dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?quote:
voor plaatsen?
Zelf je shirts eens proberen te wassen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?
Véél photoshop. Normaal getrained lichaam.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Is nu alweer leuk geweest ja.
Iets anders. Is dit een troll of niet.
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
Huilquote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we svp deze Zyzz:
1) Negeren
of
2) Er een topicreport [ afbeelding ] voor plaatsen?
Reageren heeft geen zin.
Kankerveel McDonalds eten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?
PUB is een stukje verderop knul.quote:
Nee snap ook niet wat die fascinatie isquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Die gast doet me wat denken aan een mindere versie van Chadé Roekaerts. Da's iemand die in m'n buurt woont en enkele jaren geleden de prijs voor beste belofte kreeg in de modellenwedstrijd Best Model of the World. Daarna volgden shows in Milaan en shoots voor Armani etc. Zoek ik deze laatste nog eens op via FB, blijkt dat hij nu op de cover staat van een magazine (profielfoto)... Knappe prestatie, ware het niet dat Têtu.com zichzelf omschrijft als: "le site du magazine gay et lesbien".quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
Jaar jonger dan ik en 'n stuk minder buff.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jaar jonger dan ik en 'n stuk minder buff.
Voor de geinteresseerden; ben een stukje over het menselijk metabolisme aan het schrijven. Iemand zin om 'n beetje te proofreaden?kankerslechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:09 schreef Diabox het volgende:
Voor de geinteresseerden; ben een stukje over het menselijk metabolisme aan het schrijven. Iemand zin om 'n beetje te proofreaden?Wie is het doelpubliek? Is dat een (semi)wetenschappelijke groep of is het voor de doorsnee persoon? Dit stukje bezorgt me nachtmerries van de vroegere lessen biologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam al niet op een goed Nederlands woordquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
Derde alinea, 'tesamen met blablabla' tesamen kan echt niet, gewoon 'samen' gebruiken.
De maag >> 'gehusseld' zou ik veranderen in ´gemixt´ of 'gemengd' of een ander woord daarvoor.
Leken die wel wetenschappelijke interesse hebben en dus wat meer de details ook willen weten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wie is het doelpubliek? Is dat een (semi)wetenschappelijke groep of is het voor de doorsnee persoon? Dit stukje bezorgt me nachtmerries van de vroegere lessen biologie
Daar moet ik het mee eens zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:02 schreef Seam het volgende:
Triceps vind ik dan sowieso een stuk mooier dan biceps. Maar delts en pecs zijn imo de mooiste spiergroepen.
Huh jij postte hier toch al jaren? En gezien je toon altijd dacht ik dat je wel een shredded cunt moest zijn. Of kom je terug van een blessure ofzo?quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd. Waarom kun je op Fok niet users blocken of raten (met de mogelijkheid om in te stellen dat je (de posts van) users onder een bepaalde rating niet ziet). Idem voor post met Troll, Really?, U mad? etc. Doe dat maar op superdudes.nl of zo.
[..]
Hier is al tig keer over gepost in dit topic en in allerlei KLB topics. Waarom ben je daar gaan trainen??? Zie ook mijn reactie hier.
On topic: vandaag 10x100kg gesquat (na 10x80 en 10x90).
ga weg man met die faggotquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
Volgens mij is hij zwaar gephotoshopped hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Huh jij postte hier toch al jaren? En gezien je toon altijd dacht ik dat je wel een shredded cunt moest zijn. Of kom je terug van een blessure ofzo?
[..]
ga weg man met die faggot
Inderdaad. Ik heb vrij dikke triceps (al zeg ik het zelf) maar mijn biceps blijven een beetje achter. Maar goed, beter grote triceps en wat mindere biceps dan omgekeerd.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Beter krachtbalans dan de ene groter dan de ander, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb vrij dikke triceps (al zeg ik het zelf) maar mijn biceps blijven een beetje achter. Maar goed, beter grote triceps en wat mindere biceps dan omgekeerd.
Dan ben je wel een attention whorequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar moet ik het mee eens zijn.
Denk dat de fascinatie voor sterke armen komt van het feit dat ze wat vaker ontbloot gezien worden dan pecs, delts, etc. en dat je armen toch je werktuigen zijn.
Een week geleden op een geneeskunde feestje waar ik was, deed een gast die nogal duidelijk aan krachttraining doet een show'tje voor de vrouwen daar, waarin hij z'n biceps flexte en daar een zoen op gaf (visualiseer dat maar eens) De vrouwen daar gilden het daar als een paar overhitste schoolmeiden uit.
Waren allemaal co-assistenten trouwens, blijkbaar zijn die ook gewoon menselijk.
Dat sowieso. Maar puur om het 'showen' bedoel ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter krachtbalans dan de ene groter dan de ander, toch?
Ja, maar was wel vermakelijk. Was een goeie gast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan ben je wel een attention whore
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar was wel vermakelijk. Was een goeie gast.
Ik hoop het niet, want dan waren we op hetzelfde feestje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:55 schreef Seam het volgende:
[..]Volgens mij weet ik wie je bedoeld inderdaad
Nee niet echt, maar ik studeer ook geneeskunde en ken wel een vrij enthousiaste bodybuilder/co-assistent dus ik denk dat hij het isquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Is dat een bekende Maastrichtenaar dan?
Lats zijn de echte bazen. Geen lats, geen V-shape.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Delts zijn de geilste spieren imo.Koninklijk en keizerlijk, wijd, shoulder/waist ratio, alles.
Nee niet daarom maar ik kwam dus in die nieuwe gym, daar kreeg ik echt het gevoel dat ik begeleid werd door mensen die er verstand van hebben. Ze kwamen om de zoveel tijd ff kijken en een vriendelijk praatje maken en eventueel beetje corrigeren etc. Ik kreeg ook een formulier waarop ik kon invullen wat mijn doelen zijn en iedereen bij die sportschool krijgt een gesprek met een coördinator waarbij er een voedselschema en trainingsschema wordt opgesteld.quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze geen introducees toelaten?
Ik kende geen andere sportscholen zo'n 3 jaar geleden omdat ik toen misschien 5 jaar alleen vechtsport deed. En toen zo'n 15 vrienden van mij naar Fit4Free gingen toen had ik mij daar ook maar ingeschreven zonder te weten wat er nog meer was.quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Hier is al tig keer over gepost in dit topic en in allerlei KLB topics. Waarom ben je daar gaan trainen??? Zie ook mijn reactie hier.
Ja, ik post hier al jaren. En heb een aantal "blessures":quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Huh jij postte hier toch al jaren? En gezien je toon altijd dacht ik dat je wel een shredded cunt moest zijn. Of kom je terug van een blessure ofzo?
Opvoedenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, ik post hier al jaren. En heb een aantal "blessures":
- Ik heb kinderen, dus regelmatig slechte nachtrust en opvoeden kost tijd (en dat vind ik belangrijk genoeg om prioriteit te geven);
- Ik heb een drukke management baan met redelijk wat reistijd;
- Ik ben inmiddels 40+ => minder progressie, langere hersteltijd etc.
jeweethet mattiequote:Op dinsdag 13 september 2011 15:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lats zijn de echte bazen. Geen lats, geen V-shape.
Ik snap het. No hard feelings, was gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- Ik heb kinderen, dus regelmatig slechte nachtrust en opvoeden kost tijd (en dat vind ik belangrijk genoeg om prioriteit te geven);
Ik wel, supergrote traps vind ik beestquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef DeMessias het volgende:
Sorry voor de noobvraag maar tussen de schouders zelf en je hoofd, zijn dat de traps? Deze vind ik - ontwikkeld - niet mooi.
Dwight Howard Shoulders. Heeft nog een eigen facebook ookquote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Delts zijn de geilste spieren imo.Koninklijk en keizerlijk, wijd, shoulder/waist ratio, alles.
Jezus dat ziet er ook niet uit. Misvormde pecs ook nog.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik wel, supergrote traps vind ik beestA la Batista:
[ afbeelding ]
Pecs inderdaad minder maar het ging me even om die superwrede trapsquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jezus dat ziet er ook niet uit. Misvormde pecs ook nog.
Ik vind ze er eng uit zien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Pecs inderdaad minder maar het ging me even om die superwrede traps
Mee oneensquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind ze er eng uit zien.Die basketballer hierboven heeft zn traps een stuk beter.
Vind ze er erg onderontwikkeld uit zien vergeleken met die schouders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind ze er eng uit zien.Die basketballer hierboven heeft zn traps een stuk beter.
Kinderen zijn ondergeschikt aan je training en progressie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, np. Ik was misschien wat fel in mijn reactie, maar ik ben nogal klaar met mensen die denken dat alles maar (vrijwel) gratis voor hun geregeld moet worden, terwijl vaak hun eigen bijdrage aan de samenleving nihil is. Jij valt hier dus niet onder. Vakantie:quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik kende geen andere sportscholen zo'n 3 jaar geleden omdat ik toen misschien 5 jaar alleen vechtsport deed. En toen zo'n 15 vrienden van mij naar Fit4Free gingen toen had ik mij daar ook maar ingeschreven zonder te weten wat er nog meer was.
Ik moet me nog in gaan schrijven nu maar eerst heel de week af werken en dan zondag een weekje op vakantie naar Noorwegen
Er is op elke leeftijd wel een goede reden om fatsoenlijk aan krachttraining te doen (of eigenlijk sport in het algemeen). Ik bedoel: ik ben fit, al zeker 5 jaar niet ziek meer geweest en geef het goede voorbeeld aan mijn kinderen. Als ik naar bv. collega's kijk die roken, sloten automatenkoffie drinken, in de kantine frikandellen etc eten, dan doe ik het een stuk beter. Laatst is er weer een door zijn rug gegaan toen ie thuis wat aan het klussen was. En last but not least: ik voel me er gewoon beter bij. Een paar keer per week trainen geeft genoeg energie om de werk/gezin/... sleur/meuk aan te kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
OpvoedenCarriere
40+
In alle serieusheid, wel props hoor, als je daarnaast nog traint. Het is dat ik een student ben met veel te veel tijd aan m'n handen, weet niet of ik met een heel druk bestaan nog zo zou trainen als ik nu doe.
NP: zo interpreteerde ik je opmerking/vraag ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik snap het. No hard feelings, was gewoon benieuwd.
Same herequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik post hier al een stuk minder al. Werd beetje moe van gezeik van "u jelly" en schema's/lief dagboek.
Post eens inspiratiefilmpjes en kickers.
Dan kan je die persoon toch gewoon vragen of ie dat ergens anders wil doen, je hebt immers een goed argument. Als het geen beachboy is dan begrijpt ie dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:44 schreef Jac0bus het volgende:
Is het normaal om te curlen in het squatrek?Moest gvd wachten daarop, kan je toch ook ergens anders doen
Nee, vragen of hij dat ergens anders kan doen en of het zoveel moeite is om die stang van de grond af te rapen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:44 schreef Jac0bus het volgende:
Is het normaal om te curlen in het squatrek?Moest gvd wachten daarop, kan je toch ook ergens anders doen
nee jijquote:Op woensdag 14 september 2011 10:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga eens op het kika forum zitten jij.
http://forum.dutchbodybui(...)ool-amsterdam-51467/quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Heb het al eens gevraagd maar weet iemand een goede sportschool in Amsterdam?
Ben nu van plan om naar fit 4 free te gaan maar dat zuigt blijkbaarHet probleem is dat veel sportscholen (vooral in zuid) zich richten op 'fitness' en alleen maar machines en loopbanden hebben etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |