een flinke schep marmelade en rozijntjes koekjes gebakken. Het hele huis rook heerlijk. Zoals een huis hoort te ruiken als je 's middags uit school komt, zeg maar.
![]()
Maar het is dan toch jammer dat je dan ± tweederde van bovenstaande ingrediënten naar binnen knaagt. Dat zijn toch al snel een 1000 kcals extra.![]()
Dus ik moet weer een andere afleiding zoeken, zoveel is zeker. Maar ze waren wel echt lekker!! Hoewel ik de rozijntjes de volgende keer, die niet komt, zou vervangen voor chocobrokjes, denk ik......
Helpt voor mij ook wel, maar dan wel chillmuziek! Leer(de) namelijk altijd in de UB, waar mensen niet gewoon stil waren maar, te harde muziek aanhadden, krakende zakjes eten hadden en met elkaar gingen overleggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lees net dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Jemig, een JAAR??? Dat vind ik echt absurd lang zeg! Ik weet dat er in de tweedelijnszorg langere wachttijden zijn, meeste mensen die ik doorverwijs moeten zo'n 5-10 weken wachten, en in de eerste lijnszorg kun je meestal direct of max 2 weken later terecht. En ik denk dat dit ook het verschil is tussen Amsel en Ewelina... Dat ze in verschillende 'lijnen' zitten..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
3 maanden voor de intake... en dan praat ik nog niet eens over behandeling. Die wachttijden kunnen oplopen tot een jaar.
Heerlijk systeem hebben we hequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ben je vooral academicus zonder werk-ervaring.
Als je therapie wilt geven moet je nog dure, particuliere postdoctorale opleidingen doen waarvoor je nog moet solliciteren ook en je moet ook nog eens al als psycholoog aan het werk zijn om toegelaten te worden.
Het verrassingsmenu bestond uit zalmterrine, varkenshaas in parmaham met rode portsaus en geblancheerde courgette, witte chocolademousse met krokante korst en frambozen.
ik heb altijd klassiek op staan, want daar wordt meestal niet in gezongen en dan word ik niet afgeleid door de woordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe mequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heerlijk systeem hebben we he![]()
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedere afgestudeerde überhaupt psycholoog wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe me
Een Engels-major meer of minder maakt dan weer niet uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Ja maar daarom zijn de criteria voor GZ dus zo strengquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*quote:
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef KathyH. het volgende:
Tot nu toe:
o - havermout & appel
t - 1/2 bak magere kwark & 2 kiwi's & handje noten
t - 2 boterhammen, appelstroop, huttenkase
Argh. Honger!!Héél irritant want ik moet leren.
Zo maar even de was ophangen en naar buiten ofzo, pff.
Nee!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*
Ja? hoeveel neem je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.
^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!!!!Doe niet!
Theedoeken strijken is nog acceptabel, maar boxershorts?!![]()
Bied weerstand! Je kunt het!
Ga schoenen kopen ofzo! Je hebt vast nog een paar nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |