als het maar niet tot gebagger leidtquote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik sta op nummer 84![]()
![]()
![]()
Eens kijken of we nog een plaatsje hoger kunnen komen, deze post is al een mooi beginnetje.
40 + ers baggeren niet.(oud en wijs of zoiets)quote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als het maar niet tot gebagger leidt
Spreek voor jezelf!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
40 + ers baggeren niet.(oud en wijs of zoiets)
Schudden mag!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Gravedigger het volgende:
Zo nu en dan moet de boel hoer wakker worden geschud
Jij alsnog de beste wensen!
Oh god weer een 40 plusser die jong denkt en probeert te doen.quote:
Pak jij dan maar je stok erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oh god weer een 40 plusser die jong denkt en probeert te doen.
ik bén niet oud en wijs!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oh god weer een 40 plusser die jong denkt en probeert te doen.
Effe nadenken of jij nog wel mijn favoriete Fokster bent.quote:
Tegen de zestig ben je toch ?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Tegen de zestig ben je toch ?
Denk het ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk het ook!![]()
Als bonus vanwege de doorstart de stats van heel 2014 tot nu toe:
[ afbeelding ] Top 500 subforum 40+ van 01-01-2014 t/m 31-10-2014Ah... gelukkig is Chufmans nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch een kleine troost...
Niemand die verder weet van wie de nickname op plek 10 is, dus kun je idd met een gerust gemoed naar dit lijstje kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:10 schreef FANN het volgende:
Ah... gelukkig is Chufmans nog ergeris toch een kleine troost...
Ben ik nu de pineut?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... shitquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niemand die verder weet van wie de nickname op plek 10 is, dus kun je idd met een gerust gemoed naar dit lijstje kijken.
nee... ikke ben ik bangquote:
Ja ik zie hetquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... shit![]()
[..]
nee... ikke ben ik bang
Mwah, jij staat zelfs 2 x in de Top 10quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |