En hij Fer ook eerst uitdolt. Dan kan hij niet meer stukquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
Okay!quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben geen Feyenoorder, maar ik denk wel dat jullie een hoop plezier aan dit ventje gaan beleven. Zit i.i.g. pit in en kan volgens mij ook een aardig balletje trappen.
Geen idee, hij heeft wel echt Vikinghaar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft hij trouwens Italiaans bloed? 'Guidetti' klinkt mij meer Italiaans in de oren dan Zweeds i.i.g.
quote:John Guidettis paternal grandfather came from Italy. Guidetti has lived in Kenya on two occasions, during the time that his father, Mike worked with a Swedish school project in Nairobi. Guidetti credits playing football with older children from the poorer slum areas of Kibera and Mathare Nairobi as an important step in his development on and off the field.[2]
En ik ben blij dat er dit soort spelers zijnquote:
neequote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef YazooW het volgende:
Z'n chickie mag er ook wel wezen hoor
Oh toch.quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef eight het volgende:
Beetje voorbarig om hem nu al een superster te noemen
Lekker heur!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Happel het volgende:
Mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic, hè
[ afbeelding ]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent vrij om je eigen vrouwtje hier even te showen.
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Het ging over de term 'vrouwtje' .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.
Maar goed indirect zeg je nu wel dat jouw vrouwtje niet knap is...
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.
Pervers veel eigenlijk nog... die knakker is 8 jaar jonger dan ik ben. Verkeerde vak gekozenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Klopt, maar het maakt allemaal niet uit hij had die chick al voordat hij naar City ging.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.
Hij was in principe al rond met Twente maar zowel zijn vader als hij schijnen enorm gepaaid te zijn met toezeggingen en dure cadeautjes.
De dag ervoor voor 9 euro bij Vapiano'squote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
Inderdaad.
Lijkt me een sympathieke jongen, ook zo lekker gewoon gebleven met z'n eten bij Gauchos
Een kopbal die hij nog knap kopte. Voor de rest kan ik me geen open kansen herinneren.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Die kopbal kwam veelte hard op zijn hoofd af natuurlijk kan/moet deze er in , maar zoveel heeft hij niet gemist gister.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Niet speciaal, stelt niks voor..quote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen die tegenwoordig niet meer?
Vapiano's natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Waar o Waar zou hij vanavond eens gaan eten is de grote vraag ?
Fout.quote:
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Hij was de postcode van Vapiano's denk ik weer kwijtquote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fout.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Wat een baas! Van Geel moet maar eens met ManC gaan praten of er geen definitieve overname mogelijk is.quote:Guidetti hekelt Zweedse cultuur: ‘Je wordt geacht nederig te zijn’
John Guidetti heeft er wel een verklaring voor waarom zijn land niet uitblinkt in het voetbal. Volgens de door Feyenoord gehuurde spits van Manchester City is het de houding van zijn landgenoten, die er voor zorgt dat Zweden als voetballand niet meedraait in de top. De zelfverzekerde tiener meent dat zijn Zweedse ploeggenoten dan ook meer voor zichzelf moeten opkomen in de toekomst.
“Wij mogen niet opvallen, ons niet uitspreken”, zo vertelt het negentienjarige talent donderdag in gesprek met De Pers. “Je wordt geacht erg nederig te zijn, niet buiten de lijnen te stappen, op je beurt te wachten. Allemaal typisch Zweeds. Volgens mij is dat ook één van de redenen dat het Zweedse voetbal nog niet tot volle wasdom is gekomen. We hebben veel talenten, maar laten ze niet bloeien.”
“Ze worden klein gehouden”, vervolgt Guidetti, die meent dat spelers juist karakter moeten hebben om het ver te schoppen. “Want als we nu naar het buitenland gaan, zijn sommige Zweedse spelers mentaal niet sterk genoeg. Ze zijn gewend keurig in het gareel te lopen. Als er iemand komt, die zegt: Fuck off, ik ben eerst, jij gaat mijn plaats niet innemen, dan denken ze: waarom zegt hij dat, dat is niet aardig. Terwijl ze moeten zeggen: “You fuck off, ik was hier eerst!”
Eerder een praatjesmaker. Dat zijn uispraken die ik bij een Ljungberg of Ibrahimovic vind passen.quote:
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef Abed het volgende:
Ok hij is best tof natuurlijk en stiekem ben ik ook wel een beetje fan van hem. Maar om hem na 4 pingels al de lucht in te prijzen gaat wat ver.
Daarnaast, wanneer gooien Feyenoord fans die schroom eens van zich af? De afgelopen jaren waren aanzienlijk minder maar om nu taarten te gaan bakken bij een behaald punt en iedere speler die boven het maaiveld uitsteekt als cultheld te zien doet afbreuk aan de grote naam Feyenoord.
Tegelijkertijd worden ze daarom wel weer geroemd ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het klopt wel grotendeels hoor, op Zlatan na ( en mss Toivonen) bestaat het Zweedse team vooral uit het type " ideale schoonzoon"
Z'n grammatica lijkt nergens op though.quote:Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Gvd is hij echt zweeds?
Hij praat beter engels dan rooney
Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.quote:
Best raar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.
Ja dat, of hoe hij Cisse even uitlegt 'hoe het zit' in dat filmpje (gelredome - 90 minuten van Guidetti)quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog wel toen hij gewisseld werd voor Mokotjo. Ging 'ie Mokotjo allerlei instructies meegeven![]()
Als dat zou kunnen!quote:
Dat ligt alleen niet aan Twente, maar blijft een leuke speler. En van zijn gedrag kan ik ook wel genieten eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Twente zal trouwens wel balen dat niet Guidetti maar Janko op de loonlijst hebben staan
You know ?quote:
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat spreekt die Armenteros toch extreem goed Nederlands, dat blijft me verbazen.
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.
Woord.quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.
Dat ie met zichzelf gaat spelen in Fifa...quote:
Dat niet doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ie met zichzelf gaat spelen in Fifa...!
3 penalty's versierd, 3 assists. Hij is enorm belangrijk voor het team, houdt het balletje voorin goed vast waardoor er bijsluiting kan komen, heeft altijd oog voor medespelers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
3 velddoelpunten in 10 wedstrijden is niet echt goed te noemen voor een feyenoord spits lijkt me.
Hij werkt hard, hij is sterk, maar hij is ook traag. En hard werken met veel lopen en traagheid resulteert erin dat hij vaak te laat op de juiste plek is. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen op een positie net achter de spitsen, of als aanvallende middenvelder.
Ach man. Als je al naar de statistieken kijkt, kijk dan verder dan je neus lang is. Kijk ten eerste in hoeveel minuten dat is gebeurd. Goals per minuut is nog hoger dan die 7 goals in 10 wedstrijden. Kijk daarnaast hoeveel assists hij heeft gegeven. Kijk dan ook hoe vaak hij door een beweging andere vrij voor de goal zet, nadat hij een balletje vastgehouden heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
3 velddoelpunten in 10 wedstrijden is niet echt goed te noemen voor een feyenoord spits lijkt me.
Hij werkt hard, hij is sterk, maar hij is ook traag. En hard werken met veel lopen en traagheid resulteert erin dat hij vaak te laat op de juiste plek is. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen op een positie net achter de spitsen, of als aanvallende middenvelder.
Hij is direct betrokken bij een goaltje of 10 in een gelijk aantal wedstrijden. Dat noem ik geen laag rendement.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Stokstaart het volgende:
Rendement is nog laag hoor, maar hij is wel een held op het veld. Brengt weer wat trots en lef bij die gassies.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:29 schreef Caland het volgende:
7 goals, 3 assists, een spits die daadwerkelijk bijdraagt aan het aanvalsspel.
Laatste keer dat ik dat heb gezien was met Kuyt en Kalou. Ik ben daarom dik tevreden.
Vind ik niet. Helemaal niet als je bekijkt dat hij van die 4 penalty's er 3 zelf versierd. Tevens moet je hem er dan ook nog eens inschieten, vraag maar aan Seedorf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Niet zo overdrijven man. 3 veldgoals in 10 wedstrijden is gewoon mager toch?
We zullen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, Luc schoot ze gewoon zelf binnen.
Vind hem belangrijk voor het team maar nog niet echt dodelijk in de 16, trouwens weinig snelheid ook.
En Makaay werd door Been zwaar misbruikt maar was natuurlijk veel en veel dodelijker als spits dat Guidetti ooit zal worden. Mag zijn veters nog niet strikken met al zijn bombarie en gebaartjes![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom trouwens zo denigrerend over penaltys ? Zo makkelijk is dat niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Je kan Guidetti en Luc toch helemaal niet vergelijken?
Guidetti is een aanspeelpunt, heeft ook geniale loopacties (evenals Luc overigens) en laat andere beter voetballen, hij speelt in dienst van het team.
Luc is een soort Makaay. Neusje voor de goal en is een echte spits.
Luc is meer een 9, Guidetti is meer een 10 die in de spits staat.
Grootste flauwekul mogelijk natuurlijk. Guidetti is veel meer een allround spits. Maar zeker geen nummer 10.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti is meer een 10 die in de spits staat.
Op basis van zijn spel, zijn assists en weinig aantal goals zou je ook tot een andere conclusie kunnen komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste flauwekul mogelijk natuurlijk. Guidetti is veel meer een allround spits. Maar zeker geen nummer 10.
Ik vind 7 goals niet weinig. Duidelijk verschil van mening dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis van zijn spel, zijn assists en weinig aantal goals zou je ook tot een andere conclusie kunnen komen.
Rooney is bloedsnel en een killer in de 16, maar verder echt niet bezig met opbouwend voetballen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 7 goals niet weinig. Duidelijk verschil van mening dus.
Omdat hij betrokken is bij veel aanvallen is het toch geen verkapte 10? Is Rooney dan ook eigenlijk een 10? Guidetti is gewoon een spits, maar veel completer en moderner dan een Castaignos. Dat maakt het echter nog geen 10.
Luc voetbalde niet mee man, als je hem aanspeelde terwijl hij naast het doel stond rende hij over de achterlijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, Luc schoot ze gewoon zelf binnen.
Vind hem belangrijk voor het team maar nog niet echt dodelijk in de 16, trouwens weinig snelheid ook.
En Makaay werd door Been zwaar misbruikt maar was natuurlijk veel en veel dodelijker als spits dat Guidetti ooit zal worden. Mag zijn veters nog niet strikken met al zijn bombarie en gebaartjes![]()
Heb jij ooit een wedstrijd van Man United gekeken?. Als het ff niet loopt zakt Rooney zelf terug naar het middenveld om met passen en crossbalen te strooien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rooney is bloedsnel en een killer in de 16, maar verder echt niet bezig met opbouwend voetballen.
Zoals Hood terecht opmerkt zijn luc en Makaay echte centrumspitsen die je heel de wedstrijd niet ziet en er dan eentje inprikken. Die kwaliteiten heeft hij duidelijk niet.
Hij is altijd betrokken bij de opbouw en wijkt zelfs regelmatig uit naar links of rechts om dan Cissé of Cabral te bedienen. Die kwaliteiten associeer ik meer met een nummer 10 dan met een spits.
Dat is de taak van spits ook niet i.m.o.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luc voetbalde niet mee man, als je hem aanspeelde terwijl hij naast het doel stond rende hij over de achterlijn.
[..]
Heb jij ooit een wedstrijd van Man United gekeken?. Als het ff niet loopt zakt Rooney zelf terug naar het middenveld om met passen en crossbalen te strooien.
Naja ik houd er wel van kijk hoe een Pantelic Ajax vleugels gaf met de zelfde instelling. Wat dat betreft mag Ajax best ff gaan onderhandelen met Man City als je het aan mij vraagt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is de taak van spits ook niet i.m.o.
Rooney heeft snelheid en laat zich trouwens nooit helemaal terugzakken, waardoor hij in de omschakeling dodelijk is.
Die Bony van Vitesse is ook zo'n jongen, dodelijk in de 16, bloedsnel en altijd dreigend richting goal van de tegenstander.
Guidetti wil het liefst ook nog de assist maken van zijn eigen doelpunten. Hetgeen resulteert in een lager rendement als het gaat om zijn primaire taak, wat hoe je het ook uitlegt toch goals maken is.
Ik denk dat dat een hele ouderwetse opvatting van een spits is. Of gewoon heel zwart/wit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
Hetgeen resulteert in een lager rendement als het gaat om zijn primaire taak, wat hoe je het ook uitlegt toch goals maken is.
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele ouderwetse opvatting van een spits is. Of gewoon heel zwart/wit.
En goals maken doet hij ook, dus ik snap je probleem niet echt.
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.
Staat dan wel weer een hoop werklust tegenover, maar daarvoor stel je een spits niet op.
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverdquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.
Als we Mulder die hadden laten nemen was die nu clubtopscorer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.
Doet het nu ook niet onverdienstelijk dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverd
V Wolfswinkel is veel sneller man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverd
Luc is een andere spits, iemand die minder sterk aan de bal is maar sneller. Guidetti kan je meer met Kuijt vergelijken en Castaignos met Van Nistelrooij. De een geeft meer assists en de ander scoort wat meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.
Staat dan wel weer een hoop werklust tegenover, maar daarvoor stel je een spits niet op.
HAHAHAHHA met kuyt vergelijken Kuyt is een zwaar overrated misbaksel dat is geen spits eerder een voorstopper alleen weet hij dat zelf niet die trage zakquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luc is een andere spits, iemand die minder sterk aan de bal is maar sneller. Guidetti kan je meer met Kuijt vergelijken en Castaignos met Van Nistelrooij. De een geeft meer assists en de ander scoort wat meer.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA met kuyt vergelijken Kuyt is een zwaar overrated misbaksel dat is geen spits eerder een voorstopper alleen weet hij dat zelf niet die trage zak
Van genieten zolang het kan inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een fucking baas die Guidetti. Zal wel onmogelijk worden om hem te behouden voor Feyenoord.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Een ode aan deze man:
Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?GUIDETTI
Wat een eindbaasquote:Na het maken van zijn doelpunten stortte Guidetti zich op het veld van De Kuip, waar hij stofstijf op bleef liggen. ‘Gisteren heb ik thuis met vrienden aan planking gedaan’, zei de Zweedse jeugdinternational. ‘Dat was leuk. Met mijn vrienden sprak ik af dat ik het ook zo doen als ik zou scoren.’ Dan lachend: ‘Misschien brengt het geluk en moet ik het maar blijven doen.’
nah, Cruz was véél luier.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Meer een type Tomasson of Kuyt als je kijkt naar zijn werklust en inzet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Wat te denken van 3x ?quote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Sanne komt zo voor me zitten als een hond, jeweettog?
[ afbeelding ]
En ik zit er zo achter van: oh fuck yeah, gaat lekker zo
[ afbeelding ]
Dus je begrijpt, toen ik klaarkwam had ik een grote neger nodig die me weerhield om haar kut uit te scheuren. Remy does the job
[ afbeelding ]
En uiteindelijk uitgeteld op bed gaan liggen... Om nog even een hattrick te maken een uur na deze gigabeurt![]()
Want zo rollt Guidetti
Dat was het moment dat hij die Wisgerhof helemaal kapot dolde en Bakkal op de keeper schoot. Helemaal uitlachen.quote:
NOS of EL ?quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Commentatoren die hem Kwidettie noemen
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ghiedettiequote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies, Gwiedettie.quote:Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)
Oh ja, wat ga je er doen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Straks weer terug naar Manchester City
En dan? In de basis komt hij toch niet en verhuren aan een club uit de tweede divisie heeft ook geen zin voor hem. Ik denk dat Guidetti wel een redelijke kans heeft om bij Feyenoord te blijven maar dan moet Feyenoord er wel voor gaan betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.
Nou heeft City wel al eerder te kennen gegeven dat ze afwillen van jongens als Guidetti. Dus als er een club komt die 10 of 15 miljoen wil neerleggen (wat in deze vorm niet is uitgesloten) is F'noord hem kwijt. Ik zie hem bij City nog niet concurreren met Tevez en Balotelli.
City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europaquote:Op maandag 19 december 2011 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.
Of we kunnen mn ruilen voor Schaken & Biseswar & Van Haaren en Swerts?quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europa.
Meer die opmerking eerder dit seizoen dat ze af zouden willen van al die jonge gasten. En dan zo'n Guidetti die hier heel goed speelt, kwestie van tijd voor dat een Europese subtopper een bod gaan uitbrengen op onze John. Lijkt mij dan he
Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het gaat lastig worden om hem te behouden ben ik bang.
Wel zelf doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.
Als van geel m weet te kopen laat ik m pijpen door mijn fictieve zus.
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:57:07Love that #Planking is everywhere now
http://t.co/rX9pWsX9 reageer retweet
[/quotetwitter:superguidetti twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:57:07Love that #Planking is everywhere now
http://t.co/rX9pWsX9 reageer retweet
Wat zei ik? FUUUUUUUUUUUUUUUquote:'Waslijst aan clubs geïnteresseerd in Guidetti'
Martin van Geel zit morgen aan tafel bij de rijkste voetbalclub ter wereld. 'Uiteraard gaan we het ook over John Guidetti hebben', zegt de technisch directeur van Feyenoord. 'Het mag duidelijk zijn dat wij heel tevreden zijn over zijn ontwikkeling.'
Uitsluitsel
'We zouden hem graag nog langer bij ons houden, maar natuurlijk verwacht ik niet dat daar deze week al uitsluitsel over komt. Ik ga met Brian Marwood over van alles en nog wat praten. Misschien zijn er door de ontwikkeling die Guidetti doormaakt wel meer spelers van Manchester City die de stap naar de Kuip willen en kunnen maken.'
Waslijst
In de Zweedse media verschenen gisteren berichten over een waslijst aan geïnteresseerde clubs die plotseling de jonge Zweed in het vizier hebben. Volgens zijn zaakwaarnemer Per Jonssen zitten er vijftien clubs uit Spanje, Duitsland en Italië achter Guidetti aan.
EK
Op diverse internetsites kreeg bondscoach Erik Hamrén ook al het dringende verzoek om Guidetti op te nemen in de selectie voor het EK, komende zomer in Polen en Oekraïne. Nu FC Utrecht-speler Alexander Gerndt door privé-escapades voorlopig uit de gratie is, is de kans groot dat de Zweedse tiener mee mag naar Polen en Oekraïne.
Droom
'Maar ik kijk niet vooruit', lacht Guidetti. 'Al dank ik de fans die voor mij stemden op het internet. Mijn toekomst bij Manchester City en Feyenoord? Ik weet het niet. Net als ik niets kan zeggen als er over mij wordt gesproken als kandidaat voor de nationale ploeg. Natuurlijk is deelnemen aan het EK een droom, maar ik ben er echt niet mee bezig.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rd-in-Guidetti.dhtml
Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef inZanity het volgende:
Van Geel moet gewoon proberen m nog een jaar te huren, bij City is toch voorlopig geen plek voor m. En dan een eerste optie afdwingen, dus wanneer City van m af wil dat Feyenoord als eerst met m mag praten.
Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.
ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop hequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.
Persoonlijk zou ik voor Feyenoord gaan. Mooiere club danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop he
Ik heb het echt gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck ik had serieus geld willen inzetten op een hattrick van Guidetti, maar uiteindelijk toch niet aangedurfd.
Easy bet, als je kijkt naar de verdediging van Ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het echt gedaan![]()
5 euro op 3 doelpunten van Guidetti (geen hattrick). 30 euro nu.
Klopt, maar je moet het maar durven.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Easy bet, als je kijkt naar de verdediging van Ajax
Zeker als Ajaciedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het maar durven.
Dat hield mij tegen. Ik had ook "rijk" kunnen worden met die achterlijke odd van Ajax tegen Real. Alleen krijg ik het dan toch niet gedaan. Misschien nog ff een 10tje op Ajax kampioen gooien om het goed te maken.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hield mij tegen. Ik had ook "rijk" kunnen worden met die achterlijke odd van Ajax tegen Real. Alleen krijg ik het dan toch niet gedaan. Misschien nog ff een 10tje op Ajax kampioen gooien om het goed te maken.
Nú kan hij ze nog maken, als hij naar Engeland, Spanje of Italië gaat, kan ie vergetenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef heiden6 het volgende:
"Een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Caroll is dan een betere optie jaquote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke normale club zou hem na dit seizoen terug halen.
City niet kopen liever een dure die weer op de bank komt.
Echt een held ja. Gewoon staan lachen in de punt van de aanval en de wave opzetten. Na afloop ook meezingen!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef Muto het volgende:
In de 86ste minuut meedoen met de wave, dansen terwijl hij wordt toegezongen.
Wat een held
Als Guidetti zo door blijft gaan dan speelt hij volgend seizoen echt niet meer bij Feyenoord, dan huren ze hem wel uit aan een laaggeklasseerde Premier League club of heeeeeeeel misschien mag hij de bank gaan warm houden bij Citeh.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke normale club zou hem na dit seizoen terug halen.
City niet kopen liever een dure die weer op de bank komt.
quote:Guidetti treiterde Eriksen: 'Zie je wat er gebeurt als je me kwaad maakt?'
John Guidetti was zondagmiddag met drie doelpunten voor een zeer groot deel verantwoordelijk voor de 4-2 overwinning van Feyenoord op Ajax. Ruim twintig minuten voor tijd ontstond er een opstootje omdat Christian Eriksen te lang wachtte met het uitspelen van de bal na een charge op Jordy Clasie.
Eriksen kreeg een beuk van Guyon Fernandez en in het opstootje kreeg Guidetti een duw van Eriksen. "Ik zei tegen Eriksen dat hij gelijk had, maar dat hij me niet moest duwen", vertelt de van Manchester City gehuurde aanvaller aan Metro. "Ik word dan kwaad."
Toen Guidetti in de slotfase zijn derde van de middag maakte en de 4-2-eindstand bepaalde, kon hij het niet laten om Eriksen te sarren. "Zie je wat er nu gebeurt als je me kwaad maakt?", riep Guidetti hem toe bij het teruglopen richting middenlijn.
quote:
Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:
Medische vraag: moeten je amandelen niet geknipt worden als je er last van (gehad) hebt?
Zou mooi zijn als dat in de zomerstop was idd. Volgens mij lig je er als volwassene toch wel een aantal weken uit na zo'n ingreep, wat betreft sporten dan. De Zeeuw had dat meende ik toen ook, een tijd terug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:
Medische vraag: moeten je amandelen niet geknipt worden als je er last van (gehad) hebt?
http://www.voetbalprimeur(...)t_van_amandelen.htmlquote:
Hij is ook qua techniek geen wereldniveau. Van de 3 doelpunten tegen ajax was er 1 een pingel, en 1 een intikker.. Z'n derde schoot ie netjes in, maar het duurde ff voor ie 'm onder controle had. Alsnog, schiet ie ze er maar mooi in, (inzicht idd?) maar het zijn geen goals waarmee je 'm het predikaat 'Zó goed' opspeld. Hoewel ie in voorgaande wedstrijden natuurlijk ook prachtige goals gescoord heeft (hij kan immers prima voetballen).quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Toch ben ik er nog niet helemaal uit wat nou z'n precieze kwaliteiten zijn, waarom ie zo goed is.
Hij is niet bijzonder snel, hij is niet heel technisch... en ook niet een standaard 'killer' in de 16, zoals b.v. Huntelaar.
Inzicht, goede loop-acties? Sowieso weet ie heel goed precies wanneer een keeper op het verkeerde been staat.
Zullen ze idd wel niet in het seizoen doen, Want daar ben je hem dus echt een poosje mee kwijt. Hoe ouder je bent, hoe meer last je hebt van amandelen knippen. Nou is hij een topsprorter, dus hij zal wel iets sneller herstellen dan anderen, maar twee weken herstellen is wel normaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.
Jaap van Duijn was veel sneller populair, heeft überhaupt maar één wedstrijd gevoetbald voor ADO DH 1.quote:Zelden werd een speler zó snel zó populair in De Kuip als John Guidetti.
Hij had beter een plank kunnen laten tatoeëren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij een Apple-reclame op zijn borst laten tatoeëren?
[ afbeelding ]
John Guidetti
”The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do” That is what the tattoo says.
Vind ik leuk · · Delen · 41 minuten geleden
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij een Apple-reclame op zijn borst laten tatoeëren?
[ afbeelding ]
John Guidetti
”The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do” That is what the tattoo says.
Vind ik leuk · · Delen · 41 minuten geleden
Positiespel imo. Hij is vaak aanspeelbaar en kan vrij goed op alle plekken rondom de 16 uit de voeten. Tevens heeft hij een goed schot. Niet mooi of hard, maar wel gericht. Ook vind ik dat hij goed het overzicht houdt, als er iemand anders beter voor staat zal Guidetti hem 9/10x afgeven denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Toch ben ik er nog niet helemaal uit wat nou z'n precieze kwaliteiten zijn, waarom ie zo goed is.
Hij is niet bijzonder snel, hij is niet heel technisch... en ook niet een standaard 'killer' in de 16, zoals b.v. Huntelaar.
Inzicht, goede loop-acties? Sowieso weet ie heel goed precies wanneer een keeper op het verkeerde been staat.
De goals tegen Ajax waren makkelijk ja, op die 3e na. Maar tegen Twente, Vitesse en RKC heeft hij toch een hoop knappe goals gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij is ook qua techniek geen wereldniveau. Van de 3 doelpunten tegen ajax was er 1 een pingel, en 1 een intikker.. Z'n derde schoot ie netjes in, maar het duurde ff voor ie 'm onder controle had. Alsnog, schiet ie ze er maar mooi in, (inzicht idd?) maar het zijn geen goals waarmee je 'm het predikaat 'Zó goed' opspeld. Hoewel ie in voorgaande wedstrijden natuurlijk ook prachtige goals gescoord heeft (hij kan immers prima voetballen).
Ik denk toch dat het voornamelijk geestdrift is. Die jongen is ZO gebrand op de wedstrijd en presteren. Dacht eerst dat ie het een beetje overdreef, maar begin er nu toch echt in te geloven dat ie écht zo gedreven en gepassioneerd is. En dat maakt 'm wél 'Zó goed'. Het is aanstekelijk, hij jut het team er mee op. Waarom denk je dat feyenoord dit jaar thuis zo lekker bezig is? Ik zou er spontaan ook goed van gaan voetballen als er 50.000 fans achter me staan en een of andere vuurvretende goalgetter me continu zou coachen.
Wel jaloers op hoor. Ik heb liever zo'n speler dan iemand die mss technisch wat beter is(wat in de ED overigens vrij zeldzaam is volgens mij), maar er bij loopt alsof zn hond net dood is.
Omdat het geen tong topic is dat over Ajax gaat of anti Feyenoord is zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
Het grote John Guidetti-topic #1: superster in Rotterdam
Mag hier wel
Maar hij had al populariteit vergaard als zanger van Di-rect, dus dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef n00b13 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)uit-t-niet-uit.dhtml
[..]
Jaap van Duijn was veel sneller populair, heeft überhaupt maar één wedstrijd gevoetbald voor ADO DH 1.
17 in 15quote:Op zondag 12 februari 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
17 KEER IN 13 WEDSTRIJDENEN SCHAKEN EVEN WIJZEN
![]()
![]()
Hij liep 1:1 (14 uit 14).quote:
Niet naar luisteren, want het klopt niet.quote:
Treurig jaquote:Op maandag 13 februari 2012 02:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij Studio Sport de interviewer:
"you are a fenneman" wanneer ie phenomenon bedoelt
ja, 2 keer.quote:Op maandag 13 februari 2012 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
3 thuiswedstrijden op rij een hattrick, is dat al eerder voorgekomen in de Eredivisie?
Hij is van twentequote:Op maandag 13 februari 2012 07:34 schreef Happel het volgende:
Toch wel jammer dat hij niet van ons is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |