abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:34:07 #101
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101954772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef kwib het volgende:

[..]

yep :)
Ah weer wat geleerd. :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:34:27 #102
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101954793
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Skaai het volgende:

[..]

Vooral volhouden ^O^. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen :)
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:34:38 #103
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_101954807
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Oorzaak -> gevolg.

Ga nog eens terug naar de oorzaak van dit alles.

:+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_101954833
Dit is gewoon een troll...
pi_101954834
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen :)
Lees eens je eigen reacties terug, dan snap je gelijk waarom iedereen hier zo reageert.
pi_101954847
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen :o
Her en der.

Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap O+.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 14 september 2011 @ 21:35:32 #107
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_101954851
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:35:55 #108
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101954865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef detulp050 het volgende:
Dit is gewoon een troll...
Het is idd allemaal te erg om waar te zijn :')
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:36:25 #109
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101954892
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:

Her en der.
Nah, vind ik vrij stom :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap O+.
Ja, daar heb je wel gelijk in :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:36:33 #110
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101954898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel. :')
Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
pi_101954948
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
Daar gaat het al fout...
  woensdag 14 september 2011 @ 21:37:51 #112
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101954950
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
pi_101954972
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
Goed dat we dat nu allemaal weten, ik ga iig nooit iets van jou kopen. ^O^
Hallon!
  Milf woensdag 14 september 2011 @ 21:38:22 #114
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_101954975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout...
Maar dat kan helemaal niet. Het ligt niet aan TS. ;(
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:38:37 #115
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101954983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout...
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
pi_101955003
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
in beschrijving kun je typen. Niet zo veel, maar maak 5 keer een cent over en je hebt flink wat tekst voor een lagere prijs dan een telefoontje.
pi_101955005
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
pi_101955008
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zoals gezegd in OP:

- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.

Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..

Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij :D
Als je zegt dat je iets verstuurd hebt wat niet het geval is ben je gewoon een enorme klapjosti. Je kunt wel proberen je eruit te lullen, maar dat gaat je hier echt niet lukken.
A mind with a heart of it's own
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:40:19 #119
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101955064
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen :)
Wij oordelen naar aanleiding van de informatie die jij in dit topic hebt verstrekt. Je hebt de koper ook nog eens voorgelogen, door te vertellen dat er spullen zijn verzonden die niet zijn verzonden. Vervolgens verdwijn jij voor de koper als sneeuw voor de zon, of je er nou wat aan kan doen of niet. En als je goed naleest en je inleeft in hoe een KOPER dit zou vinden, zou je je ook flink genaaid voelen.
Je drukt jezelf in een slachtofferrol terwijl je in de tussentijd al 3 x naar een supermarkt met TNT post punt had kunnen rijden, als je je zaakjes in orde had gehad. Een koper heeft namelijk niks te maken met de problemen die jij hebt met gmail.

Eén slechte verkoop is de pest voor al je goede verkopen, helemaal als de verkoop loopt zoals deze.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 september 2011 @ 21:40:20 #120
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_101955065
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
Waarom? Nou misschien omdat je liegt? :? Ik zeg maar iets vreemds...
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_101955083
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd :)
Daar kan ie ook rekening mee houden als je daadwerkelijk het pakket hebt gepost en een track&trace nummer hebt doorgestuurd.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 14 september 2011 @ 21:41:04 #122
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101955094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.

DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum :) )
  woensdag 14 september 2011 @ 21:41:53 #123
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_101955128
Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc.

Dit snap ik al niet???
heb je nog met google contact gehad ??
Ik heb nog nooit met gmail problemen gehad ..
pi_101955139
trouwens, als je elke dag deze week om 17:00 uur vrij bent, waarom lever je het dan niet 's ochtends of in een tussenuur af?
pi_101955157
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.

DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum :) )
Mail gewoon als je het op de post gedaan, hoe moeilijk is het? Dat vind ik redelijk normaal en denk dat de meesten hier in de topic dat wel met mij eens zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')