En hij Fer ook eerst uitdolt. Dan kan hij niet meer stukquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Eindbaas. 93e minuut in de Arena, 0-1 Guidetti. Ik zie het vingertje al.
Okay!quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben geen Feyenoorder, maar ik denk wel dat jullie een hoop plezier aan dit ventje gaan beleven. Zit i.i.g. pit in en kan volgens mij ook een aardig balletje trappen.
Geen idee, hij heeft wel echt Vikinghaar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft hij trouwens Italiaans bloed? 'Guidetti' klinkt mij meer Italiaans in de oren dan Zweeds i.i.g.
quote:John Guidettis paternal grandfather came from Italy. Guidetti has lived in Kenya on two occasions, during the time that his father, Mike worked with a Swedish school project in Nairobi. Guidetti credits playing football with older children from the poorer slum areas of Kibera and Mathare Nairobi as an important step in his development on and off the field.[2]
En ik ben blij dat er dit soort spelers zijnquote:
neequote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef YazooW het volgende:
Z'n chickie mag er ook wel wezen hoor
Oh toch.quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef eight het volgende:
Beetje voorbarig om hem nu al een superster te noemen
Lekker heur!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Happel het volgende:
Mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic, hè
[ afbeelding ]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent vrij om je eigen vrouwtje hier even te showen.
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalmiljonair. Dan gelden er andere criteria.
En niks mis met mijn 'vrouwtje'
Het ging over de term 'vrouwtje' .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Waarom andere criteria? Er lopen genoeg knappe vrouwen rond die geen gold-digger zijn... Vaak wel arrogant maar dat is een tweede haha.
Maar goed indirect zeg je nu wel dat jouw vrouwtje niet knap is...
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was hij ook nog niet op zijn 15e.
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City contracteerde hem op zijn 15e, dus dat lijkt me toch wel.
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen miljonair en toen had hij zijn vrouwtje al.
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kreeg direct een full-prof contract daar en die sjeik is gestoord dus waarschijnlijk wel.
Pervers veel eigenlijk nog... die knakker is 8 jaar jonger dan ik ben. Verkeerde vak gekozenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt nu (sinds deze zomer nieuw contract) 800.000 per jaar. Dus daarvoor zal het toch wel een aantal tonnen minder zijn geweest, ik schat zo'n 3 ton minder.
Klopt, maar het maakt allemaal niet uit hij had die chick al voordat hij naar City ging.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak het tekengeld en het feit dat hij een 4-jarig contract tekende waardoor hij dan wellicht niet direct miljonair was maar dat zeker wel zou worden.
Hij was in principe al rond met Twente maar zowel zijn vader als hij schijnen enorm gepaaid te zijn met toezeggingen en dure cadeautjes.
De dag ervoor voor 9 euro bij Vapiano'squote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
Inderdaad.
Lijkt me een sympathieke jongen, ook zo lekker gewoon gebleven met z'n eten bij Gauchos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |