Oh niet dat is sowquote:
Het was geen haat, het was een... Opmerkingquote:
Daarom deed ik het ook en FP ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh niet dat is sow![]()
![]()
![]()
weer
Doet me denken aan kkj
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toen ik nog eckte noob was, durfde ik nooit lapo ergens te maken want dan wist ik dat ik een nieuw topic moest starten en ik dacht dat niemand dan ging posten omdat ik de TS was bijv.
HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Wat is er met hemquote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt HSG-BOMBER anders nooit mee gemaakt.
Ik nog steedsquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was in den beginne bang voor hem.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus, flikker op met dat taalgebruik
umad?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sorry hoor ik ben pas 3 maanden lid, jezus.
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.quote:
Bang zijn voor een bepaalde user?quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
Je hebt hem niet mee gemaakt, je weet niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bang zijn voor een bepaalde user?
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSGquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je voor het eerst op FOK! kwam, dan werd je meteen de grond in geboord door hem, daardoor bleven de kut users weg.
Helaas is hij niet meer/
HSG-BOMBER was toch die user die altijd klaagdequote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kerel was gewoon ontzettend zuur. Eigenlijk wel een beetje sneu.
Niet HSG, HSG-BOMBER.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel mee gemaakt. Of het was HSG
EN IK WAS NIET BANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |