je hoeft niet gelijk zo lelijk te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef HPLC het volgende:
Kan een mod dat 'grote' in de TT weghalen. Dat slaat 2/3 jaar later nergens meer op
Het is een demagoog, dat had je nog niet door? Type Kuyt, zich overal geliefd willen maken, moet je niet zo moeilijk over doenquote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef Iwanius het volgende:
Wat huichelarij die hele gast Guidetti. Het is nog even wachten op zijn "Celtic-till-i-die"gebler/quote zoals hij dat altijd bij Feyenoordsupporters deed op zijn Twitter account.
Laat die leugenaar gewoon verder zijn wafel houden inzake "zijn voorliefde" want tot dusver heeft hij zichzelf ongeloofwaardig gemaakt bij zijn mogelijke terugkeer bij Feyenoord door tot 2x toe vooraf te schreeuwen dat hij elke gelegenheid zou aangrijpen om terug te keren bij zijn "Feyenoord-till-i-die"club en toen puntje bij paaltje kwam toen ging het weer om geld en aanverwante zaken waardoor niets doorging.
Tot zover zijn onvoorwaardelijk liefde de leugenaar.
Van Geel wilde niet teveel geld uitgeven voor een speler die al een tijd niks had laten zien.. Gegokt en verlorenquote:
van Geel gokt nogal graag of niet dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel wilde niet teveel geld uitgeven voor een speler die al een tijd niks had laten zien.. Gegokt en verloren
Van Geel gokt het liefst op spelers die weinig tot niks kosten zoals Kazim.. Ben bang dat dit ook een verkeerde gok is geweest, die kerel kan er geen reet vanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Geel gokt nogal graag of niet dan?
Kazim Kazim Kazim, ook zo'n geniale zet.
Logisch ook, alleen jammer voor Feyenoord dat hij dan wel nietsnut kazim kazim haalt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel wilde niet teveel geld uitgeven voor een speler die al een tijd niks had laten zien.. Gegokt en verloren
Tsja.. toen Kazim werd gehaald was ik al bang dat Van Geel het erbij zou laten zitten en er geen spits meer zou komen. Ik begrijp die man niet.. waarom wel een overbodige buitenspeler halen voor miljoenen en niet een broodnodige spits.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Logisch ook, alleen jammer voor Feyenoord dat hij dan wel nietsnut kazim kazim haalt.
Concurrentie voor Schaken. Wait wutquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja.. toen Kazim werd gehaald was ik al bang dat Van Geel het erbij zou laten zitten en er geen spits meer zou komen. Ik begrijp die man niet.. waarom wel een overbodige buitenspeler halen voor miljoenen en niet een broodnodige spits.
Beetje late reactie. Het erge van dit alles is nog wel dat als je op het Feyenoord Netwerk kijkt,dat zie je nog zat lui die in hem blijven geloven en alles ervoor willen doen dat hij terug bij Feyenoord komt.quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Bombvis het volgende:
Het is een demagoog, dat had je nog niet door? Type Kuyt, zich overal geliefd willen maken, moet je niet zo moeilijk over doen
quote:Guidetti gelukkig bij Celtic en trots op zichzelf
Ex-Feyenoorder John Guidetti (22) verloor vanmiddag met Celtic van PSV (1-0). De Zweedse spits, die na 75 minuten hinkend naar de kant ging, is extreem gelukkig in Schotland. Na twee jaar inactiviteit als gevolg van een zeldzaam virus staat hij weer op het veld. En niet zonder succes.
'Ik heb vijftien wedstrijden gespeeld, elf keer gescoord en drie assists gegeven', ratelt Guidetti zoals altijd in de hoogste versnelling in gesprek met Voetbal International. 'Ik ben zeven keer verkozen tot Man of the Match en een keer tot Speler van de Maand. De supporters hebben al drie verschillende liedjes voor me. Zodra ik het veld op stap beginnen ze te zingen. Ik speel inmiddels ook voor mijn nationale ploeg, ik ben heel gelukkig. Als je vraagt of ik nog beter kan, zeg ik: absoluut. Maar voor nu ben ik heel tevreden. Ik ben echt trots op mezelf.'
Guidetti, die tegen PSV weinig ballen kreeg maar zelf ook weinig indruk maakte, werd begin dit seizoen in verband gebracht met een terugkeer naar Rotterdam. Feyenoord zag van de optie af omdat de club twijfels had over zijn fysieke gesteldheid, na de lange periode zonder topvoetbal. 'Ik kijk alleen nog maar vooruit en niet meer terug. Ik speel voor een geweldige club met een geweldige aanhang. We zijn in de race voor vier prijzen. Nogmaals, ik ben gelukkig.'
Feyenoord heeft John Guidetti een eerste aanbieding gedaan voor een terugkeer naar De Kuip. De 22-jarige spits, die momenteel op huurbasis speelt voor Celtic, heeft een aflopend contract bij zijn werkgever Manchester City.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 13-04-2015 om 21:40:34Over #Guidetti gesproken, #Feyenoord heeft hem al wel een aanbieding gedaan. reageer retweet
quote:Sporting lijkt naast Guidetti én Castaignos te grijpen
Luc Castaignos staat in de belangstelling van Sporting Lissabon. De Portugese club is bereid 3 miljoen euro te betalen voor de 22-jarige spits van FC Twente, maar een definitieve deal is nog ver weg.
Doyen Sports Group bezit namelijk vijftig procent van de transferrechten van Castaignos. Juist met die investeringsmaatschappij is Sporting verwikkeld in een rechtszaak. De Portugezen raakten Marcos Rojo vorig jaar kwijt aan Manchester United, maar weigeren de afgesproken 75 procent van de transfersom (20 miljoen euro) af te staan aan Doyen.
Sporting lijkt de strijd om John Guidetti eveneens te verliezen, aangezien Bolton Wanderers en Stoke City wel aan de hoge eisen van de transfervrije Zweed willen voldoen. In Engeland kan Guidetti, ook begeerd door Feyenoord, 1,4 miljoen euro per jaar verdienen en een tekenpremie opstrijken van een kleine 3 miljoen.
Hij speelt zelden.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Staat toch goed te ballen in Spanje.
Hij heeft drie doelpunten gemaakt in de achttien wedstrijden die hij speelde in la Liga.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer hij speelt is hij met regelmaat beslissend.
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer hij speelt is hij met regelmaat beslissend.
auw.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft drie doelpunten gemaakt in de achttien wedstrijden die hij speelde in la Liga.
Niets zo opportunistisch als de voetballer, of het moet de voetbalsupporter zijn.quote:
Zekers. Alleen Tomatenboer maakte ons wijs dat deze man nooit naar Celta zal gaan, want hij had een Feyenoord hart.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets zo opportunistisch als de voetballer, of het moet de voetbalsupporter zijn.
Als er maar genoeg geboden wordt, gaat hij zelfs naar Ajax. Daar maak ik mij echt geen illusies over.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zekers. Alleen Tomatenboer maakte ons wijs dat deze man nooit naar Celta zal gaan, want hij had een Feyenoord hart.
Klopt op enkele uitzonderingen na dan. Maar verder is clubliefde wel uitgeroeid.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er maar genoeg geboden wordt, gaat hij zelfs naar Ajax. Daar maak ik mij echt geen illusies over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |