Dankjequote:
waaromquote:
Dat is toch algemeen bekend.quote:
DWDD kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend.
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend.
het is de 1e en laatst keer dat ik ernaar kijkquote:
Dan hadden ze het pissen in iemand "hood" al niet overleefd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Geen Watts, geen Compton.... Winkelcentrum, kerkhof, ziekenhuis en een kerk eromheen. Poepoe
Ik kijk er nooit naarquote:
Ik ga zeker kijken, dit programma staat gegarandeerd voor een uur training van de lachspieren.quote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken, dit programma staat gegarandeerd voor een uur training van de lachspieren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef Row-1 het volgende:
Nou, fijn, mijn collega's vinden mij wat weg hebben van G-Low (Angelo)
De grootste stumpert van het stel.
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ik er blij mee ben.
Biggah is een iets grotere stumpert hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef Row-1 het volgende:
Nou, fijn, mijn collega's vinden mij wat weg hebben van G-Low (Angelo)
De grootste stumpert van het stel.
Nee jij niet, maar wij wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ik er blij mee ben.
http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/quote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef kawa4 het volgende:
vanavond is het zover, heb het vorige week gemist ( had ik niet moeten doen)
dus vanavond voor mij voor het eerst
Holland in tha Hood
USA, here I comequote:
ja maar die is zwakzinnig ofzo, hij heeft tenminste een excuus.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Biggah is een iets grotere stumpert hoor
Zwakzinnig is een groot woord. Volgens mij is ie gewoon niet zo snuggerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die is zwakzinnig ofzo, hij heeft tenminste een excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |