quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet naar mij, SL je soms alleen?
Dat snap ikquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is echt een van de leukste rondes tot nu toe. Voor mij dan
.
Je bent maffia EN burgemeester EN leeft nog! na dat het hoge woord eruit is. wat klopt hier niet aan?quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
De maffia heeft het wel ook naar jou verstuurdquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet naar mij, SL je soms alleen?
Ik wou net zeggen, ik vermaak me primaaaaaa.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ja, hehe..quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Hoevaak is Erik wel niet maffiaburgemeester?quote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent maffia EN burgemeester EN leeft nog! na dat het hoge woord eruit is. wat klopt hier niet aan?
Zo onmogelijk was die situatie niet hoorquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hehe..
Hoe jij gewoon 2 keer uit een onmogelijke situatie bent gesprongen.
Onmogelijk..:')quote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hehe..
Hoe jij gewoon 2 keer uit een onmogelijke situatie bent gesprongen.
Ja dat is al ernstigquote:
Blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo onmogelijk was die situatie niet hoor
Ik was ook verbaasd! Ik had geeneens op je gestemd.quote:
Ja,ik vind dat het spel nu wel zo ver is dat je dit kan zeggen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Lieve busdriver,
Ik weet dat ik geen SL lijk, maar toch zou ik graag je actie in de DM/PM ontvangen. MP heeft em namelijk wel en dat vind ik niet zo leuk. Verder staat het ook in de regels en ben ik vandaag een beetje dwars.
Met vriendelijke groetjes,
de SL
p.s: mag ik dit zeggen?
p.p.s: vis een optie?
'Ja, ik mag dit zeggen'quote:
JIJ SNAPT EM!quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Peter het volgende:
[Mart Smeets modus..]
[..]
'Ja, ik mag dit zeggen'
'Ja, de busdriver is eigenwijs en Ja, ik heb hier de leiding'
Is die busdriver nu ook al eigenwijs?quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Peter het volgende:
[Mart Smeets modus..]
[..]
'Ja, ik mag dit zeggen'
'Ja, de busdriver is eigenwijs en Ja, ik heb hier de leiding'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |