Ja klaar nu, ga elkaar maar bestoken via DM.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet boos, ik vind je gewoon een nare huilie. Nu niet zo schijnheilig doen. Je reageert altijd debiel en komt aandacht tekort.
Tja, ieder zo zijn eigen mening. Kan ik nu wel weer gewoon even normaal in Tinychat zitten?quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet boos, ik vind je gewoon een nare huilie. Nu niet zo schijnheilig doen. Je reageert altijd debiel en komt aandacht tekort.
Goed planquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga even weg, tot jullie weer normaal doen.
Kusjes.
Succesquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef aight1 het volgende:
tevens is het half 10 en ik ging weer huiswerken om half 10 dus daag
Ik weet, Intronic is ook niet onaardig, zeker niet. Al ben ik volgens hem wel onaardig.quote:
Ja, maar die posten niet in ONZ.quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
Er zijn oudere mensen hoorwel van 100 jaar oud
Succes!quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef aight1 het volgende:
tevens is het half 10 en ik ging weer huiswerken om half 10 dus daag
Zat je BF P4F te spelen?quote:
De mods in onz zijn 87 jaar gemiddeld.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar die posten niet in ONZ.
Technisch gezien zou ik heerser moeten zijn hier
Nais, wat is je username, ik voeg je toe.quote:
Ah, ik hoor al dat ik er prima thuis pas. Goede zaak ditquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
De mods in onz zijn 87 jaar gemiddeld.
Tong is 48
Eh superwormjim is 3.
Dimensiequote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais, wat is je username, ik voeg je toe.
PS3?quote:
Hehequote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik hoor al dat ik er prima thuis pas. Goede zaak dit
quote:
Ik vind jou en dimens wel geschikt. Waarom zou ik dat niet willenquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet als mod hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |