Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wel erg vergeetachtig, is 't niet of past het niet meer in je straatje?
VVDquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan mag je lekker op ome Geert stemmen.
Hm, laat die lui toch lekker. Ik ben ook geen fan van hoofddoeken, maar als moslima's die meuk willen dragen, laat ze dan toch lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geforceerde integratie. Vaak moeten kinderen het van hun ouders. Het zijn atm vooral de ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden in Nederland bij moslims.
Ik dacht altijd dat het incidenten waren he, die reljosti's die hypocriete, domme dingen zeiden. Ik begreep het ook nooit, moslims die zich zo laten zien in de media moeten weten dat het slecht is voor de moslimpositie in Nederland dat soort uitlatingen te doen. Steeds meer begin ik te geloven dat incidenten zoals met die belgisch / nederlandse moslimorganisatie die 9-11 gaat vieren, en mensen zoals mutant, echt zijn en toch een groot deel van de moslimbevolking vertegenwoordigen. Triest, maar het is niet anders.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze er zelf geen probleem mee hebben. Die haat is er dus gewoon bij hun.
Ben je echt rechts of wannebe-rechts?quote:
Met een 8 jaar lang 2/3 meerderheid voor de PVV en terugtrekking uit het EVRM zal er misschien op dat punt ( non discriminatiebeginsel)wat veranderen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we over een tijdje weer stemmen.
Hoezo zou ik wannabe zijn? Ik ben voor een liberale economie, vrije markt, lagere belastingen, minder overheid en een wat strengere immigratie en integratiebeleid.quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je echt rechts of wannebe-rechts?
Nikita warrig? Zelden iemand tegengekomen hier die zo klip en klaar haar mening geeft . Of je het er nu mee eens bent of niet, duidelijk is zequote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.
Kan je de vraag niet anders formuleren. Komt nogal warrig over allemaal.
Verdeeldheid zal er altijd zijn - dat is op een gegeven moment ook niet tegen te werken in een gezonde maatschappij. Eenieder zal in een gezonde maatschappij zijn of haar recht hebben op een eigen mening. Om te stellen dat verdeeldheid in die zin dus onwenselijk is, nee dat zou ik zeker niet willen zeggen. In bepaalde situaties echter, zoals de situatie waarin Marokko zich op dit moment verkeert, is het wel onwenselijk als invloeden van buitenaf (zendelingen in Marokko komen vaak uit de VS) een bepaalde doctrine opdringen. Daar is de staat zelf niet tegen opgewassen. Een radicale imam zou in mijn ogen dus ook per direct dat land moeten verlaten. In de praktwijk wordt er dan ook goed tegen opgetreden. Laat het land eerst maar eens een propere democratie ontwikkelen, alvorens dergelijke figuren toe te laten. Laat het land eerst maar eens de basic needs verzorgen, verregende alfabetisering bijv. Dan zijn mensen zelf ook beter gewapend.quote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Des te meer reden om je statement nogmaals te herhalen hieronder dan. Dan haal je in een klap alle onduidelijkheid uit de lucht.
Overigens, als jij beweert dat verdeeldheid voor zowel Nederland als Marokko slecht en laakbaar is, ben ik het met je eens. Als je stelt dat het in Nederland zou mogen wegens 'een sterke maatschappij' of iets dergelijks, maar in Marokko niet, ben ik het met je oneens. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het voor Marokko nog een tikje lastiger is om mee om te gaan, maar dat is wat anders dan je schouders ophalen over types die verdeeldheid zaaien in Nederland.
VVD is natuurlijk niet echt super liberaal. Alhoewel ze zeggen van wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo zou ik wannabe zijn? Ik ben voor een liberale economie, vrije markt, lagere belastingen, minder overheid en een wat strengere immigratie en integratiebeleid.
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europeaanse immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?
Waarschijnlijk gooien ze molotovcocktails naar hun gebedshuizen net als in Nederland.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europese immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?
Gezien hun leefomstandigheden en wat ze allemaal meegemaakt hebben, is dat niet zo verbazingwekkend. Het is uiteraard wel enorm zorgelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze er zelf geen probleem mee hebben. Die haat is er dus gewoon bij hun.
En je vindt niet dat je staten mag beledigen?quote:Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlagverbranden in het algemeen, van welk land dan ook. Vind dat een grove belediging.
Google eens op 'voetballen met kransen'.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.
Kan je de vraag niet anders formuleren. Komt nogal warrig over allemaal.
De PVV is economisch links, VVD is dan het meest-rechts in Nederland. Al is D-66 ook goed, alleen zijn te veel tegen defensie en wat minder streng als het gaat om immigratie.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
VVD is natuurlijk niet echt super liberaal. Alhoewel ze zeggen van wel.
En dit!quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.
Oké maar wat heeft dat met mij te maken ?quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Google eens op 'voetballen met kransen'.
Veel leesplezier want het zijn maar 105.000 hits.
Valt iedere keer weer op ja. Ze vluchten zogenaamd allemaal voor hun veiligheid maar vrouw en kinderen kunnen prima achter gelaten worden... Het zijn allemaal jonge mannen!quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef erik666 het volgende:
Ja moslim mannen mogen juist wel met niet moslim vrouwen trouwen. En dan kinderen op de wereld zetten die ook moslim moeten worden. Je ziet toch ook al die bootjes uit Noord Afrika met alleen maar mannen. Hun doel is o.a. via een niet moslim vrouw aan een verblijfsvergunning te komen. Maar een moslim vrouw met een niet moslim man daar staat zon beetje de doodstraf op. Dus ook dit is weer eenrichtingsverkeer.
Links en rechts zijn van die vage begrippen. PVV is links nationalistisch met een vreemde twist. Ik stem trouwens geen PVV.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De PVV is economisch links, VVD is dan het meest-rechts in Nederland.
Oh je bedoelt zoals op kerken in gouda?quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gooien ze molotovcocktails naar hun gebedshuizen net als in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |