SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
=X=X=X=
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1.1
Nacht 1.2
Dag 2
Nacht 2
Dag 3.1
Dag 3.2
Nacht 3
Laatste nacht eindpost
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 3% gewijzigd door lynda op 12-09-2011 23:21:27 ]
Volgens mij wilde Faye 5 maffia, 5 dorp, 2 spionnen en de voodooheksquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef lynda het volgende:
[..]
MP..
Ik heb je hier ook nog een PM over gestuurd nog voordat de ronde begon dat er echt teveel rollen waren en dat je hiermee moest oppassen..
Jammer dat er niets mee gedaan is
Volgens mij mag je jezelf niet busdrivenquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
StijnDa heeft zichzelf trouwens gebusdrived met Lynda waardoor niet hij maar Lynda stierf.
Dus de busdriver mag ook zichzelf rondrijden?quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
StijnDa heeft zichzelf trouwens gebusdrived met Lynda waardoor niet hij maar Lynda stierf.
Lyndaquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Van mij welquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij mag je jezelf niet busdriven
Ik had het gevraagdquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Faye maar het mocht wel. Zij heeft SL-ervaring, dus ik vertrouwde maar op haar.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet elkaar als SL ook niet in het openbaar af gaan zitten vallen trouwens...quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Faye 5 maffia, 5 dorp, 2 spionnen en de voodooheks
Maar die voodooheks moet er echt uit
quote:
Maar goed, dat was nog het minste probleem deze rondequote:
Jij had de eerste nacht iemand vermoord samen met CGMquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zei toch dat ik TV niet vermoord had!!!
Heb helemaal niet gelogen deze ronde, en toch gingen jullie me vermoorden!
Serieus, jullie grote verdachten waren Erik en ik, terwijl wij toen allebei nog helemaal niemand vermoord hadden.
[..]
Moet? Ga je nou voor anderen bepalen wat er 'moet'?!quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik wou 2 spionen omdat er toch maar 1 maffia kan worden en minder maffiaquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oja!quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij had de eerste nacht iemand vermoord samen met CGM
Nu ben je dood.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag ik nu samen met m'n liefje een rondedansje doen?
Maar gelukkig zijn we samen dood.quote:
Absoluut.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Thanks SL's. Het was een veelbewogen ronde
.
Ik heb em later nog gehad, eerste keer nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef StijnDa het volgende:
SL's bedankt![]()
Gewoonfaye ik had je toch ook gePMd?
Ik denk dat als je nog eens SL bent dat je je mede-SL wel wat meer de ruimte moet geven... ik denk dat je in je enthousiasme teveel naar je toe trekt en daardoor de ander buiten spel zet... waarschijnlijk compleet onbedoeld maar zo kwam het op mij een beetje overquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, weer wat geleerd
En SL'en vind ik erg leuk trouwens
En volgens mij ging het buiten de rolverdelingen best ordelijk
Meen je dat serieus? Ik had het gevoel dat er elke dag wel weer een regel aangepast werdquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, weer wat geleerd
En SL'en vind ik erg leuk trouwens
En volgens mij ging het buiten de rolverdelingen best ordelijk
Voodooheks is nog best interessant.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is best een interessante rol als je het goed speelt...quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voodooheks is nog best interessant.
Volgens mij ben ik een van de weinig slachtoffers geweest, maar goed![]()
Het is net iets meer een onvoorspelbare factor en daar hou ik van
Jaaaaaaaaaaaaaaa lutjequote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
Ik moet meedoen van gewoonfaye en naatje.. Dus nou ja zet me maar op de lijst dan
Is inderdaad een leuke rol... je moet er dan alleen een maffia minder instoppenquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de voodooheks ook nog steeds wel een leuke rol.
En peterquote:Op maandag 12 september 2011 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
1) timmmmm
2) Roger_Epiales
3) Lutte
4) gewoonfaye
Zo dus?
Nee, en ABquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
1) timmmmm
2) Roger_Epiales
3) Lutte
4) gewoonfaye
5) Peter Profiel | History | Fotoboek
Zo dus?
1) timmmmmquote:
Dit.quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de voodooheks ook nog steeds wel een leuke rol.
Dat lijkt me een hele goeie regelquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
En 2 spionnen omdat ze elkaar toch afmaken en dus minder maffia gaat niet op, want automatisch een dorpsrol minder.
En kunnen we alsjeblieft afspreken dat dieren niet kunnen moorden?
Dieren mogen van mij best gebruikt worden, maar niet meer als maffialid, hooguit als wapen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
En 2 spionnen omdat ze elkaar toch afmaken en dus minder maffia gaat niet op, want automatisch een dorpsrol minder.
En kunnen we alsjeblieft afspreken dat dieren niet kunnen moorden?
En dan alle linkjes er nog inquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
1. Timmmmm
2. Peter Profiel | History | Fotoboek
3) Roger_Epiales
4) Lutte
5) gewoonfaye
6) AlbinoBambi
7) Cablegunmaster
Een ton met piranha's moet kunnen toch?quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dieren mogen van mij best gebruikt worden, maar niet meer als maffialid, hooguit als wapen.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef lynda het volgende:
Nou Bart.. Gaan wij het maar proberen dan?
Maar dan zijn zij het moordwapen, niet de moordenaarquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ton met piranha's moet kunnen toch?
Goed punt.quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan zijn zij het moordwapen, niet de moordenaar
Doe je meequote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Er moet trouwens veel gebeuren wil ik ooit nog eens op Erik stemmen als BM... ik mag toch hopen dat meer mensen zo denken ondertussen
Ja hoorquote:
Dan wil ik je wel helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Als mijn laptop weer terug is, zal ik ns een ronde SLen zoals het hoort. Met verhaaltjes waarvan je in je broek plast, doordenkhints, ed
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboekquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan alle linkjes er nog in
En ik ga morgen tijdens mijn werk alvast nadenken over een paar verkiezingsspeeches.quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu al zin om weer BM te worden.
gwn doenquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef EllaN het volgende:
Wat denk je van het Orakel dat Tha_Erik ontmaskerde!
Nee, ik weet nog niet of ik aankomend rondje mee doe.
Prachtig was datquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef EllaN het volgende:
Wat denk je van het Orakel dat Tha_Erik ontmaskerde!
Nee, ik weet nog niet of ik aankomend rondje mee doe.
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag ik nu samen met m'n liefje een rondedansje doen?
Het lag er ook niet heel dik bovenop verderquote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...
En Liesje, jij had snel door dat het woord schouder je de kop zou kosten.
Moeilijke rol, voodooheks
En alsnog deed je geen poging tot lynchen..?quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag er ook niet heel dik bovenop verder
Daar moet ik na afloop misschien nog wel het hardst om lachen, wat voor faal die aanpak was. We vroegen nog net niet "Liesje, zeg eens even hoe dat bovenste stuk arm heet, waar het aan je romp vast zit, daar waar je last van hebt! Zeg eens! Sch.... sch....!!!"quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag er ook niet heel dik bovenop verder
Meedoen, ik was blij met je.quote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef AchJa het volgende:
Is er nog plaats in de herberg? Of moet ik dit maar als sterk verhaal houden, de keer dat ik eens mee deed...
Haaaa, ik riep maar wat met rondedansje!quote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was je voodoowoord, rondedansje, kom je nu mee...
En Liesje, jij had snel door dat het woord schouder je de kop zou kosten.
Moeilijke rol, voodooheks
Dat was ik na de nachtpostquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaaa, ik riep maar wat met rondedansje!Deed je dat noy echt zomaar IJs, of heeft Erik je iets ingefluisterd?
Albino en de volgende dag was ik doodquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef lynda het volgende:
[..]
En alsnog deed je geen poging tot lynchen..?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was ik na de nachtpostIk vond hem ook prachtig gevonden voor IJsdraakje
quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was ik na de nachtpostIk vond hem ook prachtig gevonden voor IJsdraakje
Het begon op te vallen toen ik meerdere malen las: nou even schouders eronder en hints zoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moet ik na afloop misschien nog wel het hardst om lachen, wat voor faal die aanpak was. We vroegen nog net niet "Liesje, zeg eens even hoe dat bovenste stuk arm heet, waar het aan je romp vast zit, daar waar je last van hebt! Zeg eens! Sch.... sch....!!!"
Maar als ik aan een ander gekoppeld zou zijn, dan zou die sowieso niet vermoord zijn he.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had erik al in de eerste nacht uitgeschakeld kunnen hebbenIk had vier mensen in gedachten om aan hem te koppelen, en daarvan zijn in de eerste nacht 3 gekillt.. behalve IJsdraakje (die ik dus gekoppeld had aan erik)
Hmm?quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ik aan een ander gekoppeld zou zijn, dan zou die sowieso niet vermoord zijn he.
Ja, ik zat er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten. En al helemaal niet toen ik het na mijn BM-overwinning pas te weten kwamquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef lynda het volgende:
Tis ook wel redelijk voorspelbaar geworden om Erik te koppelen aan iemand
Kunnen we irl niet gaan koppelen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef lynda het volgende:
Tis ook wel redelijk voorspelbaar geworden om Erik te koppelen aan iemand
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.quote:
Maar dan niet aan IJs of Lynda.quote:
Ohzo... Bah, Stom!quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.
Goh dat is ook lekker op tijd inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zat er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten. En al helemaal niet toen ik het na mijn BM-overwinning pas te weten kwam.
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je hoofd had, maar als ik aan iemand anders gekoppeld was dan zouden we die persoon niet vermoorden en IJs misschien wel.
Sowieso niet aan een vrouwspersoon.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan niet aan IJs of Lynda.
Is dat een nieuw iets, mij in de eerste nacht vermoorden?quote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.
@IJs Ik was tegen! Maar had iig gezorgd dat ik je niet zou vermoorden.
[..]
Sowieso niet aan een vrouwspersoon.
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboekquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik doe ook weer mee, kan iemand me toevoegen?
Ik ben mobiel
Anders doe ik het morgen
Ja, dat was wat.quote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien? De moord op haar was al verzonden voordat we hoorden dat ze je liefje was en snel moesten switchen.
Zo zat ik met m'n zombiekillquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had erik al in de eerste nacht uitgeschakeld kunnen hebbenIk had vier mensen in gedachten om aan hem te koppelen, en daarvan zijn in de eerste nacht 3 gekillt.. behalve IJsdraakje (die ik dus gekoppeld had aan erik)
Jij had wel een echte pechnacht als zombie.quote:
We moesten wel, je was te goed!quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Na mijn dood kreeg ik allemaal DM van maffia om sorry te zeggen, dat was tof!
Die hadden we ingecalculeerd natuurlijk. Zo bijdehand waren we dan wel weer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook af, waar was de velddokter om mij te redden? Niet dat het zin had want ze kwamen met twee man.
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist na die eerste kills meteen dat Erik maffia was...het was allemaal te obvious
Ach, het was dan misschien allemaal zo obvious, maar ik ben niet gelynchtquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist na die eerste kills meteen dat Erik maffia was...het was allemaal te obvious
Ja, ik dacht ook dat hij moedwillig zijn eigen BG gemold had.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.
Het ging meer om degenen die omgelegd werdenquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl hij er toch weinig mee te maken had.
Nee, omdat jullie gelijk zo'n overmacht aan stemmen hadden dat het spel al gelijk gespeeld was... je kon met 9 stemmen die eerste lynch al meteen perfect sturenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het was dan misschien allemaal zo obvious, maar ik ben niet gelyncht. Zelfs niet toen ik ontmaskerd was (en als er nog stemmen waren aangepast dan had ik nog gelyncht kunnen worden).
Ook daar had hij verrassend weinig mee te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging meer om degenen die omgelegd werden
laten we wel wezen... jullie hadden al redelijk wat rollen in kaart dankzij de BG's en alle maffiarollen... het was redelijk makkelijk prijsschietenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind het prachtig om het elke keer weer te lezen, die zombie kill ook geniaalnachtwaker eraan
. alle rollen die de dorpelingen konden helpen waren er al binnen een dag of 2 eraan
.
ik had een soort van looney tunes idee bij dit dorp ...
een soort running gag.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook daar had hij verrassend weinig mee te maken.
Wij kwamen zelf met de requests voor deze kills, hij hoefde alleen maar in te stemmen.
Ik niet..quote:
^die welquote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan niet aan IJs of Lynda.
Boohooquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laten we wel wezen... jullie hadden al redelijk wat rollen in kaart dankzij de BG's en alle maffiarollen... het was redelijk makkelijk prijsschieten
het is geen boohoo richting jullie.... jullie hebben gewoon perfect gebruik gemaakt van de kracht die je hebt gekregen..quote:
Dat gevoel had ik af en toe ook.quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind het prachtig om het elke keer weer te lezen, die zombie kill ook geniaalnachtwaker eraan
. alle rollen die de dorpelingen konden helpen waren er al binnen een dag of 2 eraan
.
ik had een soort van looney tunes idee bij dit dorp ...
een soort running gag.
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.quote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie gelijk zo'n overmacht aan stemmen hadden dat het spel al gelijk gespeeld was... je kon met 9 stemmen die eerste lynch al meteen perfect sturen
en de overloper niet te vergeten...quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en de overloper niet te vergeten...
Klopt ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.
Die heeft niet per se liefde voor de maffia hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en de overloper niet te vergeten...
ja maar de kans dat de overloper door maffia gekilled wordt is iets groter dan door de nachtwakerquote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |