HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Wat is er met hemquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Ik nog steedsquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was in den beginne bang voor hem.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus, flikker op met dat taalgebruik
umad?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sorry hoor ik ben pas 3 maanden lid, jezus.
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.quote:
Bang zijn voor een bepaalde user?quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
Je hebt hem niet mee gemaakt, je weet niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
HSG-BOMBER was toch die user die altijd klaagdequote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.
Niet HSG, HSG-BOMBER.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSG
EN IK WAS NIET BANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |