Een kopbal die hij nog knap kopte. Voor de rest kan ik me geen open kansen herinneren.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Die kopbal kwam veelte hard op zijn hoofd af natuurlijk kan/moet deze er in , maar zoveel heeft hij niet gemist gister.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij krijgt wederom een aantal open kansen die hij mist.
Niet speciaal, stelt niks voor..quote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen die tegenwoordig niet meer?
Vapiano's natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Waar o Waar zou hij vanavond eens gaan eten is de grote vraag ?
Fout.quote:
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Hij was de postcode van Vapiano's denk ik weer kwijtquote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fout.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
Wat een baas! Van Geel moet maar eens met ManC gaan praten of er geen definitieve overname mogelijk is.quote:Guidetti hekelt Zweedse cultuur: ‘Je wordt geacht nederig te zijn’
John Guidetti heeft er wel een verklaring voor waarom zijn land niet uitblinkt in het voetbal. Volgens de door Feyenoord gehuurde spits van Manchester City is het de houding van zijn landgenoten, die er voor zorgt dat Zweden als voetballand niet meedraait in de top. De zelfverzekerde tiener meent dat zijn Zweedse ploeggenoten dan ook meer voor zichzelf moeten opkomen in de toekomst.
“Wij mogen niet opvallen, ons niet uitspreken”, zo vertelt het negentienjarige talent donderdag in gesprek met De Pers. “Je wordt geacht erg nederig te zijn, niet buiten de lijnen te stappen, op je beurt te wachten. Allemaal typisch Zweeds. Volgens mij is dat ook één van de redenen dat het Zweedse voetbal nog niet tot volle wasdom is gekomen. We hebben veel talenten, maar laten ze niet bloeien.”
“Ze worden klein gehouden”, vervolgt Guidetti, die meent dat spelers juist karakter moeten hebben om het ver te schoppen. “Want als we nu naar het buitenland gaan, zijn sommige Zweedse spelers mentaal niet sterk genoeg. Ze zijn gewend keurig in het gareel te lopen. Als er iemand komt, die zegt: Fuck off, ik ben eerst, jij gaat mijn plaats niet innemen, dan denken ze: waarom zegt hij dat, dat is niet aardig. Terwijl ze moeten zeggen: “You fuck off, ik was hier eerst!”
Eerder een praatjesmaker. Dat zijn uispraken die ik bij een Ljungberg of Ibrahimovic vind passen.quote:
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef Abed het volgende:
Ok hij is best tof natuurlijk en stiekem ben ik ook wel een beetje fan van hem. Maar om hem na 4 pingels al de lucht in te prijzen gaat wat ver.
Daarnaast, wanneer gooien Feyenoord fans die schroom eens van zich af? De afgelopen jaren waren aanzienlijk minder maar om nu taarten te gaan bakken bij een behaald punt en iedere speler die boven het maaiveld uitsteekt als cultheld te zien doet afbreuk aan de grote naam Feyenoord.
Tegelijkertijd worden ze daarom wel weer geroemd ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het klopt wel grotendeels hoor, op Zlatan na ( en mss Toivonen) bestaat het Zweedse team vooral uit het type " ideale schoonzoon"
Z'n grammatica lijkt nergens op though.quote:Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Gvd is hij echt zweeds?
Hij praat beter engels dan rooney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |