Ja, ook toen ik gewoon op tijd was en hij alles al klaar had zonder enig overleg. Heel lief, maar ik kan het niet waarderen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft het anders dit weekend toch maar even gedaan.
Ja, altijd lekkerder dan van andermans deeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik ben blij dat je wel plezier hebt gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt, als je maffia was geweest dan had je genoten. Ik vond de ronde vreselijk beginnen, maar het ontvouwde zich prachtig
.
Teveel goede spelers in de maffia manipulatie touwtjes getrek en overhalingen. Geldzakken die her en deer gingen. Stemmen die gebribed werden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wel plezier hebt gehad.
En natuurlijk is het voor maffia anders, maar mijn god, dit dorp.
Het siert je niet dit. Maar goed. Je hebt in ieder geval je herkansing gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ook toen ik gewoon op tijd was en hij alles al klaar had zonder enig overleg. Heel lief, maar ik kan het niet waarderen.
Je zegt hem dat je om 22u post en post dan nu?quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg noemen ze dat
Diequote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef Exentric90 het volgende:
Oh wacht, I told you so.. Ik echt fucking idiots..
Charmant is anders. Ik ben zelf ook een beetje zuurquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het siert je niet dit. Maar goed. Je hebt in ieder geval je herkansing gehad.
Ok, ik geef eerlijk toe dat ik een beetje zuur ben, ik ga even wat anders doen want ik word er niet vriendelijker van merk ik, sorry.
We konden niet eens een zekere maffia lynchenquote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wel plezier hebt gehad.
En natuurlijk is het voor maffia anders, maar mijn god, dit dorp.
En daarvoor ook al geen vermeendequote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We konden niet eens een zekere maffia lynchen
Tuurlijk joh...quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben bovendien met wat anders bezig
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef Peter het volgende:
troost je, ik ben nog nooit maffia geweest in de rondes dat ik meespeelde
Ook met Hara wel hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Peter het volgende:
Zonder Hara wordt er ook wel aan haren getrokken hier zeg!
Maar er wordt wel veel minder over tetten gesprokenquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Peter het volgende:
Zonder Hara wordt er ook wel aan haren getrokken hier zeg!
Ik lees ook niks over kontjes andersquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar er wordt wel veel minder over tetten gesproken![]()
Niet dat ik dat erg vind hoor, het was geen klacht ofzo.![]()
Waarom doen we dat nu niet dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar er wordt wel veel minder over tetten gesproken![]()
Niet dat ik dat erg vind hoor, het was geen klacht ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |