En hij Fer ook eerst uitdolt. Dan kan hij niet meer stukquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
Okay!quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben geen Feyenoorder, maar ik denk wel dat jullie een hoop plezier aan dit ventje gaan beleven. Zit i.i.g. pit in en kan volgens mij ook een aardig balletje trappen.
Geen idee, hij heeft wel echt Vikinghaar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft hij trouwens Italiaans bloed? 'Guidetti' klinkt mij meer Italiaans in de oren dan Zweeds i.i.g.
quote:John Guidettis paternal grandfather came from Italy. Guidetti has lived in Kenya on two occasions, during the time that his father, Mike worked with a Swedish school project in Nairobi. Guidetti credits playing football with older children from the poorer slum areas of Kibera and Mathare Nairobi as an important step in his development on and off the field.[2]
En ik ben blij dat er dit soort spelers zijnquote:
neequote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef YazooW het volgende:
Z'n chickie mag er ook wel wezen hoor
Oh toch.quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef eight het volgende:
Beetje voorbarig om hem nu al een superster te noemen
Lekker heur!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Happel het volgende:
Mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic, hè
[ afbeelding ]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent vrij om je eigen vrouwtje hier even te showen.
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Het ging over de term 'vrouwtje' .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.
Maar goed indirect zeg je nu wel dat jouw vrouwtje niet knap is...
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.
Pervers veel eigenlijk nog... die knakker is 8 jaar jonger dan ik ben. Verkeerde vak gekozenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Klopt, maar het maakt allemaal niet uit hij had die chick al voordat hij naar City ging.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.
Hij was in principe al rond met Twente maar zowel zijn vader als hij schijnen enorm gepaaid te zijn met toezeggingen en dure cadeautjes.
De dag ervoor voor 9 euro bij Vapiano'squote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
Inderdaad.
Lijkt me een sympathieke jongen, ook zo lekker gewoon gebleven met z'n eten bij Gauchos
Een kopbal die hij nog knap kopte. Voor de rest kan ik me geen open kansen herinneren.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Die kopbal kwam veelte hard op zijn hoofd af natuurlijk kan/moet deze er in , maar zoveel heeft hij niet gemist gister.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Niet speciaal, stelt niks voor..quote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen die tegenwoordig niet meer?
Vapiano's natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Waar o Waar zou hij vanavond eens gaan eten is de grote vraag ?
Fout.quote:
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Hij was de postcode van Vapiano's denk ik weer kwijtquote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fout.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Wat een baas! Van Geel moet maar eens met ManC gaan praten of er geen definitieve overname mogelijk is.quote:Guidetti hekelt Zweedse cultuur: ‘Je wordt geacht nederig te zijn’
John Guidetti heeft er wel een verklaring voor waarom zijn land niet uitblinkt in het voetbal. Volgens de door Feyenoord gehuurde spits van Manchester City is het de houding van zijn landgenoten, die er voor zorgt dat Zweden als voetballand niet meedraait in de top. De zelfverzekerde tiener meent dat zijn Zweedse ploeggenoten dan ook meer voor zichzelf moeten opkomen in de toekomst.
“Wij mogen niet opvallen, ons niet uitspreken”, zo vertelt het negentienjarige talent donderdag in gesprek met De Pers. “Je wordt geacht erg nederig te zijn, niet buiten de lijnen te stappen, op je beurt te wachten. Allemaal typisch Zweeds. Volgens mij is dat ook één van de redenen dat het Zweedse voetbal nog niet tot volle wasdom is gekomen. We hebben veel talenten, maar laten ze niet bloeien.”
“Ze worden klein gehouden”, vervolgt Guidetti, die meent dat spelers juist karakter moeten hebben om het ver te schoppen. “Want als we nu naar het buitenland gaan, zijn sommige Zweedse spelers mentaal niet sterk genoeg. Ze zijn gewend keurig in het gareel te lopen. Als er iemand komt, die zegt: Fuck off, ik ben eerst, jij gaat mijn plaats niet innemen, dan denken ze: waarom zegt hij dat, dat is niet aardig. Terwijl ze moeten zeggen: “You fuck off, ik was hier eerst!”
Eerder een praatjesmaker. Dat zijn uispraken die ik bij een Ljungberg of Ibrahimovic vind passen.quote:
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef Abed het volgende:
Ok hij is best tof natuurlijk en stiekem ben ik ook wel een beetje fan van hem. Maar om hem na 4 pingels al de lucht in te prijzen gaat wat ver.
Daarnaast, wanneer gooien Feyenoord fans die schroom eens van zich af? De afgelopen jaren waren aanzienlijk minder maar om nu taarten te gaan bakken bij een behaald punt en iedere speler die boven het maaiveld uitsteekt als cultheld te zien doet afbreuk aan de grote naam Feyenoord.
Tegelijkertijd worden ze daarom wel weer geroemd ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het klopt wel grotendeels hoor, op Zlatan na ( en mss Toivonen) bestaat het Zweedse team vooral uit het type " ideale schoonzoon"
Z'n grammatica lijkt nergens op though.quote:Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Gvd is hij echt zweeds?
Hij praat beter engels dan rooney
Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.quote:
Best raar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.
Ja dat, of hoe hij Cisse even uitlegt 'hoe het zit' in dat filmpje (gelredome - 90 minuten van Guidetti)quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog wel toen hij gewisseld werd voor Mokotjo. Ging 'ie Mokotjo allerlei instructies meegeven![]()
Als dat zou kunnen!quote:
Dat ligt alleen niet aan Twente, maar blijft een leuke speler. En van zijn gedrag kan ik ook wel genieten eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Twente zal trouwens wel balen dat niet Guidetti maar Janko op de loonlijst hebben staan
You know ?quote:
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat spreekt die Armenteros toch extreem goed Nederlands, dat blijft me verbazen.
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.
Woord.quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.
Dat ie met zichzelf gaat spelen in Fifa...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |