Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xDquote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Wie gelooft deze user nou?
Kom je me nog uitschelden via PM computerprobleem?
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn PM geblokkeerd is xD
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Denk je serieus dat ik jou leventje hier bijhou?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Bij Tong80 gaan mijn mondhoeken soms nog omhoog, bij jou is het vaak weer snel wegclicken want geen inhoud.
gr gr P_z , de detective van FOK!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Troll-topic serieus nemen
Mij een mongool noemen en dan zulke foto's gaan plaatsen in je FOBO
Zal even mijn oude V&A topics opzoeken met positieve reacties.
Kunnen trolls zoals jij die troll-topics serieus nemen wieberen
Jij weerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic kan dicht. TS heeft zelf toegegeven dat dit een trolltopic is.
Bewijs :
[..]
gr gr P_z , de detective van FOK!
En als ik dan kijk wat voor mensen hier zo serieus op reageren en wat voor beroep ze in hun FOBO hebben staan, dan denk ik toch eigenlijk best wel hard dat ik niet zo gefaalt heb.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Het was al duidelijk dat er niks van klopte hoor... Zo ongeveer vanaf de eerste zin
Conclusie: je faalt
Lol, zijn er mensen die dat doen? Heb je filmpje daar van?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Neuh, je maakt misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Jij bent er zo 1 die de auto gaat jatten van een ander die uit is gestapt om een slachtoffer te helpen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |