Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kantenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil een oplossing vinden.
En tevens heb ik nog steeds niet zijn adresgegevens. Dus verzenden is sowieso lastig op het moment. Pakket staat zoals gezegd al wel weken klaar..
De tering, hij wacht al weken en jij zeurt nu dat het "al" 3 uur duurt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Vraag zelfs om zijn adresgegevens en het duurt al 3 uur en heb niets binnen.
Al drie hele uren?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Ja en de meesten daarvan heb ik al aangeboden aan meneer, alleen hij gaat er niet op in.
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef kwib het volgende:
[..]
Je mailt al tijden met hem, inclusief bedreigingen etc van zijn kant maar zijn NAW heb je niet? Je verhaal rammelt aan alle kanten
Dubbele check?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Ik houd van zekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef kwib het volgende:
[..]
Dubbele check?
*rammel* *rammel*
Ah, ik hoor je verhaal
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, 3 uur is wel heel lang als je al weken op je (reeds verzonden) pakket zit te wachten. Ik zou aangifte doen!
quote:
Je faalt echt op elk gebied.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik mail pas weer sinds 1 dag met hem. Zoals gezegd had ik eerder al zijn adresgegevens maar ik ben deze kwijt geraakt. Er ligt nog wel een onvolledig briefje in de doos, maar dat kan net zo goed van een ander zijn. Dus gaat meer om een dubbel check...
Lees de edit boven je even. En gedraag je er een beetje naar. Want anders ben je naast je Gmail, straks ook je FOK!-account kwijtquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is trouwens meer, zie net dat ik het laatste bericht 4 uur en 58 minuten geleden heb verstuurd.
Gmail
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dusquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat iemand 5 uur z'n mail niet checkt, straks heeft ie nog een leven ook
Puberteitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Copycat het volgende:
TS probeert met stoere praatjes zijn gezicht te redden?
Double fail.
Ja, vastquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Steven komt zijn afspraken anders wel naquote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Yeah rightquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef CoExist het volgende:
Backfire topic!
Als ik trouwens geld overmaak via ABN AMRO internet bankieren staat mijn privé adres gewoon vermeld.
Je bent gewoon een luie oplichter die het verdiend om voor een paar rot centen kapot te worden gemaakt op het WWW.
Och, ik zou je ook niet geloven. Je hebt immers al aangegeven het te hebben verstuurd. Ik was ook naar de politie gegaan. En met je nieuwe e-mail dat je het inderdaad niet op de post hebt gedaan. Je komt over als een oplichter. Punt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.
Zum kotsen meneer.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, zullen we een weddenschap sluiten? Ik ga proberen het pakket morgen om 18:00 (dan mis ik maar guest lecture...) op de post te doen. Volgens jou heeft hij hem de volgende dag binnen he?
Jij had hebt ze ook........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft aangifte gedaan om Steven Seagal films. Sowieso vriendloos dus
Nee, ik heb ze niet. Ik heb ze verkocht.quote:
Ik handel eerlijk en pas helemaal niets aan. Perfecte combiquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef computerprobleem het volgende:
Tevens wens ik dat de moderator nu eerlijk handelt en bericht van bovenstaande user aanpast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |