Dat niet doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 05:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ie met zichzelf gaat spelen in Fifa...!
3 penalty's versierd, 3 assists. Hij is enorm belangrijk voor het team, houdt het balletje voorin goed vast waardoor er bijsluiting kan komen, heeft altijd oog voor medespelers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
3 velddoelpunten in 10 wedstrijden is niet echt goed te noemen voor een feyenoord spits lijkt me.
Hij werkt hard, hij is sterk, maar hij is ook traag. En hard werken met veel lopen en traagheid resulteert erin dat hij vaak te laat op de juiste plek is. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen op een positie net achter de spitsen, of als aanvallende middenvelder.
Ach man. Als je al naar de statistieken kijkt, kijk dan verder dan je neus lang is. Kijk ten eerste in hoeveel minuten dat is gebeurd. Goals per minuut is nog hoger dan die 7 goals in 10 wedstrijden. Kijk daarnaast hoeveel assists hij heeft gegeven. Kijk dan ook hoe vaak hij door een beweging andere vrij voor de goal zet, nadat hij een balletje vastgehouden heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
3 velddoelpunten in 10 wedstrijden is niet echt goed te noemen voor een feyenoord spits lijkt me.
Hij werkt hard, hij is sterk, maar hij is ook traag. En hard werken met veel lopen en traagheid resulteert erin dat hij vaak te laat op de juiste plek is. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen op een positie net achter de spitsen, of als aanvallende middenvelder.
Hij is direct betrokken bij een goaltje of 10 in een gelijk aantal wedstrijden. Dat noem ik geen laag rendement.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Stokstaart het volgende:
Rendement is nog laag hoor, maar hij is wel een held op het veld. Brengt weer wat trots en lef bij die gassies.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:29 schreef Caland het volgende:
7 goals, 3 assists, een spits die daadwerkelijk bijdraagt aan het aanvalsspel.
Laatste keer dat ik dat heb gezien was met Kuyt en Kalou. Ik ben daarom dik tevreden.
Vind ik niet. Helemaal niet als je bekijkt dat hij van die 4 penalty's er 3 zelf versierd. Tevens moet je hem er dan ook nog eens inschieten, vraag maar aan Seedorf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Niet zo overdrijven man. 3 veldgoals in 10 wedstrijden is gewoon mager toch?
We zullen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, Luc schoot ze gewoon zelf binnen.
Vind hem belangrijk voor het team maar nog niet echt dodelijk in de 16, trouwens weinig snelheid ook.
En Makaay werd door Been zwaar misbruikt maar was natuurlijk veel en veel dodelijker als spits dat Guidetti ooit zal worden. Mag zijn veters nog niet strikken met al zijn bombarie en gebaartjes![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom trouwens zo denigrerend over penaltys ? Zo makkelijk is dat niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Je kan Guidetti en Luc toch helemaal niet vergelijken?
Guidetti is een aanspeelpunt, heeft ook geniale loopacties (evenals Luc overigens) en laat andere beter voetballen, hij speelt in dienst van het team.
Luc is een soort Makaay. Neusje voor de goal en is een echte spits.
Luc is meer een 9, Guidetti is meer een 10 die in de spits staat.
Grootste flauwekul mogelijk natuurlijk. Guidetti is veel meer een allround spits. Maar zeker geen nummer 10.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti is meer een 10 die in de spits staat.
Op basis van zijn spel, zijn assists en weinig aantal goals zou je ook tot een andere conclusie kunnen komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste flauwekul mogelijk natuurlijk. Guidetti is veel meer een allround spits. Maar zeker geen nummer 10.
Ik vind 7 goals niet weinig. Duidelijk verschil van mening dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis van zijn spel, zijn assists en weinig aantal goals zou je ook tot een andere conclusie kunnen komen.
Rooney is bloedsnel en een killer in de 16, maar verder echt niet bezig met opbouwend voetballen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 7 goals niet weinig. Duidelijk verschil van mening dus.
Omdat hij betrokken is bij veel aanvallen is het toch geen verkapte 10? Is Rooney dan ook eigenlijk een 10? Guidetti is gewoon een spits, maar veel completer en moderner dan een Castaignos. Dat maakt het echter nog geen 10.
Luc voetbalde niet mee man, als je hem aanspeelde terwijl hij naast het doel stond rende hij over de achterlijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, Luc schoot ze gewoon zelf binnen.
Vind hem belangrijk voor het team maar nog niet echt dodelijk in de 16, trouwens weinig snelheid ook.
En Makaay werd door Been zwaar misbruikt maar was natuurlijk veel en veel dodelijker als spits dat Guidetti ooit zal worden. Mag zijn veters nog niet strikken met al zijn bombarie en gebaartjes![]()
Heb jij ooit een wedstrijd van Man United gekeken?. Als het ff niet loopt zakt Rooney zelf terug naar het middenveld om met passen en crossbalen te strooien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rooney is bloedsnel en een killer in de 16, maar verder echt niet bezig met opbouwend voetballen.
Zoals Hood terecht opmerkt zijn luc en Makaay echte centrumspitsen die je heel de wedstrijd niet ziet en er dan eentje inprikken. Die kwaliteiten heeft hij duidelijk niet.
Hij is altijd betrokken bij de opbouw en wijkt zelfs regelmatig uit naar links of rechts om dan Cissé of Cabral te bedienen. Die kwaliteiten associeer ik meer met een nummer 10 dan met een spits.
Dat is de taak van spits ook niet i.m.o.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luc voetbalde niet mee man, als je hem aanspeelde terwijl hij naast het doel stond rende hij over de achterlijn.
[..]
Heb jij ooit een wedstrijd van Man United gekeken?. Als het ff niet loopt zakt Rooney zelf terug naar het middenveld om met passen en crossbalen te strooien.
Naja ik houd er wel van kijk hoe een Pantelic Ajax vleugels gaf met de zelfde instelling. Wat dat betreft mag Ajax best ff gaan onderhandelen met Man City als je het aan mij vraagt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is de taak van spits ook niet i.m.o.
Rooney heeft snelheid en laat zich trouwens nooit helemaal terugzakken, waardoor hij in de omschakeling dodelijk is.
Die Bony van Vitesse is ook zo'n jongen, dodelijk in de 16, bloedsnel en altijd dreigend richting goal van de tegenstander.
Guidetti wil het liefst ook nog de assist maken van zijn eigen doelpunten. Hetgeen resulteert in een lager rendement als het gaat om zijn primaire taak, wat hoe je het ook uitlegt toch goals maken is.
Ik denk dat dat een hele ouderwetse opvatting van een spits is. Of gewoon heel zwart/wit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
Hetgeen resulteert in een lager rendement als het gaat om zijn primaire taak, wat hoe je het ook uitlegt toch goals maken is.
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele ouderwetse opvatting van een spits is. Of gewoon heel zwart/wit.
En goals maken doet hij ook, dus ik snap je probleem niet echt.
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.
Staat dan wel weer een hoop werklust tegenover, maar daarvoor stel je een spits niet op.
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverdquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.
Als we Mulder die hadden laten nemen was die nu clubtopscorer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
7. Penalty's tellen ook in het voetbal, weet je nog.
Doet het nu ook niet onverdienstelijk dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverd
V Wolfswinkel is veel sneller man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft Van Wolfswinkel zelfs een transfer opgeleverd
Luc is een andere spits, iemand die minder sterk aan de bal is maar sneller. Guidetti kan je meer met Kuijt vergelijken en Castaignos met Van Nistelrooij. De een geeft meer assists en de ander scoort wat meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 goals is gewoon matig. Zeker als je het vergelijkt met Luc.
Staat dan wel weer een hoop werklust tegenover, maar daarvoor stel je een spits niet op.
HAHAHAHHA met kuyt vergelijken Kuyt is een zwaar overrated misbaksel dat is geen spits eerder een voorstopper alleen weet hij dat zelf niet die trage zakquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luc is een andere spits, iemand die minder sterk aan de bal is maar sneller. Guidetti kan je meer met Kuijt vergelijken en Castaignos met Van Nistelrooij. De een geeft meer assists en de ander scoort wat meer.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA met kuyt vergelijken Kuyt is een zwaar overrated misbaksel dat is geen spits eerder een voorstopper alleen weet hij dat zelf niet die trage zak
Van genieten zolang het kan inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een fucking baas die Guidetti. Zal wel onmogelijk worden om hem te behouden voor Feyenoord.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Een ode aan deze man:
Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?GUIDETTI
Wat een eindbaasquote:Na het maken van zijn doelpunten stortte Guidetti zich op het veld van De Kuip, waar hij stofstijf op bleef liggen. ‘Gisteren heb ik thuis met vrienden aan planking gedaan’, zei de Zweedse jeugdinternational. ‘Dat was leuk. Met mijn vrienden sprak ik af dat ik het ook zo doen als ik zou scoren.’ Dan lachend: ‘Misschien brengt het geluk en moet ik het maar blijven doen.’
nah, Cruz was véél luier.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Meer een type Tomasson of Kuyt als je kijkt naar zijn werklust en inzet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Wat te denken van 3x ?quote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Sanne komt zo voor me zitten als een hond, jeweettog?
[ afbeelding ]
En ik zit er zo achter van: oh fuck yeah, gaat lekker zo
[ afbeelding ]
Dus je begrijpt, toen ik klaarkwam had ik een grote neger nodig die me weerhield om haar kut uit te scheuren. Remy does the job
[ afbeelding ]
En uiteindelijk uitgeteld op bed gaan liggen... Om nog even een hattrick te maken een uur na deze gigabeurt![]()
Want zo rollt Guidetti
Dat was het moment dat hij die Wisgerhof helemaal kapot dolde en Bakkal op de keeper schoot. Helemaal uitlachen.quote:
NOS of EL ?quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Commentatoren die hem Kwidettie noemen
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ghiedettiequote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies, Gwiedettie.quote:Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)
Oh ja, wat ga je er doen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Straks weer terug naar Manchester City
En dan? In de basis komt hij toch niet en verhuren aan een club uit de tweede divisie heeft ook geen zin voor hem. Ik denk dat Guidetti wel een redelijke kans heeft om bij Feyenoord te blijven maar dan moet Feyenoord er wel voor gaan betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.
Nou heeft City wel al eerder te kennen gegeven dat ze afwillen van jongens als Guidetti. Dus als er een club komt die 10 of 15 miljoen wil neerleggen (wat in deze vorm niet is uitgesloten) is F'noord hem kwijt. Ik zie hem bij City nog niet concurreren met Tevez en Balotelli.
City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europaquote:Op maandag 19 december 2011 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |