Patje niet kennenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK BEN ZO TROTS EINDELIJK VAN MIJN FAALTOPICANGST AF
Ja maar dat is omdat ik dan de lapo had..En dan moet je wel. Dit is een uit mezelf.quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
Maar kippetjelief, je opent toch ook vaak UDOWU delen? Dat zijn ook topics.
Want ?quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij huilt misschien tegen jou, maar dat is dan volstrekt logisch.
echt heusquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij is patje hij mag dat is echt sow.
Als je al zo onzeker kunt zijn op internet......quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toen ik nog eckte noob was, durfde ik nooit lapo ergens te maken want dan wist ik dat ik een nieuw topic moest starten en ik dacht dat niemand dan ging posten omdat ik de TS was bijv.
En inmiddels ben je 15000 post verder in, 3 maanden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toen ik nog eckte noob was, durfde ik nooit lapo ergens te maken want dan wist ik dat ik een nieuw topic moest starten en ik dacht dat niemand dan ging posten omdat ik de TS was bijv.
Serieus, flikker op met dat taalgebruikquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij is patje hij mag dat is echt sow.
Ja I knowquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als je al zo onzeker kunt zijn op internet......
quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
En inmiddels ben je 15000 post verder in, 3 maanden?.
Oh niet dat is sowquote:
Het was geen haat, het was een... Opmerkingquote:
Daarom deed ik het ook en FP ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh niet dat is sow![]()
![]()
![]()
weer
Doet me denken aan kkj
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |