Maar het is wel echte dope!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Haha pas maar op, daar gaat je portemonnee.
garpjequote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
![]()
Zelfs de lokale bevolking vindt zijn voorkomen kansloos
NET begonnen maar nu alweer reclame.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
FUCK! heb ik iets gemist?
Net pas thuis!
G-low is gepoptquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
Bigga krijgt het aan de stok met een nigga.
als een speenvarkenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. luister een keer naar der stem.
Ja, de countdown, MC Biggah krijgt dadelijk klappenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
nee niet veel.. alleen dat die rappert en beetje huilie deed omdat er een vlechtje los was gegaanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Net pas thuis!
MC Bigga gaat klappen krijgen omdat hij nigger zeiquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Gemaskerde het volgende:
Vlak voor de reclame tv aangezet, vanaf dat Leo begon te rappen.
Heb ik iets spannends gemist?
Een paar gasten moesten snurken en Biggah deed het na, dat was het welquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Gemaskerde het volgende:
Vlak voor de reclame tv aangezet, vanaf dat Leo begon te rappen.
Heb ik iets spannends gemist?
Er zit tussen ER en HidH geen reclame he? Doet RTL altijd slim.quote:
Matig ditquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Hahaha geniaal, heb er weer zin in.
Maar niet liefquote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Er zit tussen ER en HidH geen reclame he? Doet RTL altijd slim.
Las net dat Taz precies hetzelfde vroeg een paar sec. voor mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
MC Bigga gaat klappen krijgen omdat hij nigger zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |