ja maar de kans dat de overloper door maffia gekilled wordt is iets groter dan door de nachtwakerquote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is niet specifiek maffia toch? Als de NW de overloper had vermoord was de overloper NW geworden.
Ik had 4 mensen tussen wie ik twijfelde... En dan gewoon die ene kiezen die dorp is en een belangrijke rol hadquote:
En toch zat ik nog aardig in de zenuwen bij de lynch votes.quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
8 stemmen. 5 maffia, 1 extra want BM, 1 spion, 1 voodooheks.
Ja maar PS was overloper en die wou ons toch echt wel dood hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar de kans dat de overloper door maffia gekilled wordt is iets groter dan door de nachtwaker
Dat had gekund, maar ik ga toch zeker m'n geliefde niet opofferen?!quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En toch zat ik nog aardig in de zenuwen bij de lynch votes.
Die lynch van MaJo had net zo goed Erik kunnen zijn, als de juiste mensen nog hun stem hadden aangepast.
Zelfs in de dubbele lynch had Erik er nog aan kunnen gaan als IJs voor moraalridder was gaan spelen en zichzelf had opgeofferd door op Erik te stemmen, dan was hij er gewoon aan geweest.
Dan wil ik ook wel weten tussen wie je twijfeldequote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had 4 mensen tussen wie ik twijfelde... En dan gewoon die ene kiezen die dorp is en een belangrijke rol had
Je geliefde dorp wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar ik ga toch zeker m'n geliefde niet opofferen?!
Liefde gaat vķķr dorp.quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:
Verrassend.quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Eh... Ik had tdrone, jou, TMM en ik twijfelde of ik Erik mee mocht trekken...quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel weten tussen wie je twijfelde
Verhouding 1 op 2... Op iedere dorp 2 maffia!quote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Bottom line... ik vond de verhoudingen niet kloppen maar hopelijk komt dat deze ronde weer in orde
Bij de BM-post al game overquote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Verhouding 1 op 2... Op iedere dorp 2 maffia!
Lekker snel spel
quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Ik had tdrone, jou, TMM en ik twijfelde of ik Erik mee mocht trekken...
Exentric90 beschermde mijquote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Busdriver: StijnDa
Nacht 1: -
Nacht 2: -
Nacht 3: Lynda en Puntenslijpsel
Nacht 4: Lynda en StijnDa
Velddokter: Exentric90
Nacht 1: Roger_Epiales
Nacht 2: Theatermama
Nacht 3: AchJa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Het waren allemaal de Erik stemmersquote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook?
Hoe haal je het in je hoofd?![]()
Goed bezig die Exentric90quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Rollen voor de komende ronde:Zitten een paar erg interessante nieuwe rollen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het waren allemaal de Erik stemmers
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Alle rollen, behalve de maffia en de maffiahoer, zijn dorpsrollenquote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Priester en Bom zijn dorpsrollen?
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo platquote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alle rollen, behalve de maffia en de maffiahoer, zijn dorpsrollen
Maffiacourtisane klinkt nietquote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo plat
hoeft toch ook geen maffia voorquote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maffiacourtisane klinkt niet
Nieuw? Alles komt uit oude topics..quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zitten een paar erg interessante nieuwe rollen bij
[..]
Ah
Ja, want zijn kill is niet succesvol geweest. Dus hij heeft z'n kogel nog en kan deze voor een andere moord, een nacht later, gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef tdrone het volgende:
wat als de sluipschutter en iemand anders dezelfde kill in gedachten hebben?
als die andere dan eerder doorgeeft kan de sluipschutter dan nog een andere keer killen?
Zo is het ook bedoeldquote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
had er dan ipv maffiahoer courtisane van gemaakt dat eerste klinkt zo plat
Eh... We zullen je dood toch moeten schrijven als het zover komtquote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef tdrone het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer meeen bartjebart is SL dus die kan me ook niet killen
En met de bom let je ook wel op dat je niet als laatste stemtquote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
Hmm, dus in het geval van priester en je stemt een keer vrij laat moet je bij een evt gelijke stand iemand anders kiezen. En unvoten zit er ook niet echt in dan.
Ik verwacht een excuses.quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, dezelfde personen maar 1xquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?
Jawel hoor, zolang ze niet allebei hetzelfde zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De busdriver mag elke speler toch maar een keer verwisselen?
In thoerie wel, maar we wilde niet weer zo een vroeg einde (en in de praktijk werd het toch wat moeilijker blijkt)quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie Cable niet waren verloren in de strijd () dan hadden jullie gister al kunnen winnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |