SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
=X=X=X=
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1.1
Nacht 1.2
Dag 2
Nacht 2
Dag 3.1
Dag 3.2
Nacht 3
Laatste nacht eindpost
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 3% gewijzigd door lynda op 12-09-2011 23:21:27 ]
Volgens mij wilde Faye 5 maffia, 5 dorp, 2 spionnen en de voodooheksquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef lynda het volgende:
[..]
MP..
Ik heb je hier ook nog een PM over gestuurd nog voordat de ronde begon dat er echt teveel rollen waren en dat je hiermee moest oppassen..
Jammer dat er niets mee gedaan is
Volgens mij mag je jezelf niet busdrivenquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
StijnDa heeft zichzelf trouwens gebusdrived met Lynda waardoor niet hij maar Lynda stierf.
Dus de busdriver mag ook zichzelf rondrijden?quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
StijnDa heeft zichzelf trouwens gebusdrived met Lynda waardoor niet hij maar Lynda stierf.
Lyndaquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Van mij welquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij mag je jezelf niet busdriven
Ik had het gevraagdquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Faye maar het mocht wel. Zij heeft SL-ervaring, dus ik vertrouwde maar op haar.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet elkaar als SL ook niet in het openbaar af gaan zitten vallen trouwens...quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Faye 5 maffia, 5 dorp, 2 spionnen en de voodooheks
Maar die voodooheks moet er echt uit
quote:
Maar goed, dat was nog het minste probleem deze rondequote:
Jij had de eerste nacht iemand vermoord samen met CGMquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zei toch dat ik TV niet vermoord had!!!
Heb helemaal niet gelogen deze ronde, en toch gingen jullie me vermoorden!
Serieus, jullie grote verdachten waren Erik en ik, terwijl wij toen allebei nog helemaal niemand vermoord hadden.
[..]
Moet? Ga je nou voor anderen bepalen wat er 'moet'?!quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik wou 2 spionen omdat er toch maar 1 maffia kan worden en minder maffiaquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oja!quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij had de eerste nacht iemand vermoord samen met CGM
Nu ben je dood.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag ik nu samen met m'n liefje een rondedansje doen?
Maar gelukkig zijn we samen dood.quote:
Absoluut.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Thanks SL's. Het was een veelbewogen ronde
.
Ik heb em later nog gehad, eerste keer nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef StijnDa het volgende:
SL's bedankt![]()
Gewoonfaye ik had je toch ook gePMd?
Ik denk dat als je nog eens SL bent dat je je mede-SL wel wat meer de ruimte moet geven... ik denk dat je in je enthousiasme teveel naar je toe trekt en daardoor de ander buiten spel zet... waarschijnlijk compleet onbedoeld maar zo kwam het op mij een beetje overquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, weer wat geleerd
En SL'en vind ik erg leuk trouwens
En volgens mij ging het buiten de rolverdelingen best ordelijk
Meen je dat serieus? Ik had het gevoel dat er elke dag wel weer een regel aangepast werdquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, weer wat geleerd
En SL'en vind ik erg leuk trouwens
En volgens mij ging het buiten de rolverdelingen best ordelijk
Voodooheks is nog best interessant.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is best een interessante rol als je het goed speelt...quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voodooheks is nog best interessant.
Volgens mij ben ik een van de weinig slachtoffers geweest, maar goed![]()
Het is net iets meer een onvoorspelbare factor en daar hou ik van
Jaaaaaaaaaaaaaaa lutjequote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
Ik moet meedoen van gewoonfaye en naatje.. Dus nou ja zet me maar op de lijst dan
Is inderdaad een leuke rol... je moet er dan alleen een maffia minder instoppenquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de voodooheks ook nog steeds wel een leuke rol.
En peterquote:Op maandag 12 september 2011 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
1) timmmmm
2) Roger_Epiales
3) Lutte
4) gewoonfaye
Zo dus?
Nee, en ABquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
1) timmmmm
2) Roger_Epiales
3) Lutte
4) gewoonfaye
5) Peter Profiel | History | Fotoboek
Zo dus?
1) timmmmmquote:
Dit.quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de voodooheks ook nog steeds wel een leuke rol.
Dat lijkt me een hele goeie regelquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
En 2 spionnen omdat ze elkaar toch afmaken en dus minder maffia gaat niet op, want automatisch een dorpsrol minder.
En kunnen we alsjeblieft afspreken dat dieren niet kunnen moorden?
Dieren mogen van mij best gebruikt worden, maar niet meer als maffialid, hooguit als wapen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
En 2 spionnen omdat ze elkaar toch afmaken en dus minder maffia gaat niet op, want automatisch een dorpsrol minder.
En kunnen we alsjeblieft afspreken dat dieren niet kunnen moorden?
En dan alle linkjes er nog inquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
1. Timmmmm
2. Peter Profiel | History | Fotoboek
3) Roger_Epiales
4) Lutte
5) gewoonfaye
6) AlbinoBambi
7) Cablegunmaster
Een ton met piranha's moet kunnen toch?quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dieren mogen van mij best gebruikt worden, maar niet meer als maffialid, hooguit als wapen.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef lynda het volgende:
Nou Bart.. Gaan wij het maar proberen dan?
Maar dan zijn zij het moordwapen, niet de moordenaarquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ton met piranha's moet kunnen toch?
Goed punt.quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan zijn zij het moordwapen, niet de moordenaar
Doe je meequote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Er moet trouwens veel gebeuren wil ik ooit nog eens op Erik stemmen als BM... ik mag toch hopen dat meer mensen zo denken ondertussen
Ja hoorquote:
Dan wil ik je wel helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Als mijn laptop weer terug is, zal ik ns een ronde SLen zoals het hoort. Met verhaaltjes waarvan je in je broek plast, doordenkhints, ed
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboekquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan alle linkjes er nog in
En ik ga morgen tijdens mijn werk alvast nadenken over een paar verkiezingsspeeches.quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu al zin om weer BM te worden.
gwn doenquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef EllaN het volgende:
Wat denk je van het Orakel dat Tha_Erik ontmaskerde!
Nee, ik weet nog niet of ik aankomend rondje mee doe.
Prachtig was datquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef EllaN het volgende:
Wat denk je van het Orakel dat Tha_Erik ontmaskerde!
Nee, ik weet nog niet of ik aankomend rondje mee doe.
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag ik nu samen met m'n liefje een rondedansje doen?
Het lag er ook niet heel dik bovenop verderquote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...
En Liesje, jij had snel door dat het woord schouder je de kop zou kosten.
Moeilijke rol, voodooheks
En alsnog deed je geen poging tot lynchen..?quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag er ook niet heel dik bovenop verder
Daar moet ik na afloop misschien nog wel het hardst om lachen, wat voor faal die aanpak was. We vroegen nog net niet "Liesje, zeg eens even hoe dat bovenste stuk arm heet, waar het aan je romp vast zit, daar waar je last van hebt! Zeg eens! Sch.... sch....!!!"quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag er ook niet heel dik bovenop verder
Meedoen, ik was blij met je.quote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef AchJa het volgende:
Is er nog plaats in de herberg? Of moet ik dit maar als sterk verhaal houden, de keer dat ik eens mee deed...
Haaaa, ik riep maar wat met rondedansje!quote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...
En Liesje, jij had snel door dat het woord schouder je de kop zou kosten.
Moeilijke rol, voodooheks
Dat was ik na de nachtpostquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaaa, ik riep maar wat met rondedansje!Deed je dat noy echt zomaar IJs, of heeft Erik je iets ingefluisterd?
Albino en de volgende dag was ik doodquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef lynda het volgende:
[..]
En alsnog deed je geen poging tot lynchen..?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was ik na de nachtpostIk vond hem ook prachtig gevonden voor IJsdraakje
quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was ik na de nachtpostIk vond hem ook prachtig gevonden voor IJsdraakje
Het begon op te vallen toen ik meerdere malen las: nou even schouders eronder en hints zoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moet ik na afloop misschien nog wel het hardst om lachen, wat voor faal die aanpak was. We vroegen nog net niet "Liesje, zeg eens even hoe dat bovenste stuk arm heet, waar het aan je romp vast zit, daar waar je last van hebt! Zeg eens! Sch.... sch....!!!"
Maar als ik aan een ander gekoppeld zou zijn, dan zou die sowieso niet vermoord zijn he.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had erik al in de eerste nacht uitgeschakeld kunnen hebbenIk had vier mensen in gedachten om aan hem te koppelen, en daarvan zijn in de eerste nacht 3 gekillt.. behalve IJsdraakje (die ik dus gekoppeld had aan erik)
Hmm?quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ik aan een ander gekoppeld zou zijn, dan zou die sowieso niet vermoord zijn he.
Ja, ik zat er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten. En al helemaal niet toen ik het na mijn BM-overwinning pas te weten kwamquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef lynda het volgende:
Tis ook wel redelijk voorspelbaar geworden om Erik te koppelen aan iemand
Kunnen we irl niet gaan koppelen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef lynda het volgende:
Tis ook wel redelijk voorspelbaar geworden om Erik te koppelen aan iemand
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.quote:
Maar dan niet aan IJs of Lynda.quote:
Ohzo... Bah, Stom!quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.
Goh dat is ook lekker op tijd inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zat er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten. En al helemaal niet toen ik het na mijn BM-overwinning pas te weten kwam.
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.
Sowieso niet aan een vrouwspersoon.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan niet aan IJs of Lynda.
Is dat een nieuw iets, mij in de eerste nacht vermoorden?quote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.
@IJs Ik was tegen! Maar had iig gezorgd dat ik je niet zou vermoorden.
[..]
Sowieso niet aan een vrouwspersoon.
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboekquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik doe ook weer mee, kan iemand me toevoegen?
Ik ben mobiel
Anders doe ik het morgen
Ja, dat was wat.quote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.
Zo zat ik met m'n zombiekillquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had erik al in de eerste nacht uitgeschakeld kunnen hebbenIk had vier mensen in gedachten om aan hem te koppelen, en daarvan zijn in de eerste nacht 3 gekillt.. behalve IJsdraakje (die ik dus gekoppeld had aan erik)
Jij had wel een echte pechnacht als zombie.quote:
We moesten wel, je was te goed!quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Na mijn dood kreeg ik allemaal DM van maffia om sorry te zeggen, dat was tof!
Die hadden we ingecalculeerd natuurlijk. Zo bijdehand waren we dan wel weer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook af, waar was de velddokter om mij te redden? Niet dat het zin had want ze kwamen met twee man.
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist na die eerste kills meteen dat Erik maffia was...het was allemaal te obvious
Ach, het was dan misschien allemaal zo obvious, maar ik ben niet gelynchtquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist na die eerste kills meteen dat Erik maffia was...het was allemaal te obvious
Ja, ik dacht ook dat hij moedwillig zijn eigen BG gemold had.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.
Het ging meer om degenen die omgelegd werdenquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.
Nee, omdat jullie gelijk zo'n overmacht aan stemmen hadden dat het spel al gelijk gespeeld was... je kon met 9 stemmen die eerste lynch al meteen perfect sturenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het was dan misschien allemaal zo obvious, maar ik ben niet gelyncht. Zelfs niet toen ik ontmaskerd was (en als er nog stemmen waren aangepast dan had ik nog gelyncht kunnen worden).
Ook daar had hij verrassend weinig mee te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging meer om degenen die omgelegd werden
laten we wel wezen... jullie hadden al redelijk wat rollen in kaart dankzij de BG's en alle maffiarollen... het was redelijk makkelijk prijsschietenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind het prachtig om het elke keer weer te lezen, die zombie kill ook geniaalnachtwaker eraan
. alle rollen die de dorpelingen konden helpen waren er al binnen een dag of 2 eraan
.
ik had een soort van looney tunes idee bij dit dorp ...
een soort running gag.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook daar had hij verrassend weinig mee te maken.
Wij kwamen zelf met de requests voor deze kills, hij hoefde alleen maar in te stemmen.
Ik niet..quote:
^die welquote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan niet aan IJs of Lynda.
Boohooquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laten we wel wezen... jullie hadden al redelijk wat rollen in kaart dankzij de BG's en alle maffiarollen... het was redelijk makkelijk prijsschieten
het is geen boohoo richting jullie.... jullie hebben gewoon perfect gebruik gemaakt van de kracht die je hebt gekregen..quote:
Dat gevoel had ik af en toe ook.quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind het prachtig om het elke keer weer te lezen, die zombie kill ook geniaalnachtwaker eraan
. alle rollen die de dorpelingen konden helpen waren er al binnen een dag of 2 eraan
.
ik had een soort van looney tunes idee bij dit dorp ...
een soort running gag.
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.quote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie gelijk zo'n overmacht aan stemmen hadden dat het spel al gelijk gespeeld was... je kon met 9 stemmen die eerste lynch al meteen perfect sturen
en de overloper niet te vergeten...quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en de overloper niet te vergeten...
Klopt ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.
Die heeft niet per se liefde voor de maffia hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en de overloper niet te vergeten...
ja maar de kans dat de overloper door maffia gekilled wordt is iets groter dan door de nachtwakerquote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.
Ik had 4 mensen tussen wie ik twijfelde... En dan gewoon die ene kiezen die dorp is en een belangrijke rol hadquote:
En toch zat ik nog aardig in de zenuwen bij de lynch votes.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.
Ja maar PS was overloper en die wou ons toch echt wel dood hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar de kans dat de overloper door maffia gekilled wordt is iets groter dan door de nachtwaker
Dat had gekund, maar ik ga toch zeker m'n geliefde niet opofferen?!quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En toch zat ik nog aardig in de zenuwen bij de lynch votes.
Die lynch van MaJo had net zo goed Erik kunnen zijn, als de juiste mensen nog hun stem hadden aangepast.
Zelfs in de dubbele lynch had Erik er nog aan kunnen gaan als IJs voor moraalridder was gaan spelen en zichzelf had opgeofferd door op Erik te stemmen, dan was hij er gewoon aan geweest.
Dan wil ik ook wel weten tussen wie je twijfeldequote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had 4 mensen tussen wie ik twijfelde... En dan gewoon die ene kiezen die dorp is en een belangrijke rol had
Je geliefde dorp wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar ik ga toch zeker m'n geliefde niet opofferen?!
Liefde gaat vķķr dorp.quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:
Verrassend.quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Eh... Ik had tdrone, jou, TMM en ik twijfelde of ik Erik mee mocht trekken...quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel weten tussen wie je twijfelde
Verhouding 1 op 2... Op iedere dorp 2 maffia!quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Bottom line... ik vond de verhoudingen niet kloppen maar hopelijk komt dat deze ronde weer in orde
Bij de BM-post al game overquote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Verhouding 1 op 2... Op iedere dorp 2 maffia!
Lekker snel spel
quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Ik had tdrone, jou, TMM en ik twijfelde of ik Erik mee mocht trekken...
Exentric90 beschermde mijquote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Busdriver: StijnDa
Nacht 1: -
Nacht 2: -
Nacht 3: Lynda en Puntenslijpsel
Nacht 4: Lynda en StijnDa
Velddokter: Exentric90
Nacht 1: Roger_Epiales
Nacht 2: Theatermama
Nacht 3: AchJa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Het waren allemaal de Erik stemmersquote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook?
Hoe haal je het in je hoofd?![]()
Goed bezig die Exentric90quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Rollen voor de komende ronde:Zitten een paar erg interessante nieuwe rollen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het waren allemaal de Erik stemmers
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Alle rollen, behalve de maffia en de maffiahoer, zijn dorpsrollenquote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Priester en Bom zijn dorpsrollen?
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo platquote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alle rollen, behalve de maffia en de maffiahoer, zijn dorpsrollen
Maffiacourtisane klinkt nietquote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo plat
hoeft toch ook geen maffia voorquote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maffiacourtisane klinkt niet
Nieuw? Alles komt uit oude topics..quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zitten een paar erg interessante nieuwe rollen bij
[..]
Ah
Ja, want zijn kill is niet succesvol geweest. Dus hij heeft z'n kogel nog en kan deze voor een andere moord, een nacht later, gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef tdrone het volgende:
wat als de sluipschutter en iemand anders dezelfde kill in gedachten hebben?
als die andere dan eerder doorgeeft kan de sluipschutter dan nog een andere keer killen?
Zo is het ook bedoeldquote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo plat
Eh... We zullen je dood toch moeten schrijven als het zover komtquote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef tdrone het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer meeen bartjebart is SL dus die kan me ook niet killen
En met de bom let je ook wel op dat je niet als laatste stemtquote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
Hmm, dus in het geval van priester en je stemt een keer vrij laat moet je bij een evt gelijke stand iemand anders kiezen. En unvoten zit er ook niet echt in dan.
Ik verwacht een excuses.quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, dezelfde personen maar 1xquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?
Jawel hoor, zolang ze niet allebei hetzelfde zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?
In thoerie wel, maar we wilde niet weer zo een vroeg einde (en in de praktijk werd het toch wat moeilijker blijkt)quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie Cable niet waren verloren in de strijd () dan hadden jullie gister al kunnen winnen toch?
Ze hoeven niet perse allebei dorpeling te zijn hoorquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef CaLeX het volgende:
Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Ik ga hier niet eens op in.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ijsdraakje wat ben je ook een enorme idioot
Zoals je het leest niet,quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hoeven niet perse allebei dorpeling te zijn hoor
He broquote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hoeven niet perse allebei dorpeling te zijn hoor
ja ik raakte in de war door de term dorpsbewonerquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoals je het leest niet,
Maar tweeling was de rol (die ze dus van elkaar weten)
beetje mij dooienquote:
Dan vind ik het leuker als je ook aan maffia kan zitten. Zul je altijd zien, zit je aan een niet actieve dorp. Dat zou ik pas frustrerend vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoals je het leest niet,
Maar tweeling was de rol (die ze dus van elkaar weten)
Doe maarquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef lynda het volgende:
We willen hem er eventueel wel in doen maar dan wel de zombie eruit..
Prima. De sluipschutter en de bom vervangen de zombie toch enigszins imoquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef lynda het volgende:
Ik waardeerde onze vertrouwensband zeer. Alleen kon ik je niet meer helpen toen ik dood was, sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ik had gewoon alle maffia goed geradenHad het nog moeten posten maar had niet verwacht dat ik gelyncht werd (was toen even 4 uur weg).
En wat is de rol van de overloper precies
Die is er toch uitquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ik had gewoon alle maffia goed geradenHad het nog moeten posten maar had niet verwacht dat ik gelyncht werd (was toen even 4 uur weg).
Ik wilde net in de AKQ posten, zag ik dat jij op noa ging zwerenquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
akkoord (en dan wel 2 dorp met elkaar he? )quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef lynda het volgende:
Ik vond onze vertrouwensband ook erg fijn, en we hebben allebei niet gelogenquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik waardeerde onze vertrouwensband zeer. Alleen kon ik je niet meer helpen toen ik dood was, sorry.
Ja dan weet je dat het menens is hequote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik wilde net in de AKQ posten, zag ik dat jij op noa ging zweren
Toen moest ik wel weer ff wegduiken
Denk je dat je zover komt? :pquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil de volgende ronde echt dorp zijn, zodat ik niet moedwillig onschuldige mensen hoef te beschuldigen.
ik zei dat ik een dorpsrol hadquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond onze vertrouwensband ook erg fijn, en we hebben allebei niet gelogenPS daarentegen wel die zei dat ze geen bijzondere rol had
Waarschijnlijk lig ik er de eerste nacht uitquote:
Ik las eerst dorp, daarna las ik PM met "En je bent gekoppeld aan Erik!!1!!Einz"quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook het liefst dorp, maar dan eens iets speciaals. Dorp is leuk hoor, maar ik baal wel een beetje altijd als ik de Pm krijg en de zwarte woorden Dorpeling lees.
Ja, of niet. Want iedereen kijkt toch eerst naar jou.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lig ik er de eerste nacht uit.
Je krijgt wat je verdient... ik kan het wetenquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lig ik er de eerste nacht uit.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las eerst dorp, daarna las ik PM met "En je bent gekoppeld aan Erik!!1!!Einz"
Dan baal je nog harder.
Ik zit ff mobiel dus kan die links niet plaatsenquote:
Bestaan die berichten?quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook het liefst dorp, maar dan eens iets speciaals. Dorp is leuk hoor, maar ik baal wel een beetje altijd als ik de Pm krijg en de zwarte woorden Dorpeling lees.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bestaan die berichten?
Meestal als ik mijn rol wil weten heb ik al 17 berichten klaarstaan
Niet liefquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las eerst dorp, daarna las ik PM met "En je bent gekoppeld aan Erik!!1!!Einz"
Dan baal je nog harder.
Ja en dan kom ik thuis en zie ik 1 nieuw bericht, dat is de eerste teleurstelling al. En dan denk ik, naja dan maar iets tofs!quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bestaan die berichten?
Die ronde weet ik nog. Toen was ik het betrouwbare hulpje van Sint.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Een keer was ik gekke kind tijdens de sint editie. Damn wat was ik blij! Ik stierf voor ik ook maar iets had kunnen doen.
Gek hequote:
Ik luisterdequote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
Ik vind trouwens dat Liesje of ik goede burgemeesterkandidaten zijn voor de volgende ronde. Wij hadden duidelijk door hoe het zat, maar niemand luisterde
Ik had ook serieus niet verwacht dat iedereen me ging volgen, ik wou gewoon niet de nagel aan m'n eigen doodskist zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
Ik vind trouwens dat Liesje of ik goede burgemeesterkandidaten zijn voor de volgende ronde. Wij hadden duidelijk door hoe het zat, maar niemand luisterde
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan baal je nog harder.
Whaha, dat. Ik denken "vooruit, ik doe mee". Zie ik dat ik 5 berichten heb en ja hoor, weer maffia.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bestaan die berichten?
Je luisterde wel slecht, als burgemeester zou je dat soort dingen op moeten pikken. En alsnog vertrouwde het dorp jouquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik luisterde, mja, kon er niks mee
. Dan maar slechte hints naar jou zoeken en heel hard roepen dat ze echt overtuigend zijn.
Ik luisterdequote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
Jij niet gelogen? Come on, je hebt meerdere keren geroepen dat je dorp wasquote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat ik niet gelogen heb!
[..]
[..]
Whaha, dat. Ik denken "vooruit, ik doe mee". Zie ik dat ik 5 berichten heb en ja hoor, weer maffia.
Ik wil heel graag dorpeling met speciale rol zijn. Maar gewoon even geen maffia, pfft.
Nou we willen echt wel minimaal 25 deelnemers hebben dus tot die tijd geen idee wanneer wij gaan beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Heb door de week 's avonds toch geen ruk te doen.
Ik had serieus ook niet verwacht dat mensen (die dorp waren) voor me zouden stemmenquote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik luisterde.
Plus ik vond de stemmen op Tha_Erik voor BM al opvallend met al het ge-"nu MOET hij wel dorp zijn".
Ja daar was ik er een van, maar daar had ik al heel snel spijt vanquote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik luisterde.
Plus ik vond de stemmen op Tha_Erik voor BM al opvallend met al het ge-"nu MOET hij wel dorp zijn".
Die DM.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had ook serieus niet verwacht dat iedereen me ging volgen, ik wou gewoon niet de nagel aan m'n eigen doodskist zijn.
dit scenario hadden we al besproken, met erik zijn stem en een dubbele lynch zouden we een grote kans hebben om iig 1 dorp te lynchen (en dan jou met erik mee) met wat geluk hadden we dan 2 dorp gelyncht (wat dus lukte)quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had ook serieus niet verwacht dat iedereen me ging volgen, ik wou gewoon niet de nagel aan m'n eigen doodskist zijn.
Ik vond het ook wel handig dat de spion en maffia de meeste BM stemmen haddenquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had serieus ook niet verwacht dat mensen (die dorp waren) voor me zouden stemmen.
Verhouding wordt 1:2!quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar was ik er een van, maar daar had ik al heel snel spijt van
Zit er de volgende ronde minder maffia in? Anders is het volgens mij onmogelijk voor dorp om te winnen
Zie PIquote:
Je had nog niets verdachts gezegd. (je had geloof ik nog helemaal, of bijna niets gezegdquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had serieus ook niet verwacht dat mensen (die dorp waren) voor me zouden stemmen.
Toen had ik die hints allang gestuurd zelfs.quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die DM.
Ik dacht: Ja lekker makkelijk, ben ik gelijk het enige doelwit post maar lekker zelf.
Ik zei: Kan je het niet aan Erik sturen?
Maar toen ik ook veel hints vond maakte het niet meer uit.
Gelukkigquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zie PI
Ja tuurlijk is dat een grapje
quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij niet gelogen? Come on, je hebt meerdere keren geroepen dat je dorp was
Ja, ik kon niet zomaar natuurlijk hints naar mijn medemaffia posten. Dus ik heb het wat vertraagd allemaalquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen had ik die hints allang gestuurd zelfs.Want ja, misschien is 'ie wel écht onschuldig en maakt de maffia mij af! En als 'ie ze gewoon meteen gepost had, had ik 'm nog wel iets langer geloofd ook.
Bwehehehe.quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kon niet zomaar natuurlijk hints naar mijn medemaffia posten. Dus ik heb het wat vertraagd allemaal. Serieus, liegen in het topic is ook één ding, maar in DM/PM vind ik het nog 10 keer lastiger
.
Ik dacht dus dat je ze pas later gestuurd had en dacht nog: nou gelukkig dient hij zijn dorp wel meteen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen had ik die hints allang gestuurd zelfs.Want ja, misschien is 'ie wel écht onschuldig en maakt de maffia mij af! En als 'ie ze gewoon meteen gepost had, had ik 'm nog wel iets langer geloofd ook.
Dit is trouwens ook erg afhankelijk van de hints. Was ook maffia dat ze de eerste nacht er meteen 2 doorhadden, toen hadden we echt geen enkele kans meer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
GelukkigIk denk dat 1:4 het meest eerlijk is. 1:3 is al bijna niet te winnen voor het dorp
Wat zei je dan? Dat Lynda maffia was? Dat was ze niet. Ze was spion en is pas 's maandags om 19:00 bij de maffia toegetreden.quote:
Je had helemaal gelijk en wat je deed was een beetje zinloos en dat is echt niet omdat je nieuw bent. Je kan tegen Lynda roepen dat ze maffia is en dat, dat je gevoel is, maar natuurlijk gaat Lynda het niet toegeven. Daarnaast heb je dan gelijk de hele maffia tegen. Mijn tip voor jou is, focus je niet teveel op 1 persoon, er was immers tig maffia. Als je alleen op Lynda focused en je kan geen hints naar haar vinden is het no way dat je dorp mee gaat krijgen. Als ik kan kiezen tussen iemand die met sterke hints aankomt tegen iemand, en dit bijvoorbeeld ook nog kon onderbouwen met stemgedrag. ķf iemand die alleen maar bijna wanhopig blijft roepen dat iemand maffia is, puur op gevoel, tja dan is mijn keuze snel gemaakt, of je nu nieuw bent of niet.quote:
Dat zei ik ook. En toen was ik doodquote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik luisterde.
Als jij nog ergens minimaal 5 deelnemers vandaan kan toveren wellicht welquote:
Hij zat toch al best een eind in de goede richtingquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Dat Lynda maffia was? Dat was ze niet. Ze was spion en is pas 's maandags om 19:00 bij de maffia toegetreden.
Vandaag komen er nog wel een paar bij hoor, wees gerust. We zitten al op 20 johquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als jij nog ergens minimaal 5 deelnemers vandaan kan toveren wellicht wel
ik hoop stiekem eigenlijk op een man of 30... dan is het dorp ook wat krachtiger met rollenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaag komen er nog wel een paar bij hoor, wees gerust. We zitten al op 20 joh
Oow dat is ook absoluut zo! Maar dit is dus compleet op "gevoel" als ik dat goed begrijp. Er zijn dus totaal geen hints bijvoorbeeld in Lynda's richting geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zat toch al best een eind in de goede richting
Ik heb ook wel eens op basis van gevoel bij iemand gestemd... ook als er wat rare posts door diegene zijn gepostquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow dat is ook absoluut zo! Maar dit is dus compleet op "gevoel" als ik dat goed begrijp. Er zijn dus totaal geen hints bijvoorbeeld in Lynda's richting geweest.
Kiekeboe!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow dat is ook absoluut zo! Maar dit is dus compleet op "gevoel" als ik dat goed begrijp. Er zijn dus totaal geen hints bijvoorbeeld in Lynda's richting geweest.
True maar toen konden jullie sowieso al niet meer verliezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef lynda het volgende:
Niemand haalde ook de spion erbij..
Calex had ook nog heel netjes een keer niet gestemd waardoor hij ook spion kon zijn
En dan plaats ik echt een keer hints naar de maffia (TMM en Calex) doet niemand er wat mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |