De zin begon met: respect voor deze rappers....ik zeg daarop:"Haters dink they know me, but they dont"quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 6 de delen gaan over rappers, dus dat je nu ineens halverwege een post stopt is raar
hoogte(diepte)punt van het programmaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef donald_dick het volgende:
die limburger met de kraaltjes is wel schattig
Haha, das inderdaad niet de ghetto. Maar op TV is toch alles nep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat mooi... Nu aan het kijken via uitzending gemist.
Heheh, gastjes flink bang gemaakt... "In de ghetto" ...
Pffff, adres = 1727 S Ardmore Ave. Los Angeles
Geen Watts, geen Compton.... Winkelcentrum, kerkhof, ziekenhuis en een kerk eromheen. Poepoe
Ik zie Mathijs als vragen of ze een stukje willen rappenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Ze komen morgen toch ook bij DWDD dacht ik?
De ghetto overleven die gasten niet denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef JK het volgende:
[..]
Haha, das inderdaad niet de ghetto. Maar op TV is toch alles nep.
Juist door dit soort reacties zet ik vaak nog tvp's in topics. Op die manier weet ik snel wie er de kneus is die ik moet negerenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat dacht je van de 'volgen'-knop? Kost je nog minder moeite ook.
Tot donderdag
ze hadden naar baton rouge moeten gaan, hadden we kunnen lachenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat mooi... Nu aan het kijken via uitzending gemist.
Heheh, gastjes flink bang gemaakt... "In de ghetto" ...
Pffff, adres = 1727 S Ardmore Ave. Los Angeles
Geen Watts, geen Compton.... Winkelcentrum, kerkhof, ziekenhuis en een kerk eromheen. Poepoe
kneus: Uitspraak: knøs de -woord (mannelijk) kneuzen Zelfst. Naamw. iemand die niets goed kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Juist door dit soort reacties zet ik vaak nog tvp's in topics. Op die manier weet ik snel wie er de kneus is die ik moet negeren![]()
hoelaat begint het?quote:
Dankjequote:
waaromquote:
Dat is toch algemeen bekend.quote:
DWDD kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend.
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend.
het is de 1e en laatst keer dat ik ernaar kijkquote:
Dan hadden ze het pissen in iemand "hood" al niet overleefd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Ik kijk er nooit naarquote:
Ik ga zeker kijken, dit programma staat gegarandeerd voor een uur training van de lachspieren.quote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken, dit programma staat gegarandeerd voor een uur training van de lachspieren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef Row-1 het volgende:
Nou, fijn, mijn collega's vinden mij wat weg hebben van G-Low (Angelo)
De grootste stumpert van het stel.
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ik er blij mee ben.
Biggah is een iets grotere stumpert hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef Row-1 het volgende:
Nou, fijn, mijn collega's vinden mij wat weg hebben van G-Low (Angelo)
De grootste stumpert van het stel.
Nee jij niet, maar wij wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ik er blij mee ben.
http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/quote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef kawa4 het volgende:
vanavond is het zover, heb het vorige week gemist ( had ik niet moeten doen)
dus vanavond voor mij voor het eerst
Holland in tha Hood
USA, here I comequote:
ja maar die is zwakzinnig ofzo, hij heeft tenminste een excuus.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Biggah is een iets grotere stumpert hoor
Zwakzinnig is een groot woord. Volgens mij is ie gewoon niet zo snuggerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die is zwakzinnig ofzo, hij heeft tenminste een excuus.
Kun je lang wachten, op UG komen geen RTL uitzendingenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef nelisb het volgende:
Helaas moet ik wachten op uitzending gemist.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, op UG komen geen RTL uitzendingen
Strand?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef nelisb het volgende:
Hahah. RTL Xl bedoel ik.
Gaan jullie lekker kijken ga ik naar het strand nu ;-)
Niet spoilen!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel een sukkel, nu weet ik al wie er uitgaat bij ER
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Lekker flink doen tegen die negers daar, echt slim.
Flikker op.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik kijk ook mee.
[ afbeelding ]
Hier, een egel.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef zoem het volgende:
Die bril alles staat hem _totaal_ niet
Maar het is wel echte dope!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Haha pas maar op, daar gaat je portemonnee.
garpjequote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
![]()
Zelfs de lokale bevolking vindt zijn voorkomen kansloos
NET begonnen maar nu alweer reclame.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
FUCK! heb ik iets gemist?
Net pas thuis!
G-low is gepoptquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
Bigga krijgt het aan de stok met een nigga.
als een speenvarkenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. luister een keer naar der stem.
Ja, de countdown, MC Biggah krijgt dadelijk klappenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
nee niet veel.. alleen dat die rappert en beetje huilie deed omdat er een vlechtje los was gegaanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
MC Bigga gaat klappen krijgen omdat hij nigger zeiquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Gemaskerde het volgende:
Vlak voor de reclame tv aangezet, vanaf dat Leo begon te rappen.
Heb ik iets spannends gemist?
Een paar gasten moesten snurken en Biggah deed het na, dat was het welquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Gemaskerde het volgende:
Vlak voor de reclame tv aangezet, vanaf dat Leo begon te rappen.
Heb ik iets spannends gemist?
Er zit tussen ER en HidH geen reclame he? Doet RTL altijd slim.quote:
Matig ditquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Hahaha geniaal, heb er weer zin in.
Maar niet liefquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Er zit tussen ER en HidH geen reclame he? Doet RTL altijd slim.
Las net dat Taz precies hetzelfde vroeg een paar sec. voor mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
MC Bigga gaat klappen krijgen omdat hij nigger zei
Verven.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat moet je verdomme nou met een verfblik voor een clubhuis?
Ik ken wel de H-Bombquote:
Otie, wat een falerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef NumberSeven het volgende:
Eerlijk is eerlijk mensen, die otie kan er wel wat van hoor. Hij is de enige serieuze rapper die nog iets kan bereiken daarmee. Hij zat bij mij op school en ik vroeg me af waarom hij meedoet aan zo'n programma dat gemaakt is om uitgelachen te worden, maar ik denk dat hij daar gewoon doorheen kijkt en dankbaar gebruik maakt van deze gratis trip naar LA.
Big _0_quote:
maar hij is dan een niggah!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef n0ir het volgende:
te makkelijk voor Biggah, die gast kan alles aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |