Ja klaar nu, ga elkaar maar bestoken via DM.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet boos, ik vind je gewoon een nare huilie. Nu niet zo schijnheilig doen. Je reageert altijd debiel en komt aandacht tekort.
Tja, ieder zo zijn eigen mening. Kan ik nu wel weer gewoon even normaal in Tinychat zitten?quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet boos, ik vind je gewoon een nare huilie. Nu niet zo schijnheilig doen. Je reageert altijd debiel en komt aandacht tekort.
Goed planquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga even weg, tot jullie weer normaal doen.
Kusjes.
Succesquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef aight1 het volgende:
tevens is het half 10 en ik ging weer huiswerken om half 10 dus daag
Ik weet, Intronic is ook niet onaardig, zeker niet. Al ben ik volgens hem wel onaardig.quote:
Ja, maar die posten niet in ONZ.quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
Er zijn oudere mensen hoorwel van 100 jaar oud
Succes!quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef aight1 het volgende:
tevens is het half 10 en ik ging weer huiswerken om half 10 dus daag
Zat je BF P4F te spelen?quote:
De mods in onz zijn 87 jaar gemiddeld.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar die posten niet in ONZ.
Technisch gezien zou ik heerser moeten zijn hier
Nais, wat is je username, ik voeg je toe.quote:
Ah, ik hoor al dat ik er prima thuis pas. Goede zaak ditquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
De mods in onz zijn 87 jaar gemiddeld.
Tong is 48
Eh superwormjim is 3.
Dimensiequote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais, wat is je username, ik voeg je toe.
PS3?quote:
Hehequote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik hoor al dat ik er prima thuis pas. Goede zaak dit
quote:
Ik vind jou en dimens wel geschikt. Waarom zou ik dat niet willenquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet als mod hoor
Ah ok even chekke straks thanks.quote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
https://battlefield.play4free.com/
Ik ga niet gemeen doen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind jou en dimens wel geschikt. Waarom zou ik dat niet willenga je gemeen doen tegen mij dan?
Waarom vind je mij eigenlijk geschikt als mod?quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind jou en dimens wel geschikt. Waarom zou ik dat niet willenga je gemeen doen tegen mij dan?
Wij zijn droog genoeg. Dat schijnt te helpenquote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom vind je mij eigenlijk geschikt als mod?
Wil ik best doen. Maar straks wordt hij geslotenquote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga niet gemeen doen.
Open er een topic over dan!![]()
Het recept om een mod te worden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn droog genoeg. Dat schijnt te helpen
Omdat je een fakking droogkloot bent.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom vind je mij eigenlijk geschikt als mod?
Neehoor, ik en Dimens doen dat niet.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Wil ik best doen. Maar straks wordt hij gesloten
Blijkbaar.quote:
Het is waar LH.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je een fakking droogkloot bent.
Wat nu weer danquote:
Medicquote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar het is echt waar.
[ afbeelding ]
Medic bestaat waarschijnlijk niet meer in BF 3quote:
Hey merelquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef 92Merel het volgende:
Oh, het gaat over games lijkt het. Dan blijf ik weg.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Medic bestaat waarschijnlijk niet meer in BF 3
Watquote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
Vroeger met Warrock als medic met een heal spuit rond lopen. Wanneer iemand dan medic nodig had voor ze gaan staan en die spuit lekker niet geven.
Mooie tijden.
Hooiquote:
Dat doe je dan weer bij L4Dquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, standaard. Gewoon teammembers neerknallen omdat het kan.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, standaard. Gewoon teammembers neerknallen omdat het kan.
vergeet photoshop niuetquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Ik ga het wel gewoon over andere dingen hebben
Kijk naar het wonder dat make-up heet !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken er zo'n eentje.quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Een vrouw is pas echt mooi als ze dat is zonder make up
quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Wij zouden echte goede moderators zijn.
Wie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ken er zo'n eentje. [ afbeelding ] En nee, het gaat dit keer eens niet om jou OA
Het gaat hier om een bepaalde make-up artiest, weet niet hoeveel photoshop erin zit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Een vrouw is pas echt mooi als ze dat is zonder make up
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?quote:
Ik wil nu een hele foute opmerking makenquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?
Ik ga hem niet zelf maken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Waar blijft dat "Dimens & LompeHork for mod"-topic?
Dimens?quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Waar blijft dat "Dimens & LompeHork for mod"-topic?
Wat voor opmerking?quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil nu een hele foute opmerking maken.
Vrouwen die dat altijd denkenquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?
Ik stuur hem je wel via DMquote:
Dacht dat het meestal wel zo was, tenzij het van die meisjes zijn die zonder make-up echt een trol zijn.quote:
Doe datquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
LompeHork & Dimens
Wel beetje avag mr ben mobiel
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.quote:
Hey!quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.
Die topics van die en die voor mod, beetje verspilde moeite, niet? Beter stuur je een mailtje met een motivatie oid.
Al gedaan, Yvonne is op vakantie maar die had het ontvangen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.
Die topics van die en die voor mod, beetje verspilde moeite, niet? Beter stuur je een mailtje met een motivatie oid.
Hoinquote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al gedaan, Yvonne is op vakantie maar die had het ontvangen.
Dit. En in DIG kunnen ze sowieso wat moderatie gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
Inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast weet ik geen reet, en kan ik geen flikker, geschikt voor ONZ dus!
Wacht even, je moet 1 belangerijk ding toch wel weten, is het patat, of friet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast weet ik geen reet, en kan ik geen flikker, geschikt voor ONZ dus!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
En hij is ook een prima leerlingquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoin
[..]
Dan heb ik niks gezegd.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben je nog steeds erg dankbaar voor die lessen, je bent een held Dalando.
Dat viel wel mee, beetje opbouwende kritiek van mijn kant. En als ze echt mods worden, dan zullen ze nog wel meer kritiek krijgen.quote:
Bedanktquote:
PATAT GODVERDOMME. Eens met Myreaeaeaeaela dusquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wacht even, je moet 1 belangerijk ding toch wel weten, is het patat, of friet?
Ja zij boeien mij niet. Mijn hart is gebrookt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, beetje opbouwende kritiek van mijn kant. En als ze echt mods worden, dan zullen ze nog wel meer kritiek krijgen.Kunnen ze alvast wennen
Patat was het juiste antwoord, stuur eens een mailtje naar Yvonne.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
PATAT GODVERDOMME. Eens met Myreaeaeaeaela dus
Appelforum?quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil MODje worden van het appelforum.
Ik ben voor.quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil MODje worden van het appelforum.
Kusje danquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ja zij boeien mij niet. Mijn hart is gebrookt.
Al gedaan, patat niet vermeldquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Patat was het juiste antwoord, stuur eens een mailtje naar Yvonne.
Fantastisch aantal topics niet?quote:
Geen topics over mij.quote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
Wat voor topics kan ik verwachten in het Omdatappel forum?
topics over appelsquote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
Wat voor topics kan ik verwachten in het Omdatappel forum?
patatfrietquote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
450 topics van dit topic echt fantastisch
het is pindasaus 450 bakjes alstublieft fantastisch. ik stuurde mijn flippiee op en ontving 450 euro echt fantastisch.quote:
QFT.quote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ongelooflijk...
Wat zitten er toch domme mensen op FOK!
Vertel schatje.quote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ongelooflijk...
Wat zitten er toch domme mensen op FOK!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Het gouden lokken topic
Post hier foto's en verhalen die over gouden lokken gaan.
Staat goed.quote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef Dalando het volgende:
Wat me ook opviel is dat er bij 2 subfora 2 nieuwe mods waren... En bij 1tje ook 1tje weg.
[ afbeelding ]
ben ik een beetje garpig ja?quote:
Grutjes, doe maar niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
Post hier fotos van appels met goude lokken
Zijn we daar ook weer vanafquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IN HET NIEUWS STAAT DAT ER BINNENKROT EEN AARDBEVING IN LIMBURG KAN KOMEN VN 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER
Snel kerncentrale's bouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IN HET NIEUWS STAAT DAT ER BINNENKROT EEN AARDBEVING IN LIMBURG KAN KOMEN VN 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER
In Limburg is toch niks van waarde.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maarquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn we daar ook weer vanaf
Let's start a bitchfight, want ik ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
Even tussendoor; ik zou best mod willen worden, stiekem
Ja, het is je gelukt. Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het kwam uit, ik gaf mijzelf een klap.
Goede tijdenquote:
Welke bitchifight? Ik ben mod geweest op 1 van de grootste metalfora in Nederlandquote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Let's start a bitchfight, want ik ook.
Zet alvast je aluhoedje op.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Binnenkort aardbeving in Limburg, een grote.
Heerser, wil je geen Heerseres worden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
OMG YES DAN IS MK EINDELIJK UITGESCHAKELD EN DAN BEN IK DE HEERSER VAN FOK MAAR DIT ZEG IK TOCH NIET HARDOP HIHI
Hoe snel is binnenkort? Kom naar mijn huis als je bang bent, ik troost je wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Binnenkort aardbeving in Limburg, een grote.
Dat is waar ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heerser, wil je geen Heerseres worden?
Nou en.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke bitchifight? Ik ben mod geweest op 1 van de grootste metalfora in Nederland
Dan word jij de knuffelallochtoon van FOK!quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
OMG YES DAN IS MK EINDELIJK UITGESCHAKELD EN DAN BEN IK DE HEERSER VAN FOK MAAR DIT ZEG IK TOCH NIET HARDOP HIHI
TRUTquote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
Doe maar niet, daar woon ik.quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
VAN ALLE PROVINCIES WAAROM LIMBURG
waaromn niet randstad, al die kutmocro's uitroeien.![]()
Ben ik al. Ik weet dat jullie stiekem allemaal een knuffel willen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan word jij de knuffelallochtoon van FOK!
JA WEETNIET TUSSEN 21-26 SEPTEMBER WSSquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Maar wanneer komt die aardbeving dan?
Er loopt al een tijdje een waarschuwing dat er een aardbeving komt onder Limburg, afgelopen donderdag was een voorproefje.quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Maar wanneer komt die aardbeving dan?
ah nais, evacuerenquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA WEETNIET TUSSEN 21-26 SEPTEMBER WSS
Hihiquote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TRUT
je kan toch niet alleen heerser zijn zonder mij, lukt je niet HIHIHIHYWHAUAHAHAHAH
Jawel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef FreezePop het volgende:
Aardbevingen zijn niet te voorspellen.
Bangmakerijquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA WEETNIET TUSSEN 21-26 SEPTEMBER WSS
Klinkt ook beetje als Keizerinquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ben ik al. Ik weet dat jullie stiekem allemaal een knuffel willen.
@flippie ja dat, of neeheerseresin omgg klinkt zo cool
Op lange termijn niet, maar op korte termijn wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
google maar op can you predict earthquakes.
IN DE adquote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed inderdaad_
Flikker op joh kutuser.quote:
Ja, dan nog. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk het weer 'voorspellen', laat staan een fucking aardbevingquote:
Het is niets meer dan gokjes wagen. Er is nog nooit een aardbeving exact voorspeld. Seismologen weten niet wat een voorschok is of de hoofdschok.quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op lange termijn niet, maar op korte termijn wel.
Ik zag hemquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg i kheb mijn 1e topic in ONZ geopend.
Watquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg i kheb mijn 1e topic in ONZ geopend.
Patje niet kennenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK BEN ZO TROTS EINDELIJK VAN MIJN FAALTOPICANGST AF
Ja maar dat is omdat ik dan de lapo had..En dan moet je wel. Dit is een uit mezelf.quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
Maar kippetjelief, je opent toch ook vaak UDOWU delen? Dat zijn ook topics.
Want ?quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij huilt misschien tegen jou, maar dat is dan volstrekt logisch.
echt heusquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij is patje hij mag dat is echt sow.
Als je al zo onzeker kunt zijn op internet......quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toen ik nog eckte noob was, durfde ik nooit lapo ergens te maken want dan wist ik dat ik een nieuw topic moest starten en ik dacht dat niemand dan ging posten omdat ik de TS was bijv.
En inmiddels ben je 15000 post verder in, 3 maanden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toen ik nog eckte noob was, durfde ik nooit lapo ergens te maken want dan wist ik dat ik een nieuw topic moest starten en ik dacht dat niemand dan ging posten omdat ik de TS was bijv.
Serieus, flikker op met dat taalgebruikquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij is patje hij mag dat is echt sow.
Ja I knowquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als je al zo onzeker kunt zijn op internet......
quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En inmiddels ben je 15000 post verder in, 3 maanden?.
Oh niet dat is sowquote:
Het was geen haat, het was een... Opmerkingquote:
Daarom deed ik het ook en FP ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh niet dat is sow![]()
![]()
![]()
weer
Doet me denken aan kkj
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Wat is er met hemquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Ik nog steedsquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was in den beginne bang voor hem.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus, flikker op met dat taalgebruik
umad?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sorry hoor ik ben pas 3 maanden lid, jezus.
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.quote:
Bang zijn voor een bepaalde user?quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
Je hebt hem niet mee gemaakt, je weet niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
HSG-BOMBER was toch die user die altijd klaagdequote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.
Niet HSG, HSG-BOMBER.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSG
EN IK WAS NIET BANG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |