Hij heeft drie doelpunten gemaakt in de achttien wedstrijden die hij speelde in la Liga.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer hij speelt is hij met regelmaat beslissend.
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
auw.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft drie doelpunten gemaakt in de achttien wedstrijden die hij speelde in la Liga.
Niets zo opportunistisch als de voetballer, of het moet de voetbalsupporter zijn.quote:
Zekers. Alleen Tomatenboer maakte ons wijs dat deze man nooit naar Celta zal gaan, want hij had een Feyenoord hart.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets zo opportunistisch als de voetballer, of het moet de voetbalsupporter zijn.
Als er maar genoeg geboden wordt, gaat hij zelfs naar Ajax. Daar maak ik mij echt geen illusies over.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zekers. Alleen Tomatenboer maakte ons wijs dat deze man nooit naar Celta zal gaan, want hij had een Feyenoord hart.
Klopt op enkele uitzonderingen na dan. Maar verder is clubliefde wel uitgeroeid.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er maar genoeg geboden wordt, gaat hij zelfs naar Ajax. Daar maak ik mij echt geen illusies over.
Dat laat ik aan Cavaliers over.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek even op wat zijn ratio was in potten waar hij de volle 90 minuten speelde.
jij bent een grapjasquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek even op wat zijn ratio was in potten waar hij de volle 90 minuten speelde.
hoe veel keer heeft hij 90 minuten gespeeld dan in spanjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 04:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je snapt zelf niet helemaal wat je quote inhoudt?
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
quote:
Per 150 gespeelde minuten betrokken bij een doelpunt. (2385 / 16)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Als je er criteria op nahoudt die speciaal door HMF gefinetuned zijn is Guidetti een geweldige speler.
OOOOOOOOHHHHHHH BRRAA BRRAAAquote:Op zondag 17 april 2016 10:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Per 150 gespeelde minuten betrokken bij een doelpunt. (2385 / 14)
Per 170 gespeelde minuten zelf een doelpunt maken. (2385 / 16)
Dat zijn statistieken die overal in de voetballerij gebruikt worden: Doelpunten per gespeelde minuut / Betrokkenheid bij doelpunt per gespeelde minuut.
14 goals in een seizoen waar de verhouding basis / invaller nog eens bagger is ( 25 basis / 23 als invaller). Daarbij zijn 12/14 goals gemaakt in de Spaanse competities. Daarbij zitten goals tegen grote clubs als Atletico, Barcelona (2x), en Valencia.
Moetje de doelpunten uit de jeugdcompetities wegstrepen? Allicht, hoewel het wel goals tegen de jeugd van Italië en Denemarken zijn, geen kleine teams. ZELFS DAN is zijn ratio:
187 minuten per goal in de Spaanse competities + landencompetities niet-jeugd
160 minuten per goal of assist in de Spaanse competities + landencompetities niet-jeugd
Haters gaan haten. Guidetti doet het meer dan prima. Helemaal in het licht dat het een speler is zonder wedstrijdritme die heel vaak van de bank moet toekijken en in de helft van zijn speelminuten moest invallen. Dat voetbalt als spits nou eenmaal minder lekker dan een spits die het vertrouwen blind krijgt.
You just got served. Noobs.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |