Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Dennis101 het volgende:
Je bent dus al een aantal weken bezig met dit gezeur? Dan vind ik het niet vreemd dat hij een week als termijn stelt. Jij gaat mij ook niet vertellen dat je deze week geen tijd meer hebt om dat pakket even bij een TNT punt af te geven?
Dat doet er niet, voor die persoon is het dus al een aantal weken aan de gang.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad.
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).
Ja jongen, dan moet jij je ook even aan je deal houden:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.
quote:Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Copycat het volgende:
Nu nog twee weken bezorgtijd rekenen is imo absurd.
Dat mag niet het probleem van de koper zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Hij woont 150 km verderopquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef kwib het volgende:
Breng het anders zelf langs. Met wat bonus DVD's als excuusbrief
Een AH is doorgaans 's avonds open.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Goh, vind je het heel raar als je iemand meerdere weken laat wachten op een pakket wanneer je zelf al hebt aangegeven dat je het verzonden hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij woont 150 km verderop
Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
Ik wel. Ik wacht al 5 maanden op een pakket en hij word binnen 2.5 maand afgeleverd volgens de verkoper.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Of laat een ander het pakket voor je bij de Bruna of de AH brengen. Als die persoon al een paar weken wacht en je een tijd niet kon bereiken en jij zegt dat je nog eens twee weken nodig hebt... Wat zou je zelf denken als dit jou zou gebeuren en jij zou natuurlijk nog heel beleefd zijn?
Nee, dat wil je blijkbaar niet. De oplossing is dat jij dat pakket als de sodemieter gaat versturen of die vent zijn geld terug geeft. Tot die tijd vind ik dat die vent alle recht heeft om aangifte tegen jou te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef computerprobleem het volgende:
Maar het gaat mij niet om de films wel/niet te versturen, het gaat mij vooral om de manier waarop hij reageert op mijn berichten. Ik wil graag een oplossing vinden voor het probleem, alleen hij reageert elke keer met een dreigende toon en dat ik het maar moet zien (dat zegt hij letterlijk in een van zijn mails ''kijk maar wat je doet'')...
Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind dit erg asociaal en weet niet hoe ik hierop moet reageren want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen? Is een aangifte doen tegen zijn persoon misschien een oplossing?
Wat een lulkoek zegquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef computerprobleem het volgende:
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.
Leveren duurt bij grote pakketten (is een groot pakket) meestal meerdere dagen
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef GEKTE het volgende:
In plaats van dit topic te maken had je al je pakket klaar kunnen hebben!
Kerel doe niet zo moeilijk, en zorg dat hij het zsm binnenkrijgt.
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een lulkoek zeg
Pakket tot 30 kg wordt in de regel gewoon de volgende dag geleverd.
Nee, dat heb je al tig keer gepost, maar daar zou ik als koper ook niet mee eens zijn. Dat pakket moet gewoon zo snel mogelijk op de post.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.
Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
Ik kan prima lezen hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.
Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
Mooi toch, dan heeft hij binnen 4 dagen zijn pakket, beter dan binnen 2 weken...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet hetquote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor
Twee weken om een pakket bezorgd te krijgen (nadat je al gezegd hebt dat het weken geleden verstuurd is en met een kutsmoes komt over je gmail), is gewoon achterlijk.
Stel je niet zo aan zeg
150 km = anderhalf uur rijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij woont 150 km verderop
Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder redenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef computerprobleem het volgende:
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet het) voor 85 euro. Kom op zeg, wie stelt zich hier aan, ik of jij?
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL)
Als je het morgen in de avond afgeeft bij een AH met een postagentschap, dan kun je de koper morgen de T&T-code mailen. Opgelost. Als je ervoor zorgt dat het op het postagentschap is vóór daar de post wordt opgehaald (zal zo tussen 17:00 en 18:00 zijn), dan heeft de koper het vrijdag.
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder reden
Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...
In zulke topics is het altijd wachten op een dergelijke reactie van jou of Kreatorquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
TS is een wereldvreemde kutmongool.
Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets vanquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
Oh, dat had ik nog niet gezien. Het is dan wel volkomen logisch dat je het pakket niet verstuurt. Niet iedereen moet zomaar verwachten dat je even een mailtje of belletje geeft als je het adres nodig hebt, nietwaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
Als het niet zo is? Dan heb je pech.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?
Wat als dat niet zo is?
Je hebt zijn mailadres nu toch weer? Daarmee kun je hem om zijn woonadres vragen. Echt oplossingsgericht ben je niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kantenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De tering, hij wacht al weken en jij zeurt nu dat het "al" 3 uur duurt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Vraag zelfs om zijn adresgegevens en het duurt al 3 uur en heb niets binnen.
Al drie hele uren?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef kwib het volgende:
[..]
Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kanten
Dubbele check?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Ik houd van zekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef kwib het volgende:
[..]
Dubbele check?
*rammel* *rammel*
Ah, ik hoor je verhaal
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!
quote:
Je faalt echt op elk gebied.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Lees de edit boven je even. En gedraag je er een beetje naar. Want anders ben je naast je Gmail, straks ook je FOK!-account kwijtquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dusquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ook
Puberteitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Copycat het volgende:
TS probeert met stoere praatjes zijn gezicht te redden?
Double fail.
Ja, vastquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Steven komt zijn afspraken anders wel naquote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Yeah rightquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.
Zum kotsen meneer.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?
Jij had hebt ze ook........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.quote:
Ik handel eerlijk en pas helemaal niets aan. Perfecte combiquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef computerprobleem het volgende:
Tevens wens ik dat de moderator nu eerlijk handelt en bericht van bovenstaande user aanpast
Dude... Je verhandelt troep vanaf je zolderkamer, liegt, bedriegt en traineert en staat vervolgens perplex en gaat lopen jankzakken als iemand je daar uiteindelijk eens op wijst.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets van
En toen las ik het laatste woord weer van je bericht en toen dacht ik - match!
Je hebt ze nog steeds.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.
Nee, heb net gekeken en zijn adresgegevens staan er niet bij. Alleen de t.n.v. + de omschrijving waar ik om vroeg i.v.m. meerdere deals (om onderscheid te maken wie wel/niet betaald heeft).quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.
En dan ook:
[..]
Zum kotsen meneer.
Wat is nu belangrijker? Die meneer die ter goeder trouw geld naar je heeft overgemaakt of guest lecture?
Daarnaast, hij heeft toch al betaald?
Dan staan zijn adresgegevens bij de overmaking.
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.quote:
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef kastanova het volgende:
Face it, je bent echt een wereldvreemde kutmongool.
Nee, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's afquote:
Maar niet verzonden...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.
Komt nog wel.quote:
Wat stom danquote:
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's af
Verzekeringen - oplichter. Match!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
Ja, dat komt echt helemaal op het zelfde neerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
yepquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat stom dan. Is dat alleen mogelijk in geval van automatische incasso dan?
Mijn huis past niet in een enveloppe.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
Yupsquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
Wat stom dan. Is dat alleen mogelijk in geval van automatische incasso dan?
Heb dat 5 uur geleden gevraagdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Rasor het volgende:
zorg dan dat je zijn adres gegevens (opnieuw) krijgt?
Omdat je logischerwijs een gedane betaling niet kan storneren, tenzij het een automatische incasso betreft (en zelfs dan zitten er nog beperkingen aan).quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk niet mogelijk?
Vooral volhoudenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Morgenochtend een half uurtje eerder opstaan, nog een keer een mailtje sturen en dan fijn naar schoolquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef computerprobleem het volgende:
Heb dat 5 uur geleden gevraagd
Wacht op een antwoord.
Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd.quote:
Heb momenteel een V&A topic lopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vooral volhouden. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
Oorzaak -> gevolg.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lees eens je eigen reacties terug, dan snap je gelijk waarom iedereen hier zo reageert.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Her en der.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen
Het is idd allemaal te erg om waar te zijnquote:
Nah, vind ik vrij stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zoals gezegd in OP:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel.
Daar gaat het al fout...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
Goed dat we dat nu allemaal weten, ik ga iig nooit iets van jou kopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Maar dat kan helemaal niet. Het ligt niet aan TS.quote:
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegdquote:
in beschrijving kun je typen. Niet zo veel, maar maak 5 keer een cent over en je hebt flink wat tekst voor een lagere prijs dan een telefoontje.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Als je zegt dat je iets verstuurd hebt wat niet het geval is ben je gewoon een enorme klapjosti. Je kunt wel proberen je eruit te lullen, maar dat gaat je hier echt niet lukken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
Wij oordelen naar aanleiding van de informatie die jij in dit topic hebt verstrekt. Je hebt de koper ook nog eens voorgelogen, door te vertellen dat er spullen zijn verzonden die niet zijn verzonden. Vervolgens verdwijn jij voor de koper als sneeuw voor de zon, of je er nou wat aan kan doen of niet. En als je goed naleest en je inleeft in hoe een KOPER dit zou vinden, zou je je ook flink genaaid voelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Waarom? Nou misschien omdat je liegt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Daar kan ie ook rekening mee houden als je daadwerkelijk het pakket hebt gepost en een track&trace nummer hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
Mail gewoon als je het op de post gedaan, hoe moeilijk is het? Dat vind ik redelijk normaal en denk dat de meesten hier in de topic dat wel met mij eens zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.
DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum)
En dan blijkt maar dat je nog niet volwassen genoeg bent om daar mee om te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarnaast heb ik op veel andere fora gewoon een goede reputatie
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.
Dit is pas de 3 of 4e deal die slecht verloopt in 5 jaar tijd
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef SanAnt het volgende:
Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc.
Dit snap ik al niet???
heb je nog met google contact gehad ??
Ik heb nog nooit met gmail problemen gehad ..
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef Tchock het volgende:
trouwens, als je elke dag deze week om 17:00 uur vrij bent, waarom lever je het dan niet 's ochtends of in een tussenuur af?
Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarnaast heb ik op veel andere fora gewoon een goede reputatie
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.
Dit is pas de 3 of 4e deal die slecht verloopt in 5 jaar tijd
Jij vergelijkt steven seagal dvd's met een suicide killer?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.
Tering, het is niet zo moeilijk. Neem je pakket mee naar school en lever het in je schoolstad af. Voor je zegt dat dat zo veel moeite is: dat mag wel voor iemand die je tot nu toe (ongeacht hoe het uitpakt) praktisch opgelicht hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
Lees terug!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom zeg je dat je het hebt verstuurd terwijl dat (nog) het geval is?
Dat snap ik na jouw argumentatie nog steeds niet.
*alu hoedjes uideelt*quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.
Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
Je hebt veel woorden nodig om niks te zeggen. Een goeie verkoper moest zich in dit geval dood schamen, al dan niet ongemakkelijk voelen. Ik had het geld al lang teruggestort met een duizendmaal excuses.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
Na jouw argumentatie.quote:
Dus dit. TS is het toonbeeld van een onbetrouwbare verkoper, de koper staat volledig in zijn recht met de manier waarop hij reageert.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Je hebt geld binnen, je zegt dat je iets verstuurd hebt, maar dat heb je niet, je zegt dat je het gaat oplossen, maar dat doe je niet...... duidelijk dat ik met jou nooit zaken zal doen
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.
Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
Big fucking deal.quote:'Als je binnen 1 week mijn geld en spullen niet geeft, trek ik mijn aangifte niet terug en maak ik jou zwart op het internet.'
Rijbewijs? Nee meneer de agent, maar overmorgen ga ik hem halen hoor! Moet alleen nog even examen afleggenquote:
Wat ben je toch ook een kneus, een beetje rellen op internetquote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.
Nietus, het is volstrekt normaal om mensen 4 dagen thuis te laten zitten wachten op hun pakket dan 1 of 2 dagenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na jouw argumentatie.
Die slaat nl als een lul op een varken.
Je ouders moesten je pinpas en telefoon afpakken en een internet slot op je computer zetten. Maximaal 10 minuten per dag internetten, onder controle van je moeder.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.
Er is natuurlijk weinig onterecht aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.
Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.
Mogelijkheden genoeg...
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even..... jij hebt al 3 weken zijn geld!?!?!?
VUILE OPLICHTER IK HOOP DAT HIJ AANGIFTE GAAT DOEN!
Ik wil erbij zijn als TS zijn zaak bij de rechtsbijstand neerlegt, doe er een printje van dit topic bij, dat wordt hilarischquote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.
Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.
Mogelijkheden genoeg...
En verbieden een foto van Clint te gebruiken in zijn avantar! Clint verdient dit nietquote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je ouders moesten je pinpas en telefoon afpakken en een internet slot op je computer zetten. Maximaal 10 minuten per dag internetten, onder controle van je moeder.
Vind jij het normaal om iemand zo lang te laten wachten nadat je iemand voorgelogen hebt over een pakket dat je zogenaamd al verzonden hebt? Ik snap best dat die man bang is om opgelicht te worden door TS en uit angst maar met dreigementen komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Big fucking deal.
Dat ie zn best maar doet.
Verkoop je troep gewoon aan iemand anders en verder geen aandacht meer aan schenken luidt het devies
Het boeit niet wat je precies verkoopt. Feit blijft dat jij de koopwaar nog hebt, en ook het geld hebt. Als het zo onmogelijk is om een pakket te versturen (steeds met je x minuten hier, x minuten daar, kan niet, kan nooit) maak dan het geld terug over, met je excuses als bericht erbij, en verkoop het aan een ander.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij vergelijkt steven seagal dvd's met een suicide killer?
Grotere faal dan dit incident.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komt
Dus. Los van aangifte (ja, vast) en zwart maken op i-net (gaap): kom van je luie reet en regel je zaakjes
TS hoe kan je nou zo achterlijk zijn, je zegt een pakketje te hebben verstuurd en het is nooit aangekomen, vervolgens reageer je niet meer op zijn mails, wat kan hij nog doen? Juist, aangifte of volgende kopers waarschuwen. Lekker boeiend dat jij zoveel deals goed hebt laten verlopen, maar dat weet hij toch niet? Dat is toch helemaal niet relevant? Ik vind het volkomen terecht dat hij aangifte doet nadat hij 3 weken heeft gewacht, bovendien is 1 week tijd ruim zat, dan mis je maar een keer een college of kom je wat later op je werk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
Zie mijn tweede post, ik had de OP niet goed gelezen en het hele topic al helemaal nietquote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind jij het normaal om iemand zo lang te laten wachten nadat je iemand voorgelogen hebt over een pakket dat je zogenaamd al verzonden hebt? Ik snap best dat die man bang is om opgelicht te worden door TS en uit angst maar met dreigementen komt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef HAL9000S het volgende:
Geef je eigenlijk nooit tracking codes door als jij iets verzonden hebt? Zo ja, hoe doe je dat dan als de pakketten nog niet verzonden zijn?
Volgende keer weer terug je ONZ kooi in?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, echt grappig dat mensen hier zo serieus op in gaan.![]()
Gaan jullie nu op mij stemmen bij grootste faalusers?
Hoi nikky, hoe staat het met de verhuizing en dergelijke?quote:
Dit topic = Fail 1.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, echt grappig dat mensen hier zo serieus op in gaan.![]()
Gaan jullie nu op mij stemmen bij grootste faalusers?
Ik zeg niet dat ie dat moet doen, maar dreigen met een aangifte, vraagt om dreigen met een laster zaak...die onzin...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil erbij zijn als TS zijn zaak bij de rechtsbijstand neerlegt, doe er een printje van dit topic bij, dat wordt hilarisch
Aangifte doen tegen iemand die 3 weken lang niets van zich laat horen lijkt me niet zo heel vreemd? (behalve dat het niet veel nut heeft)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef ess_in_the_house het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie dat moet doen, maar dreigen met een aangifte, vraagt om dreigen met een laster zaak...die onzin...
Ja ik zag het al, spuit 11 enzoquote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Zie mijn tweede post, ik had de OP niet goed gelezen en het hele topic al helemaal niet
Geeft niks, ik ben niet boos op je hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, spuit 11 enzo
Hij heeft n reactie gehad met "zie maar wat je doet" knappe kop die daar nog n fatsoenlijke aanklacht uitsleept.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen iemand die 3 weken lang niets van zich laat horen lijkt me niet zo heel vreemd? (behalve dat het niet veel nut heeft)
Verhuisd ben ik allang. Nu nog het afmaken van de klusjes in huis en de tuinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi nikky, hoe staat het met de verhuizing en dergelijke?
Aanklacht was (volgens die vent) al ingediend nadat TS met deze hele onzin aan kwam.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef ess_in_the_house het volgende:
[..]
Hij heeft n reactie gehad met "zie maar wat je doet" knappe kop die daar nog n fatsoenlijke aanklacht uitsleept.
Ow ik dacht dat je nog bezig wasquote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Verhuisd ben ik allang. Nu nog het afmaken van de klusjes in huis en de tuin
Dat je een enorme troll bent die zijn betrouwbaarheid op FOK! op het spel zet om een beetje te kloten, of dat je een enorm watje bent dat nu niet meer wil praten omdat het zo'n backfire-topic werd?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef computerprobleem het volgende:
Nog steeds zo populair? Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in een van mijn laatste berichten
Maar ja, toch bedankt voor de leuke berichten!
Mij een troll noemenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je een enorme troll bent die zijn betrouwbaarheid op FOK! op het spel zet om een beetje te kloten, of dat je een enorm watje bent dat nu niet meer wil praten omdat het zo'n backfire-topic werd?
Betrouwbaarheidquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je een enorme troll bent die zijn betrouwbaarheid op FOK! op het spel zet om een beetje te kloten, of dat je een enorm watje bent dat nu niet meer wil praten omdat het zo'n backfire-topic werd?
Dan nog is dit wel een typering voor de houding van de koper, of het nou ervoor erna of halverwege heeft plaatsgevonden...dus laat je t dan lekker liggen tot de aanklacht op je mat valt dan print je de hele troep uit, en zeg je tegen de rechter dat koper sinds aanklacht een erg nalatige houding heeft gehad mbt alle mogelijke oplossingen die je hebt aangedragen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Aanklacht was (volgens die vent) al ingediend nadat TS met deze hele onzin aan kwam.
Ja ergens in K&W, maar ik klus momenteel niet zoveel. Heb dan ook niet echt iets om te updatenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je nog bezig was
Was daar niet een topic van?
Wat bedoel je met tandjes wat een topic?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef BrandX het volgende:
De tandjes wat een topic
nooit gedacht dat ik deze typische KLB reactie zou posten, maar TS is het dubbel en dwars waard, dus hier komt 'ie:
TS
Ik had het meer over dat niemand met gezond verstand nog de dvd's in zijn V&A-topic zou kopenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
BetrouwbaarheidJij bent deze idioot zeker nog niet vaker tegengekomen op FOK!?
Ik ga het iig niet doen. Jammer want ik had best LA Noire willen kopen van TS.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat niemand met gezond verstand nog de dvd's in zijn V&A-topic zou kopenNiet over zijn algemene betrouwbaarheid, heb vaker dit soort bagger gelezen
Bewijs dat je een man bent en dit topic onserieus neemt zoals het bedoelt is en koop van me.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga het iig niet doen. Jammer want ik had best LA Noire willen kopen van TS.
Geef je geen ongelijk vrind. Geef geen ongelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van dit topic. Heb de OP niet gelezen ivm met drukte de aankomende 2 weken.
Oplossingenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef ess_in_the_house het volgende:
[..]
Dan nog is dit wel een typering voor de houding van de koper, of het nou ervoor erna of halverwege heeft plaatsgevonden...dus laat je t dan lekker liggen tot de aanklacht op je mat valt dan print je de hele troep uit, en zeg je tegen de rechter dat koper sinds aanklacht een erg nalatige houding heeft gehad mbt alle mogelijke oplossingen die je hebt aangedragen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van dit topic. Heb de OP niet gelezen ivm met drukte de aankomende 2 weken.
De tandjes is een eufenisme voor tering (in dit geval).quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tandjes wat een topic?
Ik heb toch niemand gebeten of zo? xD
Wel garpige post trouwens, dat je dat speciaal voor mij doet.
Nee dank je, ik heb dat spel aan en ik vind er geen kut aan, hihi. Kopen? 25 euro.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bewijs dat je een man bent en dit topic onserieus neemt zoals het bedoelt is en koop van me.
Ik beloof dat als je vandaag geld overmaakt en spel dus koopt, je 100% zeker zaterdag LA Noire speelt op de PS3
Zo niet, dien je maar een aangifte in tegen mij
Of krijg ik 1 jaar ban van het forum?
Kunnen we iedereen hier dissen!
TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik heb nog LA Noire te koop en een gesealde Godfather Boxset.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
De tandjes is een eufenisme voor tering (in dit geval).
Oftewel: gewoon ff zoals het is ipv lief verpakt:
je bent gewoon een lui kreng wat gewoon zijn best moet doen om de spullen te versturen ipv hier te gaan janken dat iemand boos op je is omdat hij:
- gezegd is dat zijn spullen al weken terug waren verstuurd;
- niets heeft ontvangen
- niets van je hoort
- en vervolgens kutsmoesjes van een luie hond krijgt dat hij nog twee weken kan wachten.
En die luie hond is vervolgens ook nog eens gepikeerd dat de koper niet blij met hem is
de tering.
Snap je het nu wel?
Woow, groot succes dusquote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets?
Als je echt lef hebt, verstuur je eerst en betaalt men nadat het is ontvangen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb nog LA Noire te koop en een gesealde Godfather Boxset.
Omdat je moderator bent krijg je 5 euro korting. Verzendkosten voor de box zijn 7 euro en voor LA noire 2 euro. Als je vandaag geld overmaakt heb je het spel deze week nog binnen. Als dat niet zo is krijg ik ban. Deal?
Nee ik koop niet van mensen die doen alsof ze iets van mij willen kopen. Vind ik maar raar :squote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb dat spel aan en ik vind er geen kut aan, hihi. Kopen? 25 euro.
pleur op met je tyfuszooiquote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb nog LA Noire te koop en een gesealde Godfather Boxset.
Omdat je moderator bent krijg je 5 euro korting. Verzendkosten voor de box zijn 7 euro en voor LA noire 2 euro. Als je vandaag geld overmaakt heb je het spel deze week nog binnen. Als dat niet zo is krijg ik ban. Deal?
Oke is goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Als je echt lef hebt, verstuur je eerst en betaalt men nadat het is ontvangen.
Nee, meestal is dat bij pagina 13.quote:
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee ik koop niet van mensen die doen alsof ze iets van mij willen kopen. Vind ik maar raar :s
dat doet ie zelf alquote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet
Sorry man, iemand heeft er via MP 20 euro incl voor gegeven. Is niet genoeg even beetje onderhandelen wil er namelijk 24 voorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets?
Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wel geïnteresseerd zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke is goed.
Heb dat vaker gedaan
Wat wil je hebben?
Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wil geïnteresseerd zijn.
Hij zegt ik geef geld en spullen, niet heel slim in mijn ogen, maar afhankelijk van het bedrag kwam ik het als koper gewoon ophalen geld EN spullen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
OplossingenGaat jij ook ff fietsen
Het is ondertussen al een ONZ topic geworden
En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.
Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic...
En toch gebeurt dat... ik heb het zelf ook meermalen gezien bij internetbankieren.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
Ow, en het is niet echt gebruikelijk dat je adresgegevens bij een overschrijving vermeld staan
Ik kan lezen, maar ik vertrouw je nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.
Ik geef namelijk aan dat ik bereid ben EERST TE VERSTUREN voordat ik het geld ontvang
Meestal als we naar Israël gaan hoeven we niet door de controle check en in Irak ook niet. Ja, wel heel even regulier enz. maar de bus hoeven we niet. Worden gewoon opgehaald, pickup aan de voordeur, gewoon hoe echte bazen dat doenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef VicRattlehead het volgende:
TS doet aan schimmige zaakjes
Nee heb geen LA noire voor xbox360quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef vosss het volgende:
Ik wil LA Noire wel hebben, maar dan wel voor de xbox360 want ik heb geen ps3.
Het maakt me niet uit als je er 3 weken over doet.
Zal ik alvast 10 euro overboeken?
Gast...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef trancethrust het volgende:
Wees blij dat hij je niet allang heeft zwart gemaakt, maak wat tijd en stuur die doos op. Het is niet de schuld van die gast dat jij je toegang kwijtraakt, ook niet dat jij niet grotere moeite hebt ondernomen om weer met hem in contact te komen, en dus dien je nu gewoon zo snel mogelijk die shit op te sturen wil je als handelaar enigszins fatsoenlijk zijn.
Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes afquote:gewoon hoe echte bazen dat doen
Wil je nou LA Noire nog of nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes af
En dan heb je het over echte bazen.quote:Kan geen 2 topics bijhouden.
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xDquote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Wie gelooft deze user nou?
Kom je me nog uitschelden via PM computerprobleem?
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xD
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Bij Tong80 gaan mijn mondhoeken soms nog omhoog, bij jou is het vaak weer snel wegclicken want geen inhoud.
gr gr P_z , de detective van FOK!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Troll-topic serieus nemen
Mij een mongool noemen en dan zulke foto's gaan plaatsen in je FOBO
Zal even mijn oude V&A topics opzoeken met positieve reacties.
Kunnen trolls zoals jij die troll-topics serieus nemen wieberen
Jij weerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic kan dicht. TS heeft zelf toegegeven dat dit een trolltopic is.
Bewijs :
[..]
gr gr P_z , de detective van FOK!
En als ik dan kijk wat voor mensen hier zo serieus op reageren en wat voor beroep ze in hun FOBO hebben staan, dan denk ik toch eigenlijk best wel hard dat ik niet zo gefaalt heb.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Het was al duidelijk dat er niks van klopte hoor... Zo ongeveer vanaf de eerste zin
Conclusie: je faalt
Lol, zijn er mensen die dat doen? Heb je filmpje daar van?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Neuh, je maakt misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Jij bent er zo 1 die de auto gaat jatten van een ander die uit is gestapt om een slachtoffer te helpen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |