abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2011 @ 20:54:23 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101952395
Hallo,

tijd geleden besloot ik mijn collectie films e.d. op te ruimen en het e.a. te verkopen.
Uiteindelijk een pakket samengesteld en deze via Marktplaats verkocht.

Dat is al een aantal weken geleden, maar ik heb nog steeds niets verzonden. Reden?

- Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc. (ik kan er i.i.g. niet meer op) en hierdoor ben ik de adresgegevens van desbetreffende persoon kwijt geraakt. Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had, maar dat doe ik altijd wanneer ik verwacht spullen binnen een aantal dagen te versturen (zodat men op de hoogte is, voor pakketjes moet je namelijk thuis blijven).

Dit is de eerste keer dat dit gebeurd. Ik heb al via diverse fora en websites honderden deals goed gesloten. Totaal zijn er daarvan een paar geweest die niet goed gelukt zijn (ruils, vertragingen, terugstortingen e.d.). Ook via dit forum heb ik met succes aan verschillende mensen spullen verkocht. Ben op sommige fora al 2 a 4 jaar actief zonder problemen, koop via groothandels, verkoop ook gewoon losse kleine dingen. Net nog voor 700 euro spullen verkocht via Marktplaats en de helft is al verzonden (ik verzend soms voordat het geld is overgemaakt en dus binnen is).

Maar even terug op de deal:

- Persoon heeft mij nu weten te bereiken (gelukkig) en heb hem via mijn nieuwe gmail adres gemaild dat ik het wil oplossen. Ik krijg net echter een mailtje van hem waarin hij zegt dat hij al aangifte heeft gedaan bij de politie van oplichting en hij dreigt om mijn privé gegevens via het internet openbaar te maken. Ook eist hij dat ik het binnen deze week moet oplossen anders trekt hij zijn aanklacht niet in.

Nu heb ik laten weten dat 1 week niet voldoende is i.v.m. drukte en dat ik minstens 2 weken nodig heb. Ook heb ik verteld dat als ik het binnen 3 weken niet oplos, hij zijn geld + de spullen krijgt. Hij vind dit niet goed genoeg en probeert mij nu dus een beetje af te persen, want het komt over als:

'Als je binnen 1 week mijn geld en spullen niet geeft, trek ik mijn aangifte niet terug en maak ik jou zwart op het internet.'

Ik vind dit erg asociaal en weet niet hoe ik hierop moet reageren want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen? Is een aangifte doen tegen zijn persoon misschien een oplossing?
pi_101952516
Je bent dus al een aantal weken bezig met dit gezeur? Dan vind ik het niet vreemd dat hij een week als termijn stelt. Jij gaat mij ook niet vertellen dat je deze week geen tijd meer hebt om dat pakket even bij een TNT punt af te geven?
  woensdag 14 september 2011 @ 20:57:04 #3
344644 computerprobleem
pi_101952554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Dennis101 het volgende:
Je bent dus al een aantal weken bezig met dit gezeur? Dan vind ik het niet vreemd dat hij een week als termijn stelt. Jij gaat mij ook niet vertellen dat je deze week geen tijd meer hebt om dat pakket even bij een TNT punt af te geven?
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.
pi_101952582
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad.
Dat doet er niet, voor die persoon is het dus al een aantal weken aan de gang.
pi_101952645
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.

Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
pi_101952688
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).
  woensdag 14 september 2011 @ 20:59:30 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101952689
Pakket afleveren bij de TNT en klaar. Leer eens prioriteiten stellen zeg. Ik zou ook pissig zijn.

"wil oplossen" = spullen leveren.

[edit] Postagentschappen bij AKO / Bruna etc hebben ook koopavonden. Maak daar dan gebruik van. Of verstuur het via de postkamer van je werkgever en regel het zo met de medewerker dat de kosten voor jou zijn.
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_101952714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.

Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.
  woensdag 14 september 2011 @ 20:59:57 #9
344644 computerprobleem
pi_101952718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:

Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:00:33 #10
344644 computerprobleem
pi_101952750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:01:23 #11
344644 computerprobleem
pi_101952792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
pi_101952794
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.
Ja jongen, dan moet jij je ook even aan je deal houden:

quote:
Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had
  woensdag 14 september 2011 @ 21:01:25 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101952795
Nu nog twee weken bezorgtijd rekenen is imo absurd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 14 september 2011 @ 21:02:19 #14
344644 computerprobleem
pi_101952853
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Copycat het volgende:
Nu nog twee weken bezorgtijd rekenen is imo absurd.
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.
Leveren duurt bij grote pakketten (is een groot pakket) meestal meerdere dagen ;)
pi_101952854
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Dat mag niet het probleem van de koper zijn.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:03:01 #16
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101952915
Breng het anders zelf langs. Met wat bonus DVD's als excuusbrief :)
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:03:49 #17
344644 computerprobleem
pi_101952975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef kwib het volgende:
Breng het anders zelf langs. Met wat bonus DVD's als excuusbrief :)
Hij woont 150 km verderop :P

Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
pi_101953016
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Een AH is doorgaans 's avonds open.
pi_101953038
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Goh, vind je het heel raar als je iemand meerdere weken laat wachten op een pakket wanneer je zelf al hebt aangegeven dat je het verzonden hebt.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:04:55 #20
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_101953047
Of laat een ander het pakket voor je bij de Bruna of de AH brengen. Als die persoon al een paar weken wacht en je een tijd niet kon bereiken en jij zegt dat je nog eens twee weken nodig hebt... Wat zou je zelf denken als dit jou zou gebeuren en jij zou natuurlijk nog heel beleefd zijn? :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 14 september 2011 @ 21:05:04 #21
344644 computerprobleem
pi_101953055
Maar het gaat mij niet om de films wel/niet te versturen, het gaat mij vooral om de manier waarop hij reageert op mijn berichten. Ik wil graag een oplossing vinden voor het probleem, alleen hij reageert elke keer met een dreigende toon en dat ik het maar moet zien (dat zegt hij letterlijk in een van zijn mails ''kijk maar wat je doet'')...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:05:48 #22
344644 computerprobleem
pi_101953096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Of laat een ander het pakket voor je bij de Bruna of de AH brengen. Als die persoon al een paar weken wacht en je een tijd niet kon bereiken en jij zegt dat je nog eens twee weken nodig hebt... Wat zou je zelf denken als dit jou zou gebeuren en jij zou natuurlijk nog heel beleefd zijn? :')
Ik wel. Ik wacht al 5 maanden op een pakket en hij word binnen 2.5 maand afgeleverd volgens de verkoper.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:06:04 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101953112
Omdat jij als een ordinaire oplichter overkomt in deze.
pi_101953130
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef computerprobleem het volgende:
Maar het gaat mij niet om de films wel/niet te versturen, het gaat mij vooral om de manier waarop hij reageert op mijn berichten. Ik wil graag een oplossing vinden voor het probleem, alleen hij reageert elke keer met een dreigende toon en dat ik het maar moet zien (dat zegt hij letterlijk in een van zijn mails ''kijk maar wat je doet'')...
Nee, dat wil je blijkbaar niet. De oplossing is dat jij dat pakket als de sodemieter gaat versturen of die vent zijn geld terug geeft. Tot die tijd vind ik dat die vent alle recht heeft om aangifte tegen jou te doen.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:06:36 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101953144
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:

Ik vind dit erg asociaal en weet niet hoe ik hierop moet reageren want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen? Is een aangifte doen tegen zijn persoon misschien een oplossing?
Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komt :?

Dus. Los van aangifte (ja, vast) en zwart maken op i-net (gaap): kom van je luie reet en regel je zaakjes :{w
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101953167
In plaats van dit topic te maken had je al je pakket klaar kunnen hebben!
Kerel doe niet zo moeilijk, en zorg dat hij het zsm binnenkrijgt.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:08:42 #27
33954 ElisaB
pi_101953273
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef computerprobleem het volgende:

Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.
Leveren duurt bij grote pakketten (is een groot pakket) meestal meerdere dagen ;)
Wat een lulkoek zeg _O-

Pakket tot 30 kg wordt in de regel gewoon de volgende dag geleverd.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:09:02 #28
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_101953293
Dan stop je maar wat eerder met werken.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:09:39 #29
344644 computerprobleem
pi_101953331
quote:
16s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef GEKTE het volgende:
In plaats van dit topic te maken had je al je pakket klaar kunnen hebben!
Kerel doe niet zo moeilijk, en zorg dat hij het zsm binnenkrijgt.
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.

Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
pi_101953333
Je hebt geld binnen, je zegt dat je iets verstuurd hebt, maar dat heb je niet, je zegt dat je het gaat oplossen, maar dat doe je niet...... duidelijk dat ik met jou nooit zaken zal doen :')
A mind with a heart of it's own
pi_101953396
Man in plaats van topics op FOK! te openen had je natuurlijk ook al lang naar de AH kunnen gaan met je pakket en dan was het verstuurd geweest. :')
Hallon!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:10:55 #32
344644 computerprobleem
pi_101953406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat een lulkoek zeg _O-

Pakket tot 30 kg wordt in de regel gewoon de volgende dag geleverd.
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
pi_101953407
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.

Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
Nee, dat heb je al tig keer gepost, maar daar zou ik als koper ook niet mee eens zijn. Dat pakket moet gewoon zo snel mogelijk op de post.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:11:05 #34
33954 ElisaB
pi_101953418
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:

Ik kan prima lezen hoor :)

Twee weken om een pakket bezorgd te krijgen (nadat je al gezegd hebt dat het weken geleden verstuurd is en met een kutsmoes komt over je gmail), is gewoon achterlijk.

Stel je niet zo aan zeg _O-
pi_101953436
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
Mooi toch, dan heeft hij binnen 4 dagen zijn pakket, beter dan binnen 2 weken...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:12:34 #36
344644 computerprobleem
pi_101953500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen hoor :)

Twee weken om een pakket bezorgd te krijgen (nadat je al gezegd hebt dat het weken geleden verstuurd is en met een kutsmoes komt over je gmail), is gewoon achterlijk.

Stel je niet zo aan zeg _O-
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet het :') ) voor 85 euro. Kom op zeg, wie stelt zich hier aan, ik of jij? :P
  woensdag 14 september 2011 @ 21:12:45 #37
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101953510
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

150 km = anderhalf uur rijden.

Doos vullen met prut dvd's: 30 minuten
150 km rijden: 90 minuten
Kwartiertje pakket afleveren. 15 minuten
Terug naar huis rijden: 90 minuten
Biertje pakken en topic op Fok! maken: 15 minuten

Binnen 2,5 uur had je je zaakjes kunnen oplossen knul. En dat had je ook nog een baastopic over je handelsgeest, lege zolder en portemonnee vol cash.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:12:49 #38
33954 ElisaB
pi_101953514
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL) ^O^

Als je het morgen in de avond afgeeft bij een AH met een postagentschap, dan kun je de koper morgen de T&T-code mailen. Opgelost. Als je ervoor zorgt dat het op het postagentschap is vóór daar de post wordt opgehaald (zal zo tussen 17:00 en 18:00 zijn), dan heeft de koper het vrijdag.
pi_101953517
Hmm.. 't is toch niet alleen de computer die een probleem heeft..
  woensdag 14 september 2011 @ 21:13:48 #40
33954 ElisaB
pi_101953561
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef computerprobleem het volgende:
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet het :') ) voor 85 euro. Kom op zeg, wie stelt zich hier aan, ik of jij? :P
Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder reden :)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:14:04 #41
344644 computerprobleem
pi_101953575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL) ^O^

Als je het morgen in de avond afgeeft bij een AH met een postagentschap, dan kun je de koper morgen de T&T-code mailen. Opgelost. Als je ervoor zorgt dat het op het postagentschap is vóór daar de post wordt opgehaald (zal zo tussen 17:00 en 18:00 zijn), dan heeft de koper het vrijdag.
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?

Wat als dat niet zo is?
pi_101953584
TS is een wereldvreemde kutmongool.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 14 september 2011 @ 21:14:46 #43
344644 computerprobleem
pi_101953609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder reden :)
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.

En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
pi_101953636
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:15:58 #45
344644 computerprobleem
pi_101953684
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Vraag zelfs om zijn adresgegevens en het duurt al 3 uur en heb niets binnen.
pi_101953698
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
In zulke topics is het altijd wachten op een dergelijke reactie van jou of Kreator :P

Maar wel de spijker op zijn kop ;)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:16:28 #47
344644 computerprobleem
pi_101953716
quote:
Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets van :')
En toen las ik het laatste woord weer van je bericht en toen dacht ik - match!
pi_101953719
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
Oh, dat had ik nog niet gezien. Het is dan wel volkomen logisch dat je het pakket niet verstuurt. Niet iedereen moet zomaar verwachten dat je even een mailtje of belletje geeft als je het adres nodig hebt, nietwaar?
  woensdag 14 september 2011 @ 21:16:37 #49
33954 ElisaB
pi_101953732
quote:
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?

Wat als dat niet zo is?
Als het niet zo is? Dan heb je pech.

Zorg nou maar dat het morgen op de post komt en je de T&T-code naar de koper mailt, dan kan je daarna verder met je leven ^O^
  woensdag 14 september 2011 @ 21:16:43 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101953739
quote:

Je hebt zijn mailadres nu toch weer? Daarmee kun je hem om zijn woonadres vragen. Echt oplossingsgericht ben je niet.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:16:53 #51
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101953745
quote:

[..]

Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kanten :N
pi_101953754
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
De tering, hij wacht al weken en jij zeurt nu dat het "al" 3 uur duurt? :')
  woensdag 14 september 2011 @ 21:17:12 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101953766
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Al drie hele uren?
  woensdag 14 september 2011 @ 21:17:40 #54
33954 ElisaB
pi_101953799
quote:
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:18:04 #55
344644 computerprobleem
pi_101953824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef kwib het volgende:

[..]

Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kanten :N
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:18:58 #56
33954 ElisaB
pi_101953862
Ow, en die lecture kun jij wel missen hoor ^O^

OMFG, wat een humor weer op FOK! :D
  woensdag 14 september 2011 @ 21:19:13 #57
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101953880
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Dubbele check?

*rammel* *rammel*

Ah, ik hoor je verhaal :Y
  woensdag 14 september 2011 @ 21:20:04 #58
344644 computerprobleem
pi_101953929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef kwib het volgende:

[..]

Dubbele check?

*rammel* *rammel*

Ah, ik hoor je verhaal :Y
Ik houd van zekerheid.

- edit: zeg, gedraag je eens een beetje :{ -

[ Bericht 4% gewijzigd door ElisaB op 14-09-2011 21:21:11 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 21:20:59 #59
344644 computerprobleem
pi_101953973
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.

Gmail O+
  woensdag 14 september 2011 @ 21:21:26 #60
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101953999
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

bla bla bla van TS
:')
pi_101954004
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je faalt echt op elk gebied. :') Even 'n mailtje met de adresgegevens op dat briefje in de doos en vragen om bevestiging en als je niets hoort je ervan uitgaat dat de gegevens juist zijn, is dat concept te moeilijk voor je?
Hallon!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:22:03 #62
33954 ElisaB
pi_101954047
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.

Gmail O+
Lees de edit boven je even. En gedraag je er een beetje naar. Want anders ben je naast je Gmail, straks ook je FOK!-account kwijt :{
  woensdag 14 september 2011 @ 21:22:13 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101954060
TS probeert met stoere praatjes zijn gezicht te redden?
Double fail.
pi_101954088
quote:

[..]

Gmail O+
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ook :{w
  woensdag 14 september 2011 @ 21:23:05 #65
344644 computerprobleem
pi_101954121
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ook :{w
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus :P
pi_101954127
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Copycat het volgende:
TS probeert met stoere praatjes zijn gezicht te redden?
Double fail.
Puberteit ;)
pi_101954245
Backfire topic!

Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.

Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:26:21 #68
33954 ElisaB
pi_101954321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!

Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.

Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Ja, vast :')

Ow, en het is niet echt gebruikelijk dat je adresgegevens bij een overschrijving vermeld staan :)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:26:23 #69
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101954324
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus :P
Steven komt zijn afspraken anders wel na :{w
  woensdag 14 september 2011 @ 21:26:34 #70
344644 computerprobleem
pi_101954335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!

Yeah right :')
En iedereen zit bij de ABN AMRO natuurlijk.

Tevens wens ik dat de moderator nu eerlijk handelt en bericht van bovenstaande user aanpast :)
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:26:53 #71
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_101954353
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.

En dan ook:
quote:

[..]

Zum kotsen meneer.
Wat is nu belangrijker? Die meneer die ter goeder trouw geld naar je heeft overgemaakt of guest lecture?

Daarnaast, hij heeft toch al betaald?

Dan staan zijn adresgegevens bij de overmaking. ( edit) ik lees net dat dit niet altijd zo is )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_101954378
ik vind het zo grappig dat computerprobleem de enige die sympathy voor zijn eigen situatie heeft
volkomen terrecht dat er aangifte is gedaan nadat je niet meer op emails reageert.

wat kun jij doen? op zijn allerminst de eerstvolgende dag je pakket versturen. een tegemoetkoming voor het lange wachten toevoegen.
ik neem aan dat je OV hebt? als je slim bent breng je het pakket zelf langs en doe je excuses.

vraag anders eens aan je ouders wat je moet doen, ik kan mij niet voorstellen dat je ouders het vanzelfsprekend vinden wat je hier schrijft.
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:27:50 #73
16000 nikky
pi_101954410
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij had hebt ze ook........
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:28:37 #74
344644 computerprobleem
pi_101954447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef nikky het volgende:

[..]

Jij had hebt ze ook........
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:28:39 #75
33954 ElisaB
pi_101954452
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef computerprobleem het volgende:

Tevens wens ik dat de moderator nu eerlijk handelt en bericht van bovenstaande user aanpast :)
Ik handel eerlijk en pas helemaal niets aan. Perfecte combi ^O^
pi_101954465
Ik had trouwens in jouw geval manieren gevonden om de koper te bereiken. Dat kan in ieder geval al via zijn bankrekeningnummer, hetzij enigszins MacGyver-ish.

Het is ook dom om te zeggen dat je iets verstuurd hebt als je dat niet gedaan hebt, vragen om problemen als je het mij vraagt.

Nog een idee: het half-voltooide briefje in de doos kon je ook gebruiken om contact op te nemen met de koper.
pi_101954478
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets van :')
En toen las ik het laatste woord weer van je bericht en toen dacht ik - match!
Dude... Je verhandelt troep vanaf je zolderkamer, liegt, bedriegt en traineert en staat vervolgens perplex en gaat lopen jankzakken als iemand je daar uiteindelijk eens op wijst.

Face it, je bent echt een wereldvreemde kutmongool.
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:29:16 #78
16000 nikky
pi_101954485
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je hebt ze nog steeds.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:29:23 #79
344644 computerprobleem
pi_101954491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.

En dan ook:

[..]

Zum kotsen meneer.
Wat is nu belangrijker? Die meneer die ter goeder trouw geld naar je heeft overgemaakt of guest lecture?

Daarnaast, hij heeft toch al betaald?

Dan staan zijn adresgegevens bij de overmaking.
Nee, heb net gekeken en zijn adresgegevens staan er niet bij. Alleen de t.n.v. + de omschrijving waar ik om vroeg i.v.m. meerdere deals (om onderscheid te maken wie wel/niet betaald heeft).
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:30:14 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954527
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:30:39 #81
344644 computerprobleem
pi_101954548
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Je hebt ze nog steeds.
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:30:40 #82
33954 ElisaB
pi_101954550
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef kastanova het volgende:
Face it, je bent echt een wereldvreemde kutmongool.
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen :o
  woensdag 14 september 2011 @ 21:30:55 #83
33954 ElisaB
pi_101954568
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
Nee, dat is onmogelijk.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:30:58 #84
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954572
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Je hebt ze nog steeds.
En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's af :D
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:31:00 #85
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101954576
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maar niet verzonden...

#fail
  woensdag 14 september 2011 @ 21:31:24 #86
344644 computerprobleem
pi_101954603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef kwib het volgende:

[..]

Maar niet verzonden...

#fail
Komt nog wel. :P
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:31:28 #87
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, dat is onmogelijk.
Wat stom dan :P. Is dat alleen mogelijk in geval van automatische incasso dan?
  woensdag 14 september 2011 @ 21:31:43 #88
344644 computerprobleem
pi_101954625
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:

[..]

En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's af :D
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
pi_101954648
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, dat is onmogelijk.
Waarom is dat eigenlijk niet mogelijk?
Hallon!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:32:15 #90
344644 computerprobleem
pi_101954655
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Verzekeringen - oplichter. Match!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:32:22 #91
33954 ElisaB
pi_101954665
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
Ja, dat komt echt helemaal op het zelfde neer ^O^

Nee dus... het huis is je volledige eigendom en verantwoordelijkheid, tot het moment dat de notarius zegt dat het van een ander is.

Weet je wat: ga toch maar wel naar die lecture. Wie weet steek je er nog wat van op :@
  woensdag 14 september 2011 @ 21:32:26 #92
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101954669
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:

[..]

yep :)
pi_101954671
zorg dan dat je zijn adres gegevens (opnieuw) krijgt?
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:32:43 #94
16000 nikky
pi_101954688
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mijn huis past niet in een enveloppe. :{
  woensdag 14 september 2011 @ 21:32:46 #95
33954 ElisaB
pi_101954693
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:

Yups :)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:32:56 #96
344644 computerprobleem
pi_101954705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Rasor het volgende:
zorg dan dat je zijn adres gegevens (opnieuw) krijgt?
Heb dat 5 uur geleden gevraagd :P
Wacht op een antwoord.
pi_101954724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk niet mogelijk?
Omdat je logischerwijs een gedane betaling niet kan storneren, tenzij het een automatische incasso betreft (en zelfs dan zitten er nog beperkingen aan).
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:33:19 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954726
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Vooral volhouden ^O^. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:33:45 #99
33954 ElisaB
pi_101954754
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef computerprobleem het volgende:
Heb dat 5 uur geleden gevraagd :P
Wacht op een antwoord.
Morgenochtend een half uurtje eerder opstaan, nog een keer een mailtje sturen en dan fijn naar school :)
pi_101954766
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel. :')
Hallon!
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:34:07 #101
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef kwib het volgende:

[..]

yep :)
Ah weer wat geleerd. :)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:34:27 #102
344644 computerprobleem
pi_101954793
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Skaai het volgende:

[..]

Vooral volhouden ^O^. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen :)
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:34:38 #103
16000 nikky
pi_101954807
quote:

[..]

Oorzaak -> gevolg.

Ga nog eens terug naar de oorzaak van dit alles.

:+
pi_101954833
Dit is gewoon een troll...
pi_101954834
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen :)
Lees eens je eigen reacties terug, dan snap je gelijk waarom iedereen hier zo reageert.
pi_101954847
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen :o
Her en der.

Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap O+.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:35:32 #107
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_101954851
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:35:55 #108
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101954865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef detulp050 het volgende:
Dit is gewoon een troll...
Het is idd allemaal te erg om waar te zijn :')
  woensdag 14 september 2011 @ 21:36:25 #109
33954 ElisaB
pi_101954892
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:

Her en der.
Nah, vind ik vrij stom :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap O+.
Ja, daar heb je wel gelijk in :D
  woensdag 14 september 2011 @ 21:36:33 #110
344644 computerprobleem
pi_101954898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel. :')
Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
pi_101954948
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
Daar gaat het al fout...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:37:51 #112
344644 computerprobleem
pi_101954950
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
pi_101954972
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zoals gezegd in OP:

Goed dat we dat nu allemaal weten, ik ga iig nooit iets van jou kopen. ^O^
Hallon!
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:38:22 #114
16000 nikky
pi_101954975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout...
Maar dat kan helemaal niet. Het ligt niet aan TS. ;(
  woensdag 14 september 2011 @ 21:38:37 #115
344644 computerprobleem
pi_101954983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout...
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
pi_101955003
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
in beschrijving kun je typen. Niet zo veel, maar maak 5 keer een cent over en je hebt flink wat tekst voor een lagere prijs dan een telefoontje.
pi_101955005
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
pi_101955008
quote:

[..]

Zoals gezegd in OP:

Als je zegt dat je iets verstuurd hebt wat niet het geval is ben je gewoon een enorme klapjosti. Je kunt wel proberen je eruit te lullen, maar dat gaat je hier echt niet lukken.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:40:19 #119
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955064
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wij oordelen naar aanleiding van de informatie die jij in dit topic hebt verstrekt. Je hebt de koper ook nog eens voorgelogen, door te vertellen dat er spullen zijn verzonden die niet zijn verzonden. Vervolgens verdwijn jij voor de koper als sneeuw voor de zon, of je er nou wat aan kan doen of niet. En als je goed naleest en je inleeft in hoe een KOPER dit zou vinden, zou je je ook flink genaaid voelen.
Je drukt jezelf in een slachtofferrol terwijl je in de tussentijd al 3 x naar een supermarkt met TNT post punt had kunnen rijden, als je je zaakjes in orde had gehad. Een koper heeft namelijk niks te maken met de problemen die jij hebt met gmail.

Eén slechte verkoop is de pest voor al je goede verkopen, helemaal als de verkoop loopt zoals deze.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:40:20 #120
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101955065
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom? Nou misschien omdat je liegt? :? Ik zeg maar iets vreemds...
pi_101955083
quote:

[..]

Daar kan ie ook rekening mee houden als je daadwerkelijk het pakket hebt gepost en een track&trace nummer hebt doorgestuurd.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:41:04 #122
344644 computerprobleem
pi_101955094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.

DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum :) )
  woensdag 14 september 2011 @ 21:41:53 #123
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_101955128
Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc.

Dit snap ik al niet???
heb je nog met google contact gehad ??
Ik heb nog nooit met gmail problemen gehad ..
pi_101955139
trouwens, als je elke dag deze week om 17:00 uur vrij bent, waarom lever je het dan niet 's ochtends of in een tussenuur af?
pi_101955157
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.

DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum :) )
Mail gewoon als je het op de post gedaan, hoe moeilijk is het? Dat vind ik redelijk normaal en denk dat de meesten hier in de topic dat wel met mij eens zijn.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:42:45 #126
344644 computerprobleem
pi_101955167
Daarnaast heb ik op veel andere fora gewoon een goede reputatie :)
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.

Dit is pas de 3 of 4e deal die slecht verloopt in 5 jaar tijd :D
pi_101955198
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.

En dan blijkt maar dat je nog niet volwassen genoeg bent om daar mee om te gaan.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:43:41 #128
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef SanAnt het volgende:
Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc.

Dit snap ik al niet???
heb je nog met google contact gehad ??
Ik heb nog nooit met gmail problemen gehad ..
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.
Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:43:41 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101955209
Waarom zeg je dat je het hebt verstuurd terwijl dat (nog) het geval is?
Dat snap ik na jouw argumentatie nog steeds niet.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:43:58 #130
344644 computerprobleem
pi_101955221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef Tchock het volgende:
trouwens, als je elke dag deze week om 17:00 uur vrij bent, waarom lever je het dan niet 's ochtends of in een tussenuur af?
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
pi_101955226
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:

Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:44:54 #132
344644 computerprobleem
pi_101955269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.
Jij vergelijkt steven seagal dvd's met een suicide killer? :')

Grotere faal dan dit incident.
pi_101955273
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
Tering, het is niet zo moeilijk. Neem je pakket mee naar school en lever het in je schoolstad af. Voor je zegt dat dat zo veel moeite is: dat mag wel voor iemand die je tot nu toe (ongeacht hoe het uitpakt) praktisch opgelicht hebt.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:45:04 #134
344644 computerprobleem
pi_101955281
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom zeg je dat je het hebt verstuurd terwijl dat (nog) het geval is?
Dat snap ik na jouw argumentatie nog steeds niet.
Lees terug! :D
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:45:06 #135
16000 nikky
pi_101955286
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:

[..]

Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
*alu hoedjes uideelt*
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:45:41 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955321
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je hebt veel woorden nodig om niks te zeggen. Een goeie verkoper moest zich in dit geval dood schamen, al dan niet ongemakkelijk voelen. Ik had het geld al lang teruggestort met een duizendmaal excuses.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:46:14 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101955348
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef computerprobleem het volgende:

Na jouw argumentatie.
Die slaat nl als een lul op een varken.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:46:19 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101955355
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Je hebt geld binnen, je zegt dat je iets verstuurd hebt, maar dat heb je niet, je zegt dat je het gaat oplossen, maar dat doe je niet...... duidelijk dat ik met jou nooit zaken zal doen :')
Dus dit. TS is het toonbeeld van een onbetrouwbare verkoper, de koper staat volledig in zijn recht met de manier waarop hij reageert.

Eerst dat liegen dat je iets verstuurd hebt is eigenlijk al belachelijk en dan ook nog moeilijk doen als de koper wil dat je het binnen een week oplost :N Ik zou me zo schamen dat ik de verzendkosten terug zou storten en er wat extra zooi bij zou doen als excuses.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 14 september 2011 @ 21:47:11 #139
344644 computerprobleem
pi_101955401
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz. :D
pi_101955419
quote:
'Als je binnen 1 week mijn geld en spullen niet geeft, trek ik mijn aangifte niet terug en maak ik jou zwart op het internet.'
Big fucking deal.

Dat ie zn best maar doet.

Verkoop je troep gewoon aan iemand anders en verder geen aandacht meer aan schenken luidt het devies
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:47:39 #141
16000 nikky
pi_101955427
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Rijbewijs? Nee meneer de agent, maar overmorgen ga ik hem halen hoor! Moet alleen nog even examen afleggen :'). Mag niet meer rijden? Waarom niet? :o :(
Het ligt niet aan mij dat ik de lantaarnpaal raakte. Hij stak zomaar over! ;(
  woensdag 14 september 2011 @ 21:47:43 #142
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101955434
edit: neh toch maar niet

[ Bericht 96% gewijzigd door Moonwalk op 14-09-2011 22:11:27 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101955435
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz. :D
Wat ben je toch ook een kneus, een beetje rellen op internet :')
pi_101955445
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Na jouw argumentatie.
Die slaat nl als een lul op een varken.
Nietus, het is volstrekt normaal om mensen 4 dagen thuis te laten zitten wachten op hun pakket dan 1 of 2 dagen :6
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:48:11 #145
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955452
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je ouders moesten je pinpas en telefoon afpakken en een internet slot op je computer zetten. Maximaal 10 minuten per dag internetten, onder controle van je moeder.
pi_101955471
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.

Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.

Mogelijkheden genoeg...
pi_101955486
Ow wacht even..... jij hebt al 3 weken zijn geld!?!?!?

VUILE OPLICHTER IK HOOP DAT HIJ AANGIFTE GAAT DOEN :(!
vosss is de naam,
pi_101955518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.

Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.

Mogelijkheden genoeg...
Er is natuurlijk weinig onterecht aan.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:49:27 #149
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955519
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even..... jij hebt al 3 weken zijn geld!?!?!?

VUILE OPLICHTER IK HOOP DAT HIJ AANGIFTE GAAT DOEN :(!
:D
pi_101955572
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:

Mogelijkheden genoeg...
Ik wil erbij zijn als TS zijn zaak bij de rechtsbijstand neerlegt, doe er een printje van dit topic bij, dat wordt hilarisch :')
  woensdag 14 september 2011 @ 21:50:58 #151
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101955606
quote:
16s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef Skaai het volgende:

[..]

Je ouders moesten je pinpas en telefoon afpakken en een internet slot op je computer zetten. Maximaal 10 minuten per dag internetten, onder controle van je moeder.
En verbieden een foto van Clint te gebruiken in zijn avantar! Clint verdient dit niet :(
  woensdag 14 september 2011 @ 21:51:05 #152
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101955612
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Big fucking deal.

Dat ie zn best maar doet.

Verkoop je troep gewoon aan iemand anders en verder geen aandacht meer aan schenken luidt het devies
Vind jij het normaal om iemand zo lang te laten wachten nadat je iemand voorgelogen hebt over een pakket dat je zogenaamd al verzonden hebt? Ik snap best dat die man bang is om opgelicht te worden door TS en uit angst maar met dreigementen komt.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101955722
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij vergelijkt steven seagal dvd's met een suicide killer? :')

Grotere faal dan dit incident.
Het boeit niet wat je precies verkoopt. Feit blijft dat jij de koopwaar nog hebt, en ook het geld hebt. Als het zo onmogelijk is om een pakket te versturen (steeds met je x minuten hier, x minuten daar, kan niet, kan nooit) maak dan het geld terug over, met je excuses als bericht erbij, en verkoop het aan een ander.

Je gedraagt je als een lapzwans.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101955763
Dit dus:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komt :?

Dus. Los van aangifte (ja, vast) en zwart maken op i-net (gaap): kom van je luie reet en regel je zaakjes :{w
quote:
TS hoe kan je nou zo achterlijk zijn, je zegt een pakketje te hebben verstuurd en het is nooit aangekomen, vervolgens reageer je niet meer op zijn mails, wat kan hij nog doen? Juist, aangifte of volgende kopers waarschuwen. Lekker boeiend dat jij zoveel deals goed hebt laten verlopen, maar dat weet hij toch niet? Dat is toch helemaal niet relevant? Ik vind het volkomen terecht dat hij aangifte doet nadat hij 3 weken heeft gewacht, bovendien is 1 week tijd ruim zat, dan mis je maar een keer een college of kom je wat later op je werk.

En dan klaag je over zijn gedrag, terwijl jij hartstikke fout zit :')
  woensdag 14 september 2011 @ 21:53:43 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101955782
• Al wekenlang geld in het bezit, terwijl je dat ook even had kunnen terugstorten als je niet eens weet van wie het eigenlijk is en diegene dus ook nooit z'n spullen had kunnen sturen.
• Al melden dat het op de post gedaan is waardoor diegene na meerdere weken zonder geld en zonder pakket met spullen naar de politie stapt, en TS dit onredelijk vindt.
• Twee weken nodig hebben om wat dvd's in een doos te stoppen en die af te leveren bij een van de vele servicepunten.
• Een klant die zelf op zoek moet naar de verkopende partij omdat die niet in z'n mail kan komen.
• Diezelfde klant zeggen dat het onredelijk is dat ie het binnen een week wil hebben.
• Gek vinden dat je als oplichter gezien wordt door diegene.
• Geen moeite willen doen voor de kopende partij na 'dreigementen'.

TS. :')
  woensdag 14 september 2011 @ 21:53:45 #156
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_101955784
Ik hoop voor je dat hij/zij geen aangifte doet maar :

Deze man contact met je opneemt
Oplichter
pi_101955824
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Vind jij het normaal om iemand zo lang te laten wachten nadat je iemand voorgelogen hebt over een pakket dat je zogenaamd al verzonden hebt? Ik snap best dat die man bang is om opgelicht te worden door TS en uit angst maar met dreigementen komt.
Zie mijn tweede post, ik had de OP niet goed gelezen en het hele topic al helemaal niet :+
vosss is de naam,
  woensdag 14 september 2011 @ 21:54:36 #158
344644 computerprobleem
pi_101955859
Haha, echt grappig dat mensen hier zo serieus op in gaan. _O-
Gaan jullie nu op mij stemmen bij grootste faalusers? :D
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:55:23 #159
16000 nikky
pi_101955908
Ha-ha
  woensdag 14 september 2011 @ 21:55:34 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101955918
Geef je eigenlijk nooit tracking codes door als jij iets verzonden hebt? Zo ja, hoe doe je dat dan als de pakketten nog niet verzonden zijn?
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 september 2011 @ 21:56:44 #161
344644 computerprobleem
pi_101955986
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef HAL9000S het volgende:
Geef je eigenlijk nooit tracking codes door als jij iets verzonden hebt? Zo ja, hoe doe je dat dan als de pakketten nog niet verzonden zijn?
pi_101956019
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
Volgende keer weer terug je ONZ kooi in?
pi_101956040
quote:
18s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef nikky het volgende:
Ha-ha
Hoi nikky, hoe staat het met de verhuizing en dergelijke? :)
vosss is de naam,
pi_101956066
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
Dit topic = Fail 1.
Je er op een kansloze manier als dit uit proberen te lullen: Fail 2.
Nooit meer iets kunnen verkopen op Fok omdat iedereen naar dit topic zal verwijzen: Fail 3.

Mijn stem heb je in ieder geval alvast :').

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 14-09-2011 22:07:33 ]
pi_101956086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik wil erbij zijn als TS zijn zaak bij de rechtsbijstand neerlegt, doe er een printje van dit topic bij, dat wordt hilarisch :')
Ik zeg niet dat ie dat moet doen, maar dreigen met een aangifte, vraagt om dreigen met een laster zaak...die onzin...

TS moet nu wel onderhand zorgen dat de spullen bij de koper aankomen dat ontken ik niet,
die smoesjes dat ie t druk heeft... :N
pi_101956154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef ess_in_the_house het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ie dat moet doen, maar dreigen met een aangifte, vraagt om dreigen met een laster zaak...die onzin...
Aangifte doen tegen iemand die 3 weken lang niets van zich laat horen lijkt me niet zo heel vreemd? (behalve dat het niet veel nut heeft)
  woensdag 14 september 2011 @ 21:59:59 #167
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101956191
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Zie mijn tweede post, ik had de OP niet goed gelezen en het hele topic al helemaal niet :+
Ja ik zag het al, spuit 11 enzo :')
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101956212
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja ik zag het al, spuit 11 enzo :')
Geeft niks, ik ben niet boos op je hoor :)
vosss is de naam,
pi_101956245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Aangifte doen tegen iemand die 3 weken lang niets van zich laat horen lijkt me niet zo heel vreemd? (behalve dat het niet veel nut heeft)
Hij heeft n reactie gehad met "zie maar wat je doet" knappe kop die daar nog n fatsoenlijke aanklacht uitsleept.
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 22:02:05 #170
16000 nikky
pi_101956298
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoi nikky, hoe staat het met de verhuizing en dergelijke? :)
Verhuisd ben ik allang. Nu nog het afmaken van de klusjes in huis en de tuin ;)
pi_101956351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef ess_in_the_house het volgende:

[..]

Hij heeft n reactie gehad met "zie maar wat je doet" knappe kop die daar nog n fatsoenlijke aanklacht uitsleept.
Aanklacht was (volgens die vent) al ingediend nadat TS met deze hele onzin aan kwam.
  woensdag 14 september 2011 @ 22:04:48 #172
344644 computerprobleem
pi_101956466
Nog steeds zo populair? Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in een van mijn laatste berichten :o

Maar ja, toch bedankt voor de leuke berichten! :D
pi_101956556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Verhuisd ben ik allang. Nu nog het afmaken van de klusjes in huis en de tuin ;)
Ow ik dacht dat je nog bezig was :@

Was daar niet een topic van? :)
vosss is de naam,
pi_101956574
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef computerprobleem het volgende:
Nog steeds zo populair? Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in een van mijn laatste berichten :o

Maar ja, toch bedankt voor de leuke berichten! :D
Dat je een enorme troll bent die zijn betrouwbaarheid op FOK! op het spel zet om een beetje te kloten, of dat je een enorm watje bent dat nu niet meer wil praten omdat het zo'n backfire-topic werd?
  woensdag 14 september 2011 @ 22:06:56 #175
344644 computerprobleem
pi_101956621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat je een enorme troll bent die zijn betrouwbaarheid op FOK! op het spel zet om een beetje te kloten, of dat je een enorm watje bent dat nu niet meer wil praten omdat het zo'n backfire-topic werd?
Mij een troll noemen :')
pi_101956659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid :') Jij bent deze idioot zeker nog niet vaker tegengekomen op FOK!?
pi_101956682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Aanklacht was (volgens die vent) al ingediend nadat TS met deze hele onzin aan kwam.
Dan nog is dit wel een typering voor de houding van de koper, of het nou ervoor erna of halverwege heeft plaatsgevonden...dus laat je t dan lekker liggen tot de aanklacht op je mat valt dan print je de hele troep uit, en zeg je tegen de rechter dat koper sinds aanklacht een erg nalatige houding heeft gehad mbt alle mogelijke oplossingen die je hebt aangedragen.
  Boks-Chick woensdag 14 september 2011 @ 22:08:05 #178
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101956698
De tandjes wat een topic _O-

nooit gedacht dat ik deze typische KLB reactie zou posten, maar TS is het dubbel en dwars waard, dus hier komt 'ie:

TS :')
lolwut
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 22:08:42 #179
16000 nikky
pi_101956740
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat je nog bezig was :@

Was daar niet een topic van? :)
Ja ergens in K&W, maar ik klus momenteel niet zoveel. Heb dan ook niet echt iets om te updaten ;)
  woensdag 14 september 2011 @ 22:09:23 #180
344644 computerprobleem
pi_101956774
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef BrandX het volgende:
De tandjes wat een topic _O-

nooit gedacht dat ik deze typische KLB reactie zou posten, maar TS is het dubbel en dwars waard, dus hier komt 'ie:

TS :')
Wat bedoel je met tandjes wat een topic?

Ik heb toch niemand gebeten of zo? xD

Wel garpige post trouwens, dat je dat speciaal voor mij doet. _O_
pi_101956845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid :') Jij bent deze idioot zeker nog niet vaker tegengekomen op FOK!?
Ik had het meer over dat niemand met gezond verstand nog de dvd's in zijn V&A-topic zou kopen :') Niet over zijn algemene betrouwbaarheid, heb vaker dit soort bagger gelezen :D
  woensdag 14 september 2011 @ 22:11:13 #182
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101956888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik had het meer over dat niemand met gezond verstand nog de dvd's in zijn V&A-topic zou kopen :') Niet over zijn algemene betrouwbaarheid, heb vaker dit soort bagger gelezen :D
Ik ga het iig niet doen. Jammer want ik had best LA Noire willen kopen van TS.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101956924
Troll is succesfull
  woensdag 14 september 2011 @ 22:13:30 #184
344644 computerprobleem
pi_101957029
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik ga het iig niet doen. Jammer want ik had best LA Noire willen kopen van TS.
Bewijs dat je een man bent en dit topic onserieus neemt zoals het bedoelt is en koop van me.
Ik beloof dat als je vandaag geld overmaakt en spel dus koopt, je 100% zeker zaterdag LA Noire speelt op de PS3

Zo niet, dien je maar een aangifte in tegen mij :')
Of krijg ik 1 jaar ban van het forum?

Kunnen we iedereen hier dissen :D!
  woensdag 14 september 2011 @ 22:14:04 #185
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_101957062
Heeft iemand een samenvatting van dit topic. Heb de OP niet gelezen ivm met drukte de aankomende 2 weken.
Wat zijn we aan het doen ???
  woensdag 14 september 2011 @ 22:14:10 #186
344644 computerprobleem
pi_101957069
Woow ik doe refresh en kom op pagina 8 uit!
Succesfull topique :D
  woensdag 14 september 2011 @ 22:14:26 #187
344644 computerprobleem
pi_101957088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van dit topic. Heb de OP niet gelezen ivm met drukte de aankomende 2 weken.
Geef je geen ongelijk vrind. Geef geen ongelijk.
pi_101957101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef ess_in_the_house het volgende:

[..]

Dan nog is dit wel een typering voor de houding van de koper, of het nou ervoor erna of halverwege heeft plaatsgevonden...dus laat je t dan lekker liggen tot de aanklacht op je mat valt dan print je de hele troep uit, en zeg je tegen de rechter dat koper sinds aanklacht een erg nalatige houding heeft gehad mbt alle mogelijke oplossingen die je hebt aangedragen.
Oplossingen :') Gaat jij ook ff fietsen

Het is ondertussen al een ONZ topic geworden
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 22:15:21 #189
16000 nikky
pi_101957137
quote:
  woensdag 14 september 2011 @ 22:15:40 #190
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_101957158
Tl;dr
TS liegt tegen kopende partij dat iets verstuurd is.
TS probeerd nu net te doen alsof het hij fail user probeerd te worden
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_101957163
Deal. Ik bied L.A. Noire (PS3) aan met als richtprijs 20 euro excl. Kijken we wel wie Hal9000 benaderd!
Death solves all problems: no man, no problem.
  Boks-Chick woensdag 14 september 2011 @ 22:16:07 #192
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101957200
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met tandjes wat een topic?

Ik heb toch niemand gebeten of zo? xD

Wel garpige post trouwens, dat je dat speciaal voor mij doet. _O_
De tandjes is een eufenisme voor tering (in dit geval).

Oftewel: gewoon ff zoals het is ipv lief verpakt:

je bent gewoon een lui kreng wat gewoon zijn best moet doen om de spullen te versturen ipv hier te gaan janken dat iemand boos op je is omdat hij:
- gezegd is dat zijn spullen al weken terug waren verstuurd;
- niets heeft ontvangen
- niets van je hoort
- en vervolgens kutsmoesjes van een luie hond krijgt dat hij nog twee weken kan wachten.
= en die luie hond is vervolgens ook nog eens gepikeerd dat de koper niet blij met hem is _O-

de tering :').

Snap je het nu wel?
lolwut
  woensdag 14 september 2011 @ 22:16:55 #193
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101957240
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Bewijs dat je een man bent en dit topic onserieus neemt zoals het bedoelt is en koop van me.
Ik beloof dat als je vandaag geld overmaakt en spel dus koopt, je 100% zeker zaterdag LA Noire speelt op de PS3

Zo niet, dien je maar een aangifte in tegen mij :')
Of krijg ik 1 jaar ban van het forum?

Kunnen we iedereen hier dissen :D!
Nee dank je, ik heb dat spel aan en ik vind er geen kut aan, hihi. Kopen? 25 euro. :P
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101957284
quote:
TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets? :P
  woensdag 14 september 2011 @ 22:17:34 #195
344644 computerprobleem
pi_101957297
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

De tandjes is een eufenisme voor tering (in dit geval).

Oftewel: gewoon ff zoals het is ipv lief verpakt:

je bent gewoon een lui kreng wat gewoon zijn best moet doen om de spullen te versturen ipv hier te gaan janken dat iemand boos op je is omdat hij:
- gezegd is dat zijn spullen al weken terug waren verstuurd;
- niets heeft ontvangen
- niets van je hoort
- en vervolgens kutsmoesjes van een luie hond krijgt dat hij nog twee weken kan wachten.
En die luie hond is vervolgens ook nog eens gepikeerd dat de koper niet blij met hem is _O-

de tering :').

Snap je het nu wel?
Ik heb nog LA Noire te koop en een gesealde Godfather Boxset.
Omdat je moderator bent krijg je 5 euro korting. Verzendkosten voor de box zijn 7 euro en voor LA noire 2 euro. Als je vandaag geld overmaakt heb je het spel deze week nog binnen. Als dat niet zo is krijg ik ban. Deal? :D
  woensdag 14 september 2011 @ 22:18:01 #196
344644 computerprobleem
pi_101957333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets?
Woow, groot succes dus _O_
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 22:18:22 #197
16000 nikky
pi_101957352
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Omdat je moderator bent krijg je 5 euro korting. Verzendkosten voor de box zijn 7 euro en voor LA noire 2 euro. Als je vandaag geld overmaakt heb je het spel deze week nog binnen. Als dat niet zo is krijg ik ban. Deal? :D
Als je echt lef hebt, verstuur je eerst en betaalt men nadat het is ontvangen. :{
  woensdag 14 september 2011 @ 22:18:30 #198
344644 computerprobleem
pi_101957359
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee dank je, ik heb dat spel aan en ik vind er geen kut aan, hihi. Kopen? 25 euro. :P
Nee ik koop niet van mensen die doen alsof ze iets van mij willen kopen. Vind ik maar raar :s
  Boks-Chick woensdag 14 september 2011 @ 22:18:32 #199
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101957362
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

pleur op met je tyfuszooi O+
lolwut
  woensdag 14 september 2011 @ 22:19:00 #200
344644 computerprobleem
pi_101957393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef nikky het volgende:

[..]

Als je echt lef hebt, verstuur je eerst en betaalt men nadat het is ontvangen. :{
Oke is goed.

Heb dat vaker gedaan :)

Wat wil je hebben?
  woensdag 14 september 2011 @ 22:19:02 #201
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_101957395
tijd voor een slotje?
  woensdag 14 september 2011 @ 22:19:19 #202
344644 computerprobleem
pi_101957412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef WallOfStars het volgende:
tijd voor een slotje?
Nee, meestal is dat bij pagina 13.
  woensdag 14 september 2011 @ 22:19:38 #203
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101957432
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee ik koop niet van mensen die doen alsof ze iets van mij willen kopen. Vind ik maar raar :s
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet :')
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 september 2011 @ 22:20:42 #204
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_101957510
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet :')
dat doet ie zelf al
  woensdag 14 september 2011 @ 22:20:46 #205
344644 computerprobleem
pi_101957512
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Sorry man, iemand heeft er via MP 20 euro incl voor gegeven. Is niet genoeg even beetje onderhandelen wil er namelijk 24 voor :D
  woensdag 14 september 2011 @ 22:20:52 #206
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_101957521
quote:
12s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets? :P
Wat zijn we aan het doen ???
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 22:20:53 #207
16000 nikky
pi_101957522
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Oke is goed.

Heb dat vaker gedaan :)

Wat wil je hebben?
Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wel geïnteresseerd zijn.
  woensdag 14 september 2011 @ 22:21:08 #208
344644 computerprobleem
pi_101957544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wil geïnteresseerd zijn.
Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.
pi_101957574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Oplossingen :') Gaat jij ook ff fietsen

Het is ondertussen al een ONZ topic geworden
Hij zegt ik geef geld en spullen, niet heel slim in mijn ogen, maar afhankelijk van het bedrag kwam ik het als koper gewoon ophalen geld EN spullen.

Enne, ja onzin topic, maar zo begon het al...je zorgen maken om niks...
  Boks-Chick woensdag 14 september 2011 @ 22:22:09 #210
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101957608
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.
En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic... :N
lolwut
  woensdag 14 september 2011 @ 22:22:48 #211
344644 computerprobleem
pi_101957650
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic... :N
Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.

Ik geef namelijk aan dat ik bereid ben EERST TE VERSTUREN voordat ik het geld ontvang :')
  woensdag 14 september 2011 @ 22:23:01 #212
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_101957661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, vast :')

Ow, en het is niet echt gebruikelijk dat je adresgegevens bij een overschrijving vermeld staan :)
En toch gebeurt dat... ik heb het zelf ook meermalen gezien bij internetbankieren.
Ook hoi !
  Boks-Chick woensdag 14 september 2011 @ 22:23:49 #213
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_101957707
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.

Ik geef namelijk aan dat ik bereid ben EERST TE VERSTUREN voordat ik het geld ontvang :')
Ik kan lezen, maar ik vertrouw je nog steeds niet :).
lolwut
pi_101957738
Ik wil LA Noire wel hebben, maar dan wel voor de xbox360 want ik heb geen ps3.

Het maakt me niet uit als je er 3 weken over doet.

Zal ik alvast 10 euro overboeken?
vosss is de naam,
pi_101957739
Kan dit niet naar ONZ? :')
Hallon!
pi_101957743
TS doet aan schimmige zaakjes
  woensdag 14 september 2011 @ 22:25:33 #217
344644 computerprobleem
pi_101957826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef VicRattlehead het volgende:
TS doet aan schimmige zaakjes
Meestal als we naar Israël gaan hoeven we niet door de controle check en in Irak ook niet. Ja, wel heel even regulier enz. maar de bus hoeven we niet. Worden gewoon opgehaald, pickup aan de voordeur, gewoon hoe echte bazen dat doen :7
pi_101957869
Wees blij dat hij je niet allang heeft zwart gemaakt, maak wat tijd en stuur die doos op. Het is niet de schuld van die gast dat jij je toegang kwijtraakt, ook niet dat jij niet grotere moeite hebt ondernomen om weer met hem in contact te komen, en dus dien je nu gewoon zo snel mogelijk die shit op te sturen wil je als handelaar enigszins fatsoenlijk zijn.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 14 september 2011 @ 22:26:17 #219
344644 computerprobleem
pi_101957877
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef vosss het volgende:
Ik wil LA Noire wel hebben, maar dan wel voor de xbox360 want ik heb geen ps3.

Het maakt me niet uit als je er 3 weken over doet.

Zal ik alvast 10 euro overboeken?
Nee heb geen LA noire voor xbox360

Wel voor PS3
  woensdag 14 september 2011 @ 22:26:59 #220
344644 computerprobleem
pi_101957937
quote:
4s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef trancethrust het volgende:
Wees blij dat hij je niet allang heeft zwart gemaakt, maak wat tijd en stuur die doos op. Het is niet de schuld van die gast dat jij je toegang kwijtraakt, ook niet dat jij niet grotere moeite hebt ondernomen om weer met hem in contact te komen, en dus dien je nu gewoon zo snel mogelijk die shit op te sturen wil je als handelaar enigszins fatsoenlijk zijn.
Gast... :')
pi_101957938
quote:
gewoon hoe echte bazen dat doen :7
Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes af }:|
vosss is de naam,
  woensdag 14 september 2011 @ 22:28:01 #222
344644 computerprobleem
pi_101958017
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes af }:|
Wil je nou LA Noire nog of niet
pi_101958054
OK, TS is gewoon een faalhaas ^O^
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 14 september 2011 @ 22:29:30 #224
344644 computerprobleem
pi_101958142
Hmm kan dit topic niet gesloten worden? Wil graag een nieuw topic maken in ONZ waar ik me aandacht op kan richten. Kan geen 2 topics bijhouden.
pi_101958220
quote:
Kan geen 2 topics bijhouden.
En dan heb je het over echte bazen. :')
vosss is de naam,
  woensdag 14 september 2011 @ 22:32:59 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101958360
En dan loopt je V&A-topic ook nog.
pi_101958808
Wie gelooft deze user nou? :')

Kom je me nog uitschelden via PM computerprobleem? :')
  woensdag 14 september 2011 @ 22:44:11 #228
344644 computerprobleem
pi_101958972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Wie gelooft deze user nou? :')

Kom je me nog uitschelden via PM computerprobleem? :')
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xD
pi_101959077
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xD
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou? :{w
  woensdag 14 september 2011 @ 22:47:28 #230
344644 computerprobleem
pi_101959152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou? :{w
Ja eigenlijk wel.

Ik dacht dat ik na gisteren en dit topic best bekend was geworden op FOK!

Maar blijkbaar is mijn plannetje niet gelukt. Ik word nooit zoals tong80 :'(
pi_101959296
Bij Tong80 gaan mijn mondhoeken soms nog omhoog, bij jou is het vaak weer snel wegclicken want geen inhoud.
  woensdag 14 september 2011 @ 22:55:27 #232
344644 computerprobleem
pi_101959612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Bij Tong80 gaan mijn mondhoeken soms nog omhoog, bij jou is het vaak weer snel wegclicken want geen inhoud.
;(

Al die moeite die ik in deze OP en verhaal heb gestopt voor niets. Serieus man, doe aardig.
Dan krijg je een duim omhoog bij lijst van top users :D
pi_101959683
Ja, moeite in je verhaal.

Je bent gewoon een huillie :') :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101959687
Topic kan dicht. TS heeft zelf toegegeven dat dit een trolltopic is.

Bewijs :

quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Troll-topic serieus nemen :')
Mij een mongool noemen en dan zulke foto's gaan plaatsen in je FOBO

Zal even mijn oude V&A topics opzoeken met positieve reacties. :D
Kunnen trolls zoals jij die troll-topics serieus nemen wieberen :D
gr gr P_z , de detective van FOK!
  woensdag 14 september 2011 @ 22:58:15 #235
344644 computerprobleem
pi_101959781
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic kan dicht. TS heeft zelf toegegeven dat dit een trolltopic is.

Bewijs :

[..]

gr gr P_z , de detective van FOK!
Jij weer :(
Waarom moet je het altijd verpesten.

Ik vroeg nog zo voor een wapenstilstand in dat andere topic en dan doe je dit... :'(
pi_101959903
Verstuur dat pakket gewoon deze week nog, ik kan best begrijpen dat hij niet nog twee weken wil wachten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_101959934
Het was al duidelijk dat er niks van klopte hoor... Zo ongeveer vanaf de eerste zin :')

Conclusie: je faalt
  woensdag 14 september 2011 @ 23:02:40 #238
344644 computerprobleem
pi_101960001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Het was al duidelijk dat er niks van klopte hoor... Zo ongeveer vanaf de eerste zin :')

Conclusie: je faalt
En als ik dan kijk wat voor mensen hier zo serieus op reageren en wat voor beroep ze in hun FOBO hebben staan, dan denk ik toch eigenlijk best wel hard dat ik niet zo gefaalt heb.

Ben je het eensch met deze Duitse stelling?
pi_101960103
Neuh, je maakt misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Jij bent er zo 1 die de auto gaat jatten van een ander die uit is gestapt om een slachtoffer te helpen :r
  woensdag 14 september 2011 @ 23:05:01 #240
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_101960112
Vreemd waarom TS niet aan thuis ophalen heeft gedacht in dit geval.
Hetzij via PostNL, hetzij via DHL.
  woensdag 14 september 2011 @ 23:07:55 #241
344644 computerprobleem
pi_101960269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Neuh, je maakt misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Jij bent er zo 1 die de auto gaat jatten van een ander die uit is gestapt om een slachtoffer te helpen :r
Lol, zijn er mensen die dat doen? Heb je filmpje daar van? :P
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 september 2011 @ 23:08:28 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101960299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef WallOfStars het volgende:
tijd voor een slotje?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')