Ze wonen in een westers land. Als ze daar zo'n weerzin van hebben staat het ze vrij om op te rotten. Nare mensjes.quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als die gasten de straat opgaan en een vlag verbranden raak jij over de zeik. En zo is de circel weer rond.
Welke moskee? En waar stel ik dat wat logisch is? Liegen is een zwakte.quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Nederland niet een pure democratie vorm. Het voornaamste punt was dat Mutant suggereert dat het logisch en normaal is dat die moskee in Nederland er mag komen. Ik stel daar tegenover dat tijden veranderen en dat hij daar maar gewoon mee moet leren omgaan.
Wat vind jij van vlagverbranden dan?quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als die gasten de straat opgaan en een vlag verbranden raak jij over de zeik. En zo is de circel weer rond.
Okee, er is dus verschil. Daar kunnen we het over eens zijn. Wat is exact jouw standpunt in dit verhaal dan? Er vallen mensen over je heen en je zegt dat ik woorden in je mond leg, dus alle reden voor jou om met een duidelijk statement te komen van wat je nu eigenlijk beweert. Dan is alle verwarring uit de wereld. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij legt mij op een vrij ontactvolle wijzen woorden in de mond. Typisch.
Om even verder in te gaan op hetgeen je hier zegt - ik heb aangegeven dat Nederland een sterke staatsstructuur kent en een sterke traditie van democratie. Dat is een essentieel verschil waardoor het maatschappelijke debat veel makkelijker en beter mogelijk is. De verdeeldheid wordt bovendien gekanaliseerd door de Tweede Kamer. Dat is in een land als Marokko niet het geval. Zo'n standpunt is dus gebaseerd op de praktijk.
Sukkel.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke moskee? En waar stel ik dat wat logisch is? Liegen is een zwakte.
Een vlag is een stukje textiel.quote:Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlagverbranden in het algemeen, van welk land dan ook. Vind dat een grove belediging.
Mwoah, ben het met je eens dat de tijden veranderen, maar dan niet op de manier waarop jij denkt. Dat anti-islamgeleuter zal alleen maar minder worden.quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Nederland niet een pure democratie vorm. Het voornaamste punt was dat Mutant suggereert dat het logisch en normaal is dat die moskee in Nederland er mag komen. Ik stel daar tegenover dat tijden veranderen en dat hij daar maar gewoon mee moet leren omgaan.
Het is volstrekt hetzelfde. En dat jij van Noord-Korea niet veel van de bevolking hoort zegt natuurlijk geen reet. In Arabische landen is er ten minste een grote opstand tegen de heersende regimes.. in Noord Korea niet. Daar kan je ook weer bepaalde conclusies uit trekken he..quote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Noord-Korea hoor je niet veel van de bevolking, dus wat die denken over het westen weten we niet. Gezien hun staat, denk ik dat ze eerder geneigd zijn hun eigen leider te haten.
Sowieso, ik vind dat je de indoctrinatie van de Sharia en een politieke doctrine niet kunt vergelijken.
Het is een belangrijk symbool. Net als de profeet mohammed.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Een vlag is een stukje textiel.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ben het met je eens dat de tijden veranderen, maar dan niet op de manier waarop jij denkt. Dat anti-islamgeleuter zal alleen maar minder worden.
Ik vind het vooral erg sneu. Maar kan er verder niet wakker van liggen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind jij van vlagverbranden dan?
Als dit gaat over die mensen met hun moordoproepende bordjes ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze wonen in een westers land. Als ze daar zo'n weerzin van hebben staat het ze vrij om op te rotten. Nare mensjes.
Er zijn demonstraties ja, maar ze geïndoctrineerd dmv religie. Kijk egypte, ze haten Israel en het westen nog steeds.quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is volstrekt hetzelfde. En dat jij van Noord-Korea niet veel van de bevolking hoort zegt natuurlijk geen reet. In Arabische landen is er ten minste een grote opstand tegen de heersende regimes.. in Noord Korea niet. Daar kan je ook weer bepaalde conclusies uit trekken he..
Mijn statement is vrij duidelijk, alleen wensen bepaalde figuren hun eigen politieke mening door te drukken. Dat moeten ze zelf weten natuurlijk. Als jij meent mij in het debat "aan te moeten vallen" omdat jij slecht leest wat anderen over mijn statement zeggen, dan is dat op z'n zachtst gezegd niet al te snugger.quote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, er is dus verschil. Daar kunnen we het over eens zijn. Wat is exact jouw standpunt in dit verhaal dan? Er vallen mensen over je heen en je zegt dat ik woorden in je mond leg, dus alle reden voor jou om met een duidelijk statement te komen van wat je nu eigenlijk beweert. Dan is alle verwarring uit de wereld. Ben benieuwd.
Hoofddoekjes moeten imo verboden worden,maarja.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als dit gaat over die mensen met hun moordoproepende bordjes ben ik het helemaal met je eens.
Als je zo gekant bent tegen de manier van leven hier kan je beter ergens anders in een zandbak spelen.
Echter ik waak voor mensen die dit bijvoorbeeld willen doortrekken naar elke vrouw met een hoofddoek
Net zoals moslim mannen niet-moslim vrouwen mogen trouwen mogen de moslim vrouwen hier blijven. Ben ik voorstander van.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als dit gaat over die mensen met hun moordoproepende bordjes ben ik het helemaal met je eens.
Als je zo gekant bent tegen de manier van leven hier kan je beter ergens anders in een zandbak spelen.
Echter ik waak voor mensen die dit bijvoorbeeld willen doortrekken naar elke vrouw met een hoofddoek
Het islamdebat wordt vooral in leven gehouden door gekkies zoals Wilders. En die wringt zich in steeds vreemdere bochten om kritiek te uiten op dat geloof. Waait wel weer over.quote:
Al enig idee hoeveel van die demo's in scène waren gezet door overheden aldaar of media hier?quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wij gaan niet massaal de straat op, of wel?
Yep. En jij lult over vrijheid van meningsuiting op een voor veel mensen gelijk staat met de dodenherking WO2. Vlag verbranden op zo'n dag zie ik net zoals voetballen met de kransen van de dodenherking.quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je haalt ook echt een punt uit zijn hele betoog. Knap
De demonstraties zijn alles behalve religieus van aard. Ten tweede heeft de "haat" jegens Israel een keiharde politieke grondslag en van haat jegens het Westen is helemaal niets gebleken tijdens deze demonstraties.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn demonstraties ja, maar ze geïndoctrineerd dmv religie. Kijk egypte, ze haten Israel en het westen nog steeds.
voor mensen als jij waak ik dusquote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofddoekjes moeten imo verboden worden,maarja.
Het zijn haatbaarden toch? Ik zie wel een verband.quote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties zijn alles behalve religieus van aard. Ten tweede heeft de "haat" jegens Israel een keiharde politieke grondslag en van haat jegens het Westen is helemaal niets gebleken tijdens deze demonstraties.
Dus in Afghanistan toen ze Ambassadepersoneel vermoorden was in scene gezet? Toen ze massaal de straat op gingen met die cartoons toen? ye?quote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Al enig idee hoeveel van die demo's in scène waren gezet door overheden aldaar of media hier?
Moslim-mannen mogen niet met niet-moslimvrouwen trouwen? Haha.quote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Net zoals moslim mannen niet-moslim vrouwen mogen trouwen mogen de moslim vrouwen hier blijven. Ben ik voorstander van.
Jawel. Andersom niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moslim-mannen mogen niet met niet-moslimvrouwen trouwen? Haha.
Wat??quote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep. En jij lult over vrijheid van meningsuiting op een voor veel mensen gelijk staat met de dodenherking WO2. Vlag verbranden op zo'n dag zie ik net zoals voetballen met de kransen van de dodenherking.
Respectloos.
De soep wordt in werkelijkheid echter niet zo heet gegeten.quote:
Moet je vooral doen. Ik vind het niet passen bij de huidige tijd. Laat ze maar een theedoek dragen op straat, maar niet in scholen,staatsgebouwen of op hun werk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
voor mensen als jij waak ik dus
Nee dat was mijn conclusie.quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je uitgeluld? Meneertje Leugenaar.
Afghanistan, daar zeg je me wat, is dat niet een al decennialang door buitenaardse invasies en burgeroorlog en extremistische profiteurs verscheurd land?quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus in Afghanistan toen ze Ambassadepersoneel vermoorden was in scene gezet? Toen ze massaal de straat op gingen met die cartoons toen? ye?
In Afghanistan werden ze opgehitst door een politiek/religieus figuur en Iran was het in een geregisseerde demonstratie.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus in Afghanistan toen ze Ambassadepersoneel vermoorden was in scene gezet? Toen ze massaal de straat op gingen met die cartoons toen? ye?
Wat bereik je met zo'n verbod?quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je vooral doen. Ik vind het niet passen bij de huidige tijd. Laat ze maar een theedoek dragen op straat, maar niet in scholen,staatsgebouwen of op hun werk.
Uitgeluld dus.. je wijze van discussieren is zo zwaar triest....quote:
Da's een beetje de ellende van het hele moslim geloof. Om de 1 of andere reden zit er zoveel haat en onverdraagzaamheid ingebakken dak er een bijzonder naar onderbuikgevoel van krijg.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Afghanistan werden ze opgehitst door een politiek/religieus figuur en Iran was het in een geregisseerde demonstratie.
En dat heb ik ook niemand zien doen in deze discussie.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dus? Ze doen het alsnog toch of niet?quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Afghanistan werden ze opgehitst door een politiek/religieus figuur en Iran was het in een geregisseerde demonstratie.
Dat was geen liegen en omdat jij domme conclusies trekt in dat stuk van de discussie noem ik je dat en ga er verder niet op in. Je bent een josti - accepteer dat.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uitgeluld dus.. je wijze van discussieren is zo zwaar triest....
Ik bedoel, waarom zou je liegen in een internetdiscussie.
Dat weet hij ook wel, hij trollt alleen maar.quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is een belangrijk symbool. Net als de profeet mohammed.
Je onderbuikgevoel doet er echter niet toe - en dat jij denkt of vindt dat het "de ellende is van het hele moslimgeloof" zal mij ook een worst wezen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's een beetje de ellende van het hele moslim geloof. Om de 1 of andere reden zit er zoveel haat en onverdraagzaamheid ingebakken dak er een bijzonder naar onderbuikgevoel van krijg.
Geforceerde integratie. Vaak moeten kinderen het van hun ouders. Het zijn atm vooral de ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden in Nederland bij moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat bereik je met zo'n verbod?
Gelukkig kunnen we over een tijdje weer stemmen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je onderbuikgevoel doet er echter niet toe - en dat jij denkt of vindt dat het "de ellende is van het hele moslimgeloof" zal mij ook een worst wezen.
En je punt is?quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Ze doen het alsnog toch of niet?
Des te meer reden om je statement nogmaals te herhalen hieronder dan. Dan haal je in een klap alle onduidelijkheid uit de lucht.quote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn statement is vrij duidelijk, alleen wensen bepaalde figuren hun eigen politieke mening door te drukken. Dat moeten ze zelf weten natuurlijk. Als jij meent mij in het debat "aan te moeten vallen" omdat jij slecht leest wat anderen over mijn statement zeggen, dan is dat op z'n zachtst gezegd niet al te snugger.
Dat ze er zelf geen probleem mee hebben. Die haat is er dus gewoon bij hun.quote:
Dan mag je lekker op ome Geert stemmen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we over een tijdje weer stemmen.
Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wel erg vergeetachtig, is 't niet of past het niet meer in je straatje?
VVDquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan mag je lekker op ome Geert stemmen.
Hm, laat die lui toch lekker. Ik ben ook geen fan van hoofddoeken, maar als moslima's die meuk willen dragen, laat ze dan toch lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geforceerde integratie. Vaak moeten kinderen het van hun ouders. Het zijn atm vooral de ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden in Nederland bij moslims.
Ik dacht altijd dat het incidenten waren he, die reljosti's die hypocriete, domme dingen zeiden. Ik begreep het ook nooit, moslims die zich zo laten zien in de media moeten weten dat het slecht is voor de moslimpositie in Nederland dat soort uitlatingen te doen. Steeds meer begin ik te geloven dat incidenten zoals met die belgisch / nederlandse moslimorganisatie die 9-11 gaat vieren, en mensen zoals mutant, echt zijn en toch een groot deel van de moslimbevolking vertegenwoordigen. Triest, maar het is niet anders.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze er zelf geen probleem mee hebben. Die haat is er dus gewoon bij hun.
Ben je echt rechts of wannebe-rechts?quote:
Met een 8 jaar lang 2/3 meerderheid voor de PVV en terugtrekking uit het EVRM zal er misschien op dat punt ( non discriminatiebeginsel)wat veranderen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we over een tijdje weer stemmen.
Hoezo zou ik wannabe zijn? Ik ben voor een liberale economie, vrije markt, lagere belastingen, minder overheid en een wat strengere immigratie en integratiebeleid.quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je echt rechts of wannebe-rechts?
Nikita warrig? Zelden iemand tegengekomen hier die zo klip en klaar haar mening geeft . Of je het er nu mee eens bent of niet, duidelijk is zequote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.
Kan je de vraag niet anders formuleren. Komt nogal warrig over allemaal.
Verdeeldheid zal er altijd zijn - dat is op een gegeven moment ook niet tegen te werken in een gezonde maatschappij. Eenieder zal in een gezonde maatschappij zijn of haar recht hebben op een eigen mening. Om te stellen dat verdeeldheid in die zin dus onwenselijk is, nee dat zou ik zeker niet willen zeggen. In bepaalde situaties echter, zoals de situatie waarin Marokko zich op dit moment verkeert, is het wel onwenselijk als invloeden van buitenaf (zendelingen in Marokko komen vaak uit de VS) een bepaalde doctrine opdringen. Daar is de staat zelf niet tegen opgewassen. Een radicale imam zou in mijn ogen dus ook per direct dat land moeten verlaten. In de praktwijk wordt er dan ook goed tegen opgetreden. Laat het land eerst maar eens een propere democratie ontwikkelen, alvorens dergelijke figuren toe te laten. Laat het land eerst maar eens de basic needs verzorgen, verregende alfabetisering bijv. Dan zijn mensen zelf ook beter gewapend.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Des te meer reden om je statement nogmaals te herhalen hieronder dan. Dan haal je in een klap alle onduidelijkheid uit de lucht.
Overigens, als jij beweert dat verdeeldheid voor zowel Nederland als Marokko slecht en laakbaar is, ben ik het met je eens. Als je stelt dat het in Nederland zou mogen wegens 'een sterke maatschappij' of iets dergelijks, maar in Marokko niet, ben ik het met je oneens. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het voor Marokko nog een tikje lastiger is om mee om te gaan, maar dat is wat anders dan je schouders ophalen over types die verdeeldheid zaaien in Nederland.
VVD is natuurlijk niet echt super liberaal. Alhoewel ze zeggen van wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo zou ik wannabe zijn? Ik ben voor een liberale economie, vrije markt, lagere belastingen, minder overheid en een wat strengere immigratie en integratiebeleid.
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europeaanse immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?
Waarschijnlijk gooien ze molotovcocktails naar hun gebedshuizen net als in Nederland.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europese immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?
Gezien hun leefomstandigheden en wat ze allemaal meegemaakt hebben, is dat niet zo verbazingwekkend. Het is uiteraard wel enorm zorgelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze er zelf geen probleem mee hebben. Die haat is er dus gewoon bij hun.
En je vindt niet dat je staten mag beledigen?quote:Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlagverbranden in het algemeen, van welk land dan ook. Vind dat een grove belediging.
Google eens op 'voetballen met kransen'.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.
Kan je de vraag niet anders formuleren. Komt nogal warrig over allemaal.
De PVV is economisch links, VVD is dan het meest-rechts in Nederland. Al is D-66 ook goed, alleen zijn te veel tegen defensie en wat minder streng als het gaat om immigratie.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
VVD is natuurlijk niet echt super liberaal. Alhoewel ze zeggen van wel.
En dit!quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.
Oké maar wat heeft dat met mij te maken ?quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Google eens op 'voetballen met kransen'.
Veel leesplezier want het zijn maar 105.000 hits.
Valt iedere keer weer op ja. Ze vluchten zogenaamd allemaal voor hun veiligheid maar vrouw en kinderen kunnen prima achter gelaten worden... Het zijn allemaal jonge mannen!quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef erik666 het volgende:
Ja moslim mannen mogen juist wel met niet moslim vrouwen trouwen. En dan kinderen op de wereld zetten die ook moslim moeten worden. Je ziet toch ook al die bootjes uit Noord Afrika met alleen maar mannen. Hun doel is o.a. via een niet moslim vrouw aan een verblijfsvergunning te komen. Maar een moslim vrouw met een niet moslim man daar staat zon beetje de doodstraf op. Dus ook dit is weer eenrichtingsverkeer.
Links en rechts zijn van die vage begrippen. PVV is links nationalistisch met een vreemde twist. Ik stem trouwens geen PVV.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De PVV is economisch links, VVD is dan het meest-rechts in Nederland.
Oh je bedoelt zoals op kerken in gouda?quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gooien ze molotovcocktails naar hun gebedshuizen net als in Nederland.
Waarschijnlijk zouden ze doodgewenst worden door nationalistische figuren op een forum. Users als El_Tegne's zouden dan kogels in hun hoofden wensen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europese immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?
Om die te behouden moet je sinds paal en perk stellen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.
In Parijs en Amsterdam zijn er de laatste tijd veel aanvallen op synagoges en joden in het algemeen door moslim migrantenquote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zoals op kerken in gouda?
Waar komen al die gefrustreerde moslims toch vandaan. Ergens zit het niet goed, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Parijs en Amsterdam zijn er de laatste tijd veel aanvallen op synagoges en joden in het algemeen door moslim migranten
Waarschijnlijk zouden ze gelyncht worden door je familie en daarna door de politie opgepakt worden om nooit meer terug te keren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden ze doodgewenst worden door nationalistische figuren op een forum. Users als El_Tegne's zouden dan kogels in hun hoofden wensen.
Komt omdat er daar geen joden zijn, en als er wel christenen zijn worden ze ook gewoon gediscrimineerd en aangevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen.
Daar zitten gewoon nauwelijks andersdenkenden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen. Ook frappant dat de moslims maar te accepteren hebben gehad dat Europese kolonisten gigantische religieuze bouwwerken neer hebben gezet in hun land.
Dus je moet rechten die we met pijn en moeite hebben vergaard opgeven omdat een handjevol malloten een vlag verbranden?quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Om die te behouden moet je sinds paal en perk stellen.
Dat ligt maar net aan de plek waar ze gaan demonstreren. In de stad zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden ze gelyncht worden door je familie en daarna door de politie opgepakt worden om nooit meer terug te keren.
Oh die zijn daar wel degelijk hoor. En alsnog, hun bouwwerken zouden er dan staan, dus het standpunt zou dan blijven staan.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat er daar geen joden zijn, en als er wel christenen zijn worden ze ook gewoon gediscrimineerd en aangevallen.
En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn tante is getrouwd met een niet-moslim man en ze hebben een heel lief dochtertje.
Om mensen zoals mutant en zijn hypocriete meningen, en dat nederlands belgische feestje ter ere van 9-11, en al die andere intolerantie die moslims in nederland uitdragen, zeg ik, ja. helaas, maar ja.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je moet rechten die we met pijn en moeite hebben vergaard opgeven omdat een handjevol malloten een vlag verbranden?
Okee, daar kan ik het mee eens zijn. Daaraan zou ik tegelijkertijd willen koppelen dat radicale types ook in Nederland niet welkom zijn. Waar mogelijk dienen ze te worden uitgezet, en als dat niet kan, zouden ze moeten worden vervolgd. Desnoods net als Wilders voor de rechter en dan kijken wat eruit komt. Is verre van fijn, maar blijkbaar moet het zo tegenwoordig.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verdeeldheid zal er altijd zijn - dat is op een gegeven moment ook niet tegen te werken in een gezonde maatschappij. Eenieder zal in een gezonde maatschappij zijn of haar recht hebben op een eigen mening. Om te stellen dat verdeeldheid in die zin dus onwenselijk is, nee dat zou ik zeker niet willen zeggen. In bepaalde situaties echter, zoals de situatie waarin Marokko zich op dit moment verkeert, is het wel onwenselijk als invloeden van buitenaf (zendelingen in Marokko komen vaak uit de VS) een bepaalde doctrine opdringen. Daar is de staat zelf niet tegen opgewassen. Een radicale imam zou in mijn ogen dus ook per direct dat land moeten verlaten. In de praktwijk wordt er dan ook goed tegen opgetreden. Laat het land eerst maar eens een propere democratie ontwikkelen, alvorens dergelijke figuren toe te laten. Laat het land eerst maar eens de basic needs verzorgen, verregende alfabetisering bijv. Dan zijn mensen zelf ook beter gewapend.
Niet alle ouders van moslima's eisen dat je je bekeertquote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?
Mijn zus is getrouwd met een moslim, wonen samen in Egypte en hebben een leuk dochtertje. Jaja, het kan.quote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?
In Egypte wonen lijkt me nu niet echt meer leuk als westers iemandquote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn zus is getrouwd met een moslim, wonen samen in Egypte en hebben een leuk dochtertje. Jaja, het kan.
Goed argumentquote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, zolang notabene amper 1 generatie terug Westerlingen allerlei wetgeving invoerde in Islamitische landen zelf om de landen naar hun hand te zetten.....
Is het allemaal een beetje grootspraak van onze rechtse medemens in dit soort topiques.
Ik hoor nu nog met enige regelmaat verhalen van mijn ouders over hoe de Franse medemens gewoon moslims (die protesteerden tegen hun aanwezigheid) op pleinen dood schoten.
Niet zo schijterig zijn. Vorige nog geweest en in alle rust door Cairo gelopen. Niks aan het handje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Egypte wonen lijkt me nu niet echt meer leuk als westers iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |