Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.quote:
Best raar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die assist op Cissé ziet niet eens in dat filmpje, dat vond ik persoonlijk z'n beste moment.
Ja dat, of hoe hij Cisse even uitlegt 'hoe het zit' in dat filmpje (gelredome - 90 minuten van Guidetti)quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog wel toen hij gewisseld werd voor Mokotjo. Ging 'ie Mokotjo allerlei instructies meegeven![]()
Als dat zou kunnen!quote:
Dat ligt alleen niet aan Twente, maar blijft een leuke speler. En van zijn gedrag kan ik ook wel genieten eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Twente zal trouwens wel balen dat niet Guidetti maar Janko op de loonlijst hebben staan
You know ?quote:
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat spreekt die Armenteros toch extreem goed Nederlands, dat blijft me verbazen.
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.quote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
5 jaar hier en Zweed. Maar is idd erg goed.
Woord.quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Nederlands dan Babel of Elia.
Dat ie met zichzelf gaat spelen in Fifa...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |