Vreemd is dat, hm.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Als ik LompeHork IRL zou kennen dan zou ik hem ws met U aanspreken. Vreemd dit. Geldt ook voor huppelmuts btw.
Idem hier.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Als ik LompeHork IRL zou kennen dan zou ik hem ws met U aanspreken. Vreemd dit. Geldt ook voor huppelmuts btw.
ik jou ook, uit beleefdheidquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Neh gekkert, dan zou ik je de tyfus in slaan. Niet doen dusquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Dit topic is toch bijna volquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, wss. zelfde reden, ook terecht dus. Klaar, volgend onderwerp.
Hahah, is meer mijn opvoeding, zoals bij BBQquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh gekkert, dan zou ik je de tyfus in slaan. Niet doen dus
ik zeg altijd ewa jij grijze, kom ff hier dangquote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, is meer mijn opvoeding, zoals bij BBQik kan ook nooit iemand die zoveel ouder is met een voornaam aanspreken. Altijd mevrouw/meneer de huppeldepup. Ook bij leraren nooit gedaan
Wel terecht, die opvoeding heb ik ook gehad! Maar zo oud ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, is meer mijn opvoeding, zoals bij BBQik kan ook nooit iemand die zoveel ouder is met een voornaam aanspreken. Altijd mevrouw/meneer de huppeldepup. Ook bij leraren nooit gedaan
Ik vind het stom om leraren bij hun achternaam te noemen in mails als ze telkens hun eigen voornaam als afsluiting gebruikenquote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ohhhhquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zeg altijd ewa jij grijze, kom ff hier dang
62 toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel terecht, die opvoeding heb ik ook gehad! Maar zo oud ben ik nou ook weer niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |