Nee, meestal is dat bij pagina 13.quote:
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee ik koop niet van mensen die doen alsof ze iets van mij willen kopen. Vind ik maar raar :s
dat doet ie zelf alquote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet
Sorry man, iemand heeft er via MP 20 euro incl voor gegeven. Is niet genoeg even beetje onderhandelen wil er namelijk 24 voorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Te laat, hij is al verstuurd. Je hebt 1 week de tijd om het geld over te maken, als je dat niet doet maak ik je zwart op het internet
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TS is klapmongool, iemand wordt slachtoffer, doet terecht beetje onaardig tegen TS, TS doet huilie, iedereen in het topic vindt TS vervolgens inderdaad een klapmongool en nu doet TS alsof het niet gebeurd is....... zoiets?
Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wel geïnteresseerd zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke is goed.
Heb dat vaker gedaan
Wat wil je hebben?
Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd. Ik had het over de users die wil geïnteresseerd zijn.
Hij zegt ik geef geld en spullen, niet heel slim in mijn ogen, maar afhankelijk van het bedrag kwam ik het als koper gewoon ophalen geld EN spullen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
OplossingenGaat jij ook ff fietsen
Het is ondertussen al een ONZ topic geworden
En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vertrouw hun niet ze zijn geen mods.
Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
En waarom zouden wij mods een kutusertje annex kutkloon wel moeten vertrouwen? Helemaal na het lezen van dit topic...
En toch gebeurt dat... ik heb het zelf ook meermalen gezien bij internetbankieren.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
Ow, en het is niet echt gebruikelijk dat je adresgegevens bij een overschrijving vermeld staan
Ik kan lezen, maar ik vertrouw je nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Uh... kun je lezen? Daarvoor is er anders Hans Anders wel.
Ik geef namelijk aan dat ik bereid ben EERST TE VERSTUREN voordat ik het geld ontvang
Meestal als we naar Israël gaan hoeven we niet door de controle check en in Irak ook niet. Ja, wel heel even regulier enz. maar de bus hoeven we niet. Worden gewoon opgehaald, pickup aan de voordeur, gewoon hoe echte bazen dat doenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef VicRattlehead het volgende:
TS doet aan schimmige zaakjes
Nee heb geen LA noire voor xbox360quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef vosss het volgende:
Ik wil LA Noire wel hebben, maar dan wel voor de xbox360 want ik heb geen ps3.
Het maakt me niet uit als je er 3 weken over doet.
Zal ik alvast 10 euro overboeken?
Gast...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef trancethrust het volgende:
Wees blij dat hij je niet allang heeft zwart gemaakt, maak wat tijd en stuur die doos op. Het is niet de schuld van die gast dat jij je toegang kwijtraakt, ook niet dat jij niet grotere moeite hebt ondernomen om weer met hem in contact te komen, en dus dien je nu gewoon zo snel mogelijk die shit op te sturen wil je als handelaar enigszins fatsoenlijk zijn.
Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes afquote:gewoon hoe echte bazen dat doen
Wil je nou LA Noire nog of nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Echte bazen lopen niet te whinen als een little bitch op een forum maar handelen de zaken gewoon netjes af
En dan heb je het over echte bazen.quote:Kan geen 2 topics bijhouden.
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xDquote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Wie gelooft deze user nou?
Kom je me nog uitschelden via PM computerprobleem?
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xD
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Bij Tong80 gaan mijn mondhoeken soms nog omhoog, bij jou is het vaak weer snel wegclicken want geen inhoud.
gr gr P_z , de detective van FOK!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Troll-topic serieus nemen
Mij een mongool noemen en dan zulke foto's gaan plaatsen in je FOBO
Zal even mijn oude V&A topics opzoeken met positieve reacties.
Kunnen trolls zoals jij die troll-topics serieus nemen wieberen
Jij weerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic kan dicht. TS heeft zelf toegegeven dat dit een trolltopic is.
Bewijs :
[..]
gr gr P_z , de detective van FOK!
En als ik dan kijk wat voor mensen hier zo serieus op reageren en wat voor beroep ze in hun FOBO hebben staan, dan denk ik toch eigenlijk best wel hard dat ik niet zo gefaalt heb.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Het was al duidelijk dat er niks van klopte hoor... Zo ongeveer vanaf de eerste zin
Conclusie: je faalt
Lol, zijn er mensen die dat doen? Heb je filmpje daar van?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Neuh, je maakt misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Jij bent er zo 1 die de auto gaat jatten van een ander die uit is gestapt om een slachtoffer te helpen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |