Vrouwen die dat altijd denkenquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?
Ik stuur hem je wel via DMquote:
Dacht dat het meestal wel zo was, tenzij het van die meisjes zijn die zonder make-up echt een trol zijn.quote:
Doe datquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
LompeHork & Dimens
Wel beetje avag mr ben mobiel
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.quote:
Hey!quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.
Die topics van die en die voor mod, beetje verspilde moeite, niet? Beter stuur je een mailtje met een motivatie oid.
Al gedaan, Yvonne is op vakantie maar die had het ontvangen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Kijk eens in dat topic hoe ik reageer.
Die topics van die en die voor mod, beetje verspilde moeite, niet? Beter stuur je een mailtje met een motivatie oid.
Hoinquote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al gedaan, Yvonne is op vakantie maar die had het ontvangen.
Dit. En in DIG kunnen ze sowieso wat moderatie gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
Inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast weet ik geen reet, en kan ik geen flikker, geschikt voor ONZ dus!
Wacht even, je moet 1 belangerijk ding toch wel weten, is het patat, of friet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast weet ik geen reet, en kan ik geen flikker, geschikt voor ONZ dus!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
En hij is ook een prima leerlingquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoin
[..]
Dan heb ik niks gezegd.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben je nog steeds erg dankbaar voor die lessen, je bent een held Dalando.
Dat viel wel mee, beetje opbouwende kritiek van mijn kant. En als ze echt mods worden, dan zullen ze nog wel meer kritiek krijgen.quote:
Bedanktquote:
PATAT GODVERDOMME. Eens met Myreaeaeaeaela dusquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wacht even, je moet 1 belangerijk ding toch wel weten, is het patat, of friet?
Ja zij boeien mij niet. Mijn hart is gebrookt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, beetje opbouwende kritiek van mijn kant. En als ze echt mods worden, dan zullen ze nog wel meer kritiek krijgen.Kunnen ze alvast wennen
Patat was het juiste antwoord, stuur eens een mailtje naar Yvonne.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
PATAT GODVERDOMME. Eens met Myreaeaeaeaela dus
Appelforum?quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil MODje worden van het appelforum.
Ik ben voor.quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil MODje worden van het appelforum.
Kusje danquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ja zij boeien mij niet. Mijn hart is gebrookt.
Al gedaan, patat niet vermeldquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Patat was het juiste antwoord, stuur eens een mailtje naar Yvonne.
Fantastisch aantal topics niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |