Ah weer wat geleerd.quote:
Heb momenteel een V&A topic lopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vooral volhouden. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
Oorzaak -> gevolg.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Lees eens je eigen reacties terug, dan snap je gelijk waarom iedereen hier zo reageert.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Her en der.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen
Het is idd allemaal te erg om waar te zijnquote:
Nah, vind ik vrij stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zoals gezegd in OP:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel.
Daar gaat het al fout...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
Goed dat we dat nu allemaal weten, ik ga iig nooit iets van jou kopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Maar dat kan helemaal niet. Het ligt niet aan TS.quote:
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegdquote:
in beschrijving kun je typen. Niet zo veel, maar maak 5 keer een cent over en je hebt flink wat tekst voor een lagere prijs dan een telefoontje.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Als je zegt dat je iets verstuurd hebt wat niet het geval is ben je gewoon een enorme klapjosti. Je kunt wel proberen je eruit te lullen, maar dat gaat je hier echt niet lukken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Wij oordelen naar aanleiding van de informatie die jij in dit topic hebt verstrekt. Je hebt de koper ook nog eens voorgelogen, door te vertellen dat er spullen zijn verzonden die niet zijn verzonden. Vervolgens verdwijn jij voor de koper als sneeuw voor de zon, of je er nou wat aan kan doen of niet. En als je goed naleest en je inleeft in hoe een KOPER dit zou vinden, zou je je ook flink genaaid voelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Waarom? Nou misschien omdat je liegt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Daar kan ie ook rekening mee houden als je daadwerkelijk het pakket hebt gepost en een track&trace nummer hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
Mail gewoon als je het op de post gedaan, hoe moeilijk is het? Dat vind ik redelijk normaal en denk dat de meesten hier in de topic dat wel met mij eens zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.
DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |