Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Dennis101 het volgende:
Je bent dus al een aantal weken bezig met dit gezeur? Dan vind ik het niet vreemd dat hij een week als termijn stelt. Jij gaat mij ook niet vertellen dat je deze week geen tijd meer hebt om dat pakket even bij een TNT punt af te geven?
Dat doet er niet, voor die persoon is het dus al een aantal weken aan de gang.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad.
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).
Ja jongen, dan moet jij je ook even aan je deal houden:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.
quote:Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Copycat het volgende:
Nu nog twee weken bezorgtijd rekenen is imo absurd.
Dat mag niet het probleem van de koper zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Hij woont 150 km verderopquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef kwib het volgende:
Breng het anders zelf langs. Met wat bonus DVD's als excuusbrief
Een AH is doorgaans 's avonds open.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Goh, vind je het heel raar als je iemand meerdere weken laat wachten op een pakket wanneer je zelf al hebt aangegeven dat je het verzonden hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij woont 150 km verderop
Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
Ik wel. Ik wacht al 5 maanden op een pakket en hij word binnen 2.5 maand afgeleverd volgens de verkoper.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Of laat een ander het pakket voor je bij de Bruna of de AH brengen. Als die persoon al een paar weken wacht en je een tijd niet kon bereiken en jij zegt dat je nog eens twee weken nodig hebt... Wat zou je zelf denken als dit jou zou gebeuren en jij zou natuurlijk nog heel beleefd zijn?
Nee, dat wil je blijkbaar niet. De oplossing is dat jij dat pakket als de sodemieter gaat versturen of die vent zijn geld terug geeft. Tot die tijd vind ik dat die vent alle recht heeft om aangifte tegen jou te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef computerprobleem het volgende:
Maar het gaat mij niet om de films wel/niet te versturen, het gaat mij vooral om de manier waarop hij reageert op mijn berichten. Ik wil graag een oplossing vinden voor het probleem, alleen hij reageert elke keer met een dreigende toon en dat ik het maar moet zien (dat zegt hij letterlijk in een van zijn mails ''kijk maar wat je doet'')...
Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind dit erg asociaal en weet niet hoe ik hierop moet reageren want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen? Is een aangifte doen tegen zijn persoon misschien een oplossing?
Wat een lulkoek zegquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef computerprobleem het volgende:
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.
Leveren duurt bij grote pakketten (is een groot pakket) meestal meerdere dagen
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef GEKTE het volgende:
In plaats van dit topic te maken had je al je pakket klaar kunnen hebben!
Kerel doe niet zo moeilijk, en zorg dat hij het zsm binnenkrijgt.
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een lulkoek zeg
Pakket tot 30 kg wordt in de regel gewoon de volgende dag geleverd.
Nee, dat heb je al tig keer gepost, maar daar zou ik als koper ook niet mee eens zijn. Dat pakket moet gewoon zo snel mogelijk op de post.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.
Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
Ik kan prima lezen hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef computerprobleem het volgende:
Pakket staat al weken klaar. Heb alleen nog het adres nodig + moment om het te versturen.
Tevens zijn jullie, inclusief de koper, erg blind. Er staat duidelijk: binnen 2 weken INCLUSIEF leveren. Dat kan dus ook zo zijn dat ik het morgen verzend en hij het zaterdag binnen heeft. Alleen hij eist binnen deze week (lukt sowieso niet, donderdag een groot pakket posten, NO WAY dat hij het zaterdag binnen heeft)...
Mooi toch, dan heeft hij binnen 4 dagen zijn pakket, beter dan binnen 2 weken...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet hetquote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor
Twee weken om een pakket bezorgd te krijgen (nadat je al gezegd hebt dat het weken geleden verstuurd is en met een kutsmoes komt over je gmail), is gewoon achterlijk.
Stel je niet zo aan zeg
150 km = anderhalf uur rijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij woont 150 km verderop
Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
Dat ga je mij niet wijs maken. Heb altijd met de kleinste pakketten gehad dat het minstens 2 werkdagen duurt. Donderdag bezorgen, word het vrijdag verwerkt en met een beetje geluk heb je het pas zaterdag binnen.
Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder redenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef computerprobleem het volgende:
Het gaat om een 35 tal films voor 1,50 per stuk. Heb net voor 700 euro verkocht via MP, de helft is van de verkochte spullen was al verstuurd vóórdat ik het geld binnen kreeg. Ik heb net op Amazon een Star Wars BD box ( ja ik weet het) voor 85 euro. Kom op zeg, wie stelt zich hier aan, ik of jij?
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dan weet jij het toch beter dan TNT-post (of tegenwoordig: PostNL)
Als je het morgen in de avond afgeeft bij een AH met een postagentschap, dan kun je de koper morgen de T&T-code mailen. Opgelost. Als je ervoor zorgt dat het op het postagentschap is vóór daar de post wordt opgehaald (zal zo tussen 17:00 en 18:00 zijn), dan heeft de koper het vrijdag.
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij, want het boeit niemand ene reet wat jij gekocht of verkocht hebt. Je loopt te janken zonder reden
Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al genoeg fatsoenlijke oplossingen gegeven...
In zulke topics is het altijd wachten op een dergelijke reactie van jou of Kreatorquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
TS is een wereldvreemde kutmongool.
Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets vanquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef kastanova het volgende:
TS is een wereldvreemde kutmongool.
Oh, dat had ik nog niet gezien. Het is dan wel volkomen logisch dat je het pakket niet verstuurt. Niet iedereen moet zomaar verwachten dat je even een mailtje of belletje geeft als je het adres nodig hebt, nietwaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
Als het niet zo is? Dan heb je pech.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?
Wat als dat niet zo is?
Je hebt zijn mailadres nu toch weer? Daarmee kun je hem om zijn woonadres vragen. Echt oplossingsgericht ben je niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kantenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De tering, hij wacht al weken en jij zeurt nu dat het "al" 3 uur duurt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Vraag zelfs om zijn adresgegevens en het duurt al 3 uur en heb niets binnen.
Al drie hele uren?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef kwib het volgende:
[..]
Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kanten
Dubbele check?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Ik houd van zekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef kwib het volgende:
[..]
Dubbele check?
*rammel* *rammel*
Ah, ik hoor je verhaal
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!
quote:
Je faalt echt op elk gebied.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Lees de edit boven je even. En gedraag je er een beetje naar. Want anders ben je naast je Gmail, straks ook je FOK!-account kwijtquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dusquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ook
Puberteitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Copycat het volgende:
TS probeert met stoere praatjes zijn gezicht te redden?
Double fail.
Ja, vastquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Steven komt zijn afspraken anders wel naquote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Yeah rightquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.
Zum kotsen meneer.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?
Jij had hebt ze ook........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.quote:
Ik handel eerlijk en pas helemaal niets aan. Perfecte combiquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef computerprobleem het volgende:
Tevens wens ik dat de moderator nu eerlijk handelt en bericht van bovenstaande user aanpast
Dude... Je verhandelt troep vanaf je zolderkamer, liegt, bedriegt en traineert en staat vervolgens perplex en gaat lopen jankzakken als iemand je daar uiteindelijk eens op wijst.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik bekeek jouw fotoboek en had zoiets van
En toen las ik het laatste woord weer van je bericht en toen dacht ik - match!
Je hebt ze nog steeds.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.
Nee, heb net gekeken en zijn adresgegevens staan er niet bij. Alleen de t.n.v. + de omschrijving waar ik om vroeg i.v.m. meerdere deals (om onderscheid te maken wie wel/niet betaald heeft).quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.
En dan ook:
[..]
Zum kotsen meneer.
Wat is nu belangrijker? Die meneer die ter goeder trouw geld naar je heeft overgemaakt of guest lecture?
Daarnaast, hij heeft toch al betaald?
Dan staan zijn adresgegevens bij de overmaking.
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.quote:
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef kastanova het volgende:
Face it, je bent echt een wereldvreemde kutmongool.
Nee, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's afquote:
Maar niet verzonden...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.
Komt nog wel.quote:
Wat stom danquote:
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
En op dit tempo en met deze slechte smoesjes komt ie nooit van zijn Steven Seagal dvd's af
Verzekeringen - oplichter. Match!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Skaai het volgende:
Kan je als koper in dit geval ook je geld laten storneren? Dat heb ik zelfs mijn mijn verzekering gedaan, dan kan het ook bij een oplichter.
Ja, dat komt echt helemaal op het zelfde neerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
yepquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat stom dan. Is dat alleen mogelijk in geval van automatische incasso dan?
Mijn huis past niet in een enveloppe.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als jij je huis verkoopt en er is 3 maanden wachttijd voordat de nieuwe verkoper in kan trekken, dan is dat huis ook niet van jou. Je hebt het niet meer namelijk.
Yupsquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
Wat stom dan. Is dat alleen mogelijk in geval van automatische incasso dan?
Heb dat 5 uur geleden gevraagdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Rasor het volgende:
zorg dan dat je zijn adres gegevens (opnieuw) krijgt?
Omdat je logischerwijs een gedane betaling niet kan storneren, tenzij het een automatische incasso betreft (en zelfs dan zitten er nog beperkingen aan).quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk niet mogelijk?
Vooral volhoudenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Morgenochtend een half uurtje eerder opstaan, nog een keer een mailtje sturen en dan fijn naar schoolquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef computerprobleem het volgende:
Heb dat 5 uur geleden gevraagd
Wacht op een antwoord.
Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Ah weer wat geleerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |