Omdat bah.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom doen we dat nu niet dan?
Misschien kan er nog wat in een kill verwerkt worden?quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik lees ook niks over kontjes anders
quote:
Ze zijn ermee bezigquote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet gewoon de nachtpost doen
Je mag pas na 22:00 uur zeuren over de nachtpostquote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet gewoon de nachtpost doen
Goed zo, de zweep eroverquote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag pas na 22:00 uur zeuren over de nachtpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hij zeurt niet over, maar om de nachtpost en dat zou een beetje gek zijn om na 22 uur te doen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag pas na 22:00 uur zeuren over de nachtpost
quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed zo, de zweep erover
Oh dat is me nog nooit opgevallen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psst niet zo serieus opvattenquote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zeurt niet over, maar om de nachtpost en dat zou een beetje gek zijn om na 22 uur te doen.
Nee, een kikkervisjequote:
Ooh kikkervisjequote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, een kikkervisje![]()
Ja, natuurlijk
Witte kikkervisjesquote:
Met daarnaquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Voor degene die niet kunnen wachten op de nachtpost:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |