Zijn we daar ook weer vanafquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IN HET NIEUWS STAAT DAT ER BINNENKROT EEN AARDBEVING IN LIMBURG KAN KOMEN VN 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER
Snel kerncentrale's bouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IN HET NIEUWS STAAT DAT ER BINNENKROT EEN AARDBEVING IN LIMBURG KAN KOMEN VN 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER
In Limburg is toch niks van waarde.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maarquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn we daar ook weer vanaf
Let's start a bitchfight, want ik ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
Even tussendoor; ik zou best mod willen worden, stiekem
Ja, het is je gelukt. Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het kwam uit, ik gaf mijzelf een klap.
Goede tijdenquote:
Welke bitchifight? Ik ben mod geweest op 1 van de grootste metalfora in Nederlandquote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Let's start a bitchfight, want ik ook.
Zet alvast je aluhoedje op.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Binnenkort aardbeving in Limburg, een grote.
Heerser, wil je geen Heerseres worden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
OMG YES DAN IS MK EINDELIJK UITGESCHAKELD EN DAN BEN IK DE HEERSER VAN FOK MAAR DIT ZEG IK TOCH NIET HARDOP HIHI
Hoe snel is binnenkort? Kom naar mijn huis als je bang bent, ik troost je wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Binnenkort aardbeving in Limburg, een grote.
Dat is waar ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heerser, wil je geen Heerseres worden?
Nou en.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke bitchifight? Ik ben mod geweest op 1 van de grootste metalfora in Nederland
Dan word jij de knuffelallochtoon van FOK!quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
OMG YES DAN IS MK EINDELIJK UITGESCHAKELD EN DAN BEN IK DE HEERSER VAN FOK MAAR DIT ZEG IK TOCH NIET HARDOP HIHI
TRUTquote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
Doe maar niet, daar woon ik.quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
VAN ALLE PROVINCIES WAAROM LIMBURG
waaromn niet randstad, al die kutmocro's uitroeien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |