Ah weer wat geleerd.quote:
Heb momenteel een V&A topic lopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vooral volhouden. Ik mag toch hopen dat je op Fok! nooit iets te koop zult aanbieden, want dit topic zal je geen goed doen.
Oorzaak -> gevolg.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan de koper. Ik heb zijn adresgegevens nodig.
Lees eens je eigen reacties terug, dan snap je gelijk waarom iedereen hier zo reageert.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Her en der.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook! Djezus, waar heb jij uitgehangen
Het is idd allemaal te erg om waar te zijnquote:
Nah, vind ik vrij stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Fok is suf tegenwoordig; klapjosti's als TS zijn de welbekende krenten in de pap.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zoals gezegd in OP:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je had z'n gegevens maar bent ze kwijtgeraakt daarnaast heb je gezegd dat je het pakket verstuurd had terwijl je nog niks gedaan hebt behalve wat lamme kutsmoezen bedenken waarom je nog niks ondernomen hebt. Je bent echt simpel.
Daar gaat het al fout...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom heb je niet proberen te communiceren met de koper via zijn bankrekening? Je kunt altijd een korte mededeling toevoegen aan je overboekingen.
Goed dat we dat nu allemaal weten, ik ga iig nooit iets van jou kopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
- Ik geef altijd een dag of twee voordat ik grote pakketten verstuur aan dat ze al verzonden zijn.
Dit is geen smoes, dit doe ik echt altijd zo. Heb via dit forum ook 1 keer een pakket moeten verzenden (Simpsons en South Park boxsets). Verkocht deze aan een moderator en heb nog de conversatie waarin ik een aantal dagen voordat ik ze heb verzonden al aangeef dat ze al verzonden zijn. Hij kreeg ze pas 3 a 4 dagen later, i.p.v. 2 dagen..
Als jullie die conversatie willen, unblock mijn PM dan even, dan haal ik hem er even bij
Maar dat kan helemaal niet. Het ligt niet aan TS.quote:
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegdquote:
in beschrijving kun je typen. Niet zo veel, maar maak 5 keer een cent over en je hebt flink wat tekst voor een lagere prijs dan een telefoontje.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... ik weet niet hoe je moet communiceren via bankrekening? Communiceer altijd via email of telefoon. Tevens heeft hij mijn tel. nr en nog nooit telefoontje ontvangen...
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Als je zegt dat je iets verstuurd hebt wat niet het geval is ben je gewoon een enorme klapjosti. Je kunt wel proberen je eruit te lullen, maar dat gaat je hier echt niet lukken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals gezegd in OP:
Wij oordelen naar aanleiding van de informatie die jij in dit topic hebt verstrekt. Je hebt de koper ook nog eens voorgelogen, door te vertellen dat er spullen zijn verzonden die niet zijn verzonden. Vervolgens verdwijn jij voor de koper als sneeuw voor de zon, of je er nou wat aan kan doen of niet. En als je goed naleest en je inleeft in hoe een KOPER dit zou vinden, zou je je ook flink genaaid voelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb momenteel een V&A topic lopen.
Heb al stuk of 15 dingen verkocht via FOK!
Tot nu toe zonder problemen en een aantal keer ook aan Moderators. Dus jullie mogen nu best wel opflikkeren met al jullie vooroordelen
Waarom? Nou misschien omdat je liegt?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist netjes? Dan weten de kopers dat ze thuis moeten blijven zodat ze hun pakketje ontvangen. Als jullie dat niet geloven, heb het ook via dit Forum zo afgehandeld met een moderator. Heb nog de conversatie zoals gezegd
Daar kan ie ook rekening mee houden als je daadwerkelijk het pakket hebt gepost en een track&trace nummer hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want als jij zegt dat je iets op de post doet verwacht het binnen of 2 dagen, niet na 4 dagen pas.
Mail gewoon als je het op de post gedaan, hoe moeilijk is het? Dat vind ik redelijk normaal en denk dat de meesten hier in de topic dat wel met mij eens zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik me van bewust. Als ik het mailtje b.v. op maandag verstuur, dan zeg ik erbij dat ze het pakketje hoogstwaarschijnlijk woensdag binnen hebben (verstuur meestal voor 17:00, volgende dag in huis) MAAR DAT HET OOK EEN AANTAL DAGEN LANGER KAN DUREN.
DAN PAS reken ik die extra dagen erbij. Meestal verzend ik pakketten namelijk wel meteen, maar soms niet (zoals in dit geval + verkoop aan moderator op dit forum)
En dan blijkt maar dat je nog niet volwassen genoeg bent om daar mee om te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarnaast heb ik op veel andere fora gewoon een goede reputatie
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.
Dit is pas de 3 of 4e deal die slecht verloopt in 5 jaar tijd
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef SanAnt het volgende:
Kort na de verkoop werd mijn gmail adres opgeheven/verwijderd/etc.
Dit snap ik al niet???
heb je nog met google contact gehad ??
Ik heb nog nooit met gmail problemen gehad ..
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef Tchock het volgende:
trouwens, als je elke dag deze week om 17:00 uur vrij bent, waarom lever je het dan niet 's ochtends of in een tussenuur af?
Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarnaast heb ik op veel andere fora gewoon een goede reputatie
(Film fora) qua verkoop, koop en ruildeals heb ik de afgelopen jaren meer dan 125 deals positief gesloten en slechts 2 negatief (je deelt dan plusjes en minnetjes uit). Op een daarvan, waar ik nog steeds actief ben, momenteel zo'n 40 plusjes en 0 minnetjes.
Dit is pas de 3 of 4e deal die slecht verloopt in 5 jaar tijd
Jij vergelijkt steven seagal dvd's met een suicide killer?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als een taxichauffeur 10.000 mensen veilig op hun bestemming aflevert en er eentje haar keel doorsnijdt is ie mooi geen chauffeur meer. Om maar even een vergelijking te maken.
Tering, het is niet zo moeilijk. Neem je pakket mee naar school en lever het in je schoolstad af. Voor je zegt dat dat zo veel moeite is: dat mag wel voor iemand die je tot nu toe (ongeacht hoe het uitpakt) praktisch opgelicht hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
Lees terug!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom zeg je dat je het hebt verstuurd terwijl dat (nog) het geval is?
Dat snap ik na jouw argumentatie nog steeds niet.
*alu hoedjes uideelt*quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.
Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
Je hebt veel woorden nodig om niks te zeggen. Een goeie verkoper moest zich in dit geval dood schamen, al dan niet ongemakkelijk voelen. Ik had het geld al lang teruggestort met een duizendmaal excuses.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga naar school in een andere stad. Reizen met de bus heen is 55 minuten (i.v.m. overstappen, soms langer, soms korter). Tussenuren zijn meestal slechts 90 minuten. Dus terug = 55 minuten, groot pakket ophalen en op de post doen zal 20 minuten zijn en nog eens een uur terug... kom ik veel te laat voor. 's ochtends moet ik meestal naar school..
Na jouw argumentatie.quote:
Dus dit. TS is het toonbeeld van een onbetrouwbare verkoper, de koper staat volledig in zijn recht met de manier waarop hij reageert.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Je hebt geld binnen, je zegt dat je iets verstuurd hebt, maar dat heb je niet, je zegt dat je het gaat oplossen, maar dat doe je niet...... duidelijk dat ik met jou nooit zaken zal doen
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Ik heb 3 gmail adressen en nog NOOIT problemen gehad.
Lees ik nou ook dat die PM is geblokkeerd en dat je daarom niet (toeval?) bij je pm conversaties kan? THE PLOT THICKENS!
Big fucking deal.quote:'Als je binnen 1 week mijn geld en spullen niet geeft, trek ik mijn aangifte niet terug en maak ik jou zwart op het internet.'
Rijbewijs? Nee meneer de agent, maar overmorgen ga ik hem halen hoor! Moet alleen nog even examen afleggenquote:
Wat ben je toch ook een kneus, een beetje rellen op internetquote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.
Nietus, het is volstrekt normaal om mensen 4 dagen thuis te laten zitten wachten op hun pakket dan 1 of 2 dagenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na jouw argumentatie.
Die slaat nl als een lul op een varken.
Je ouders moesten je pinpas en telefoon afpakken en een internet slot op je computer zetten. Maximaal 10 minuten per dag internetten, onder controle van je moeder.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen geleden was ik verbannen en besloot ik maar op een andere manier een beetje te trollen/lol te hebben en stuurde ik mensen massaal DM's om ze uit te lokken (als je DM openbaar maakt krijg je namelijk ban). 4 mensen opende er een topic over en ze zijn inmiddels allemaal gesloten en heb de mods op de hoogte gesteld dat het geintje was, maar mijn PM en DM is nu wel geblokkeerd. Dus opende ik hier maar een topic, misschien kunnen jullie helpen enz.
Er is natuurlijk weinig onterecht aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.
Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.
Mogelijkheden genoeg...
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even..... jij hebt al 3 weken zijn geld!?!?!?
VUILE OPLICHTER IK HOOP DAT HIJ AANGIFTE GAAT DOEN!
Ik wil erbij zijn als TS zijn zaak bij de rechtsbijstand neerlegt, doe er een printje van dit topic bij, dat wordt hilarischquote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef ess_in_the_house het volgende:
Jou onterecht zwartmaken op i-net is laster of smaad en verboden, daar kun je m even op wijzen.
Vermeld daarbij: ik zal dit dossier bij advocaat/ rechtsbijstand neerleggen als er niet met fatsoen jegens mij gehandeld wordt.
Daarbij kun je natuurlijk altijd even vermelden dat je morgennacht om 02.00 nog tijd hebt om de spullen op z'n gazon te komen leggen, zal ie niet op ingaan maar je hebt m wel een bod gedaan.
Mogelijkheden genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |