Thx, had intresse in LA Noir, maar laat maar zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef kastanova het volgende:
Voor eventuele verkopers:
Iemand beschuldigt mij van oplichting
Oftewel: bezint eer ge begint
Troll-topic serieus nemenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef kastanova het volgende:
Voor eventuele verkopers:
Iemand beschuldigt mij van oplichting
Oftewel: bezint eer ge begint
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef computerprobleem het volgende:
Zal even mijn oude V&A topics opzoeken met positieve reacties.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had, maar dat doe ik altijd wanneer ik verwacht spullen binnen een aantal dagen te versturen
Nu heb ik laten weten dat 1 week niet voldoende is i.v.m. drukte en dat ik minstens 2 weken nodig heb.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef computerprobleem het volgende:
Hier een ander V&A topic van mij met tevreden klanten
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
daarvan zijn er een paar geweest die niet goed gelukt zijn (ruils, vertragingen, terugstortingen e.d.).
Was een beetje hyperactief afgelopen dagen, opende te veel troll topics en trolls zoals kastanova gaan daar natuurlijk op in. Maar stop daar voortaan mee om nog meer verwarring te voorkomenquote:
Zo, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Was een beetje hyperactief afgelopen dagen, opende te veel troll topics en trolls zoals kastanova gaan daar natuurlijk op in. Maar stop daar voortaan mee om nog meer verwarring te voorkomen
-
Godfather is verzonden
LA Noire is verzonden
Zou u a.u.b. op willen flikkeren uit dit topic en je troll gedrag ergens anders voortzetten? Heb het al lang duidelijk gemaakt dat dat topic nep was. Als je dat niet is opgevallen faal je gewoon hard.quote:
Wel zeiken en mij niet opnemen in je vrede-topicquote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zou u a.u.b. op willen flikkeren uit dit topic en je troll gedrag ergens anders voortzetten? Heb het al lang duidelijk gemaakt dat dat topic nep was. Als je dat niet is opgevallen faal je gewoon hard.
Luister gewoon naar deze man... dit is een echte man. Dit is niet een George Clooney of zo, hij weet hoe de wereld inelkaar zit. Succes.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel zeiken en mij niet opnemen in je vrede-topicDus zo wil je het spelen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef SanAnt het volgende:
Heb je die Steven Seagal films nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |