Watquote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
Vroeger met Warrock als medic met een heal spuit rond lopen. Wanneer iemand dan medic nodig had voor ze gaan staan en die spuit lekker niet geven.
Mooie tijden.
Maar elke match krijg ik dan nooit de 10 Exp
Hooiquote:
Dat doe je dan weer bij L4Dquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, standaard. Gewoon teammembers neerknallen omdat het kan.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, standaard. Gewoon teammembers neerknallen omdat het kan.
vergeet photoshop niuetquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Ik ga het wel gewoon over andere dingen hebben
Kijk naar het wonder dat make-up heet !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken er zo'n eentje.quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Een vrouw is pas echt mooi als ze dat is zonder make up
En nee, het gaat dit keer eens niet om jou OA
quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Wij zouden echte goede moderators zijn.
Wie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ken er zo'n eentje. [ afbeelding ] En nee, het gaat dit keer eens niet om jou OA
Het gaat hier om een bepaalde make-up artiest, weet niet hoeveel photoshop erin zit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Een vrouw is pas echt mooi als ze dat is zonder make up
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?quote:
Ik wil nu een hele foute opmerking makenquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje standaard dat je je vriendin altijd mooi vindt, ondanks dat ze zelf vindt dat ze er niet uit ziet ?
Ik ga hem niet zelf maken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Waar blijft dat "Dimens & LompeHork for mod"-topic?
Dimens?quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Waar blijft dat "Dimens & LompeHork for mod"-topic?
Wat voor opmerking?quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil nu een hele foute opmerking maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |