abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101822830
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Als deze figuren oproepen tot genocide dan moet je ze inderdaad aanpakken met de beschikbare rechtsmiddelen!

Echter vinden figuren als Hofstadgroep het leuker om deze dingen aan te grijpen om over het algemeen iets te zeggen over de moslimgemeenschap dus in zekere zin komt het je ook goed uit.
Maar dat doen ze dus niet:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101822865
De relevante vraag is hier: Was die vlag hun eigendom?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101822893
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
En wat als het zo was? Dan is het nog steeds brandstichting=strafbaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_101822990
Ik weet genoeg over de kwestie kerken in Turkije en moskeen in Griekenland en Bulgarije en alle commotie en onzin die daarmee samengaat maar als jij al met debiele termen als 'dat fijne Turkije van je' komt aanzetten.
Terwijl wij beide weten dat in Istanbul op elke straathoek duizenden jaar oude kerken staan die altijd hebben mogen functioneren en nu nog steeds doen en dat er in 2004 een nieuwe kerk is gebouwd bijvoorbeeld weiger ik de discussie met je aan te gaan gebaseerd op nieuwsbronnen.

Dat is hetzelfde als in discussie gaan met iemand uit een moslimland en hem duidelijk proberen te maken dat moslims het hier best goed hebben.
En dat hij dan aankomt met berichten over varkenskoppen en molotovcocktails in moskeeën (ja is in NL gebeurd ) het minarettenverbod in Zwitserland, de uitspraken en het aantal zetels van Wilders en die Egyptische vrouw of die Turkse familie die door Duitse racisten respectievelijk doodgestoken zijn in de rechtbank of levend zijn verbrand .

Dat is geen discussie...
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101823046
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar dat doen ze dus niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom ze dat niet doen.

Niemand is gebaat hierbij. Is oproep tot geweld niet strafbaar in het Engelse rechtssysteem?

Je zou er bijna een complot achter zien.
pi_101823114
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet genoeg over de kwestie kerken in Turkije en moskeen in Griekenland en Bulgarije en alle commotie en onzin die daarmee samengaat maar als jij al met debiele termen als 'dat fijne Turkije van je' komt aanzetten.
Terwijl wij beide weten dat in Istanbul op elke straathoek duizenden jaar oude kerken staan die altijd hebben mogen functioneren en nu nog steeds doen en dat er in 2004 een nieuwe kerk is gebouwd bijvoorbeeld weiger ik de discussie met je aan te gaan gebaseerd op nieuwsbronnen.

Dat is hetzelfde als in discussie gaan met iemand uit een moslimland en hem duidelijk proberen te maken dat moslims het hier best goed hebben.
En dat hij dan aankomt met berichten over varkenskoppen en molotovcocktails in moskeeën (ja is in NL gebeurd ) het minarettenverbod in Zwitserland, de uitspraken en het aantal zetels van Wilders en die Egyptische vrouw of die Turkse familie die door Duitse vrouwen respectievelijk levend zijn verbrand of doodgestoken in de rechtbank.

Dat is geen discussie...
1 nieuwe kerk. 7 jaar geleden. Tientallen nieuwe die tegen gehouden worden. De enige bestaande zijn kerken van voor de islamitische verovering van het christelijke byzantium. Maar he, is niet waar he? Ik kan trouwens niets vinden over die nieuwe kerk van je, geef eens wat meer info. Link of namen ed
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101823190
In de tussentijd zijn er alleen in NL al honderden moskeen gebouwd maar in het zogenaamd meest tolerante islamitische land 1 kerk. Zeker op een vakantie-compound? :')
pi_101823195
Die in Belek, Antalya: een moskee , kerk en synagoge net tegenoverelkaar. Gebouwd in 2004
http://topnews.us/content(...)s-gardens-exude-calm

pi_101823235
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom ze dat niet doen.

Niemand is gebaat hierbij. Is oproep tot geweld niet strafbaar in het Engelse rechtssysteem?

Je zou er bijna een complot achter zien.
Ze pakken hen niet aan maar de EDL wel. Lachwekkend.

Complot? Zeker om moslims in een slecht daglicht te stellen? :')
pi_101823315
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef De_Nuance het volgende:
Die in Belek, Antalya: een moskee , kerk en synagoge net tegenoverelkaar. Gebouwd in 2004
http://topnews.us/content(...)s-gardens-exude-calm

[ afbeelding ]
Toeristisch dus. Wat ik al zei. Ga eens in op de beperkingen die Turken zelf nota bene aangeven die er zijn om een kerk te bouwen.
  zondag 11 september 2011 @ 17:38:49 #111
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_101823390
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef De_Nuance het volgende:
Zo is de nieuwe kerk in Belek Antalya in 2004 gebouwd voor de onder andere Nederlandse pensionado's een hologram inderdaad.
Kijk je echter naar het door ons geliefde Indonesië, dan kun je constateren dat sinds de inauguratie van de huidige president meer dan 300 kerken de fik in zijn gegaan, maar dat er nooit iemand voor veroordeeld is.

Is dit eigenlijk allemaal wel zo ontopic ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 11 september 2011 @ 17:39:34 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101823422
Radicale moslims :'). Ik zou ze allemaal afschieten, maarja. Ze moeten vooral zo doorgaan, uiteindelijk wordt het tipping point bereikt en zullen ze wel bedreigd worden en zullen de moskeeen in de fik worden gestoken door Engelse jongeren.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101823432
Maar goed terug naar de democratische rechtsstaat.

Oproep tot geweld moet strafbaar zijn naar mijn mening en zeker aangepakt worden. Zeker omdat deze mensen de kans op maatschappelijke ontwrichting doen toenemen.
  zondag 11 september 2011 @ 17:40:36 #114
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101823463
quote:
15s.gif Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef elcastel het volgende:

[..]

Kijk je echter naar het door ons geliefde Indonesië, dan kun je constateren dat sinds de inauguratie van de huidige president meer dan 300 kerken de fik in zijn gegaan, maar dat er nooit iemand voor veroordeeld is.

Is dit eigenlijk allemaal wel zo ontopic ?
Indonesië is idd heel erg(heb zelf indisch bloed). In Bali zijn ze gwn hindoe, maar in steeds meer gedeeltes van Indonesië zijn er gevechten tussen moslim en niet-moslim. Ook veel extremisten daar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101823467
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Radicale moslims :'). Ik zou ze allemaal afschieten, maarja. Ze moeten vooral zo doorgaan, uiteindelijk wordt het tipping point bereikt en zullen ze wel bedreigd worden en zullen de moskeeen in de fik worden gestoken door Engelse jongeren.
Zucht
  zondag 11 september 2011 @ 17:42:08 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101823532
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Zucht
Wat ? Als je het "ik zou ze afschieten" buiten beschouwing laat kan het toch gewoon?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 11 september 2011 @ 17:47:13 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_101823738
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Indonesië is idd heel erg(heb zelf indisch bloed). In Bali zijn ze gwn hindoe, maar in steeds meer gedeeltes van Indonesië zijn er gevechten tussen moslim en niet-moslim. Ook veel extremisten daar.
Het aantal extremisten valt nog wel mee denk ik, het probleem is dat ze teveel invloed hebben op en teveel banden hebben met de overheid. Hindu's zijn trouwens ook geen lieverdjes hoor.
;).
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_101823778
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het aantal extremisten valt nog wel mee denk ik, het probleem is dat ze teveel invloed hebben op en teveel banden hebben met de overheid. Hindu's zijn trouwens ook geen lieverdjes hoor.
;).
En de Zoroasters, dat is pas tuig.
pi_101824316
Ach, wat een sneu stelletje toch met hun protest en vlagverbranding.
Maar wel veilig in Londen, dat dan weer wel.

De pr is ^O^
pi_101824464
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, dat is idd relevant.
Maak er maar weer een lolletje van. Dat is het gemakkelijkste natuurlijk.
Wat vind jij echt van deze actie?
  zondag 11 september 2011 @ 18:18:35 #121
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_101824754
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ken je nagaan, Indonesië was vroeger juist heel liberaal minded en relaxed wat betreft het beleiden van godsdienst. Wordt soms nog aangehaald in de media als voorbeeld, maar het gaat echter helemaal de verkeerde kant op.

Een land wat eerst ook een sterke scheiding van kerk en staat kende is Turkije, maar ook daar zie je in een rap tempo godsdienst in de politiek sluipen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_101824874
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee. In Marokko wordt je als christelijke zendeling het land uitgegooid en in een zogenaamd gematigd moslimland als Turkije is het de facto onmogelijk een nieuwe kerk te bouwen omdat je geen vergunning krijgt.
Niet alleen de Christelijke zending. En wat mij betreft is dat terecht en zou het voor eenieder moeten gelden. Beetje mensen actief lastig vallen, net een soort van door to door salesfiguur. Maar goed, als dat in jouw ogen de ernstige voorbeelden zijn...
Allah Al Watan Al Malik
pi_101824959
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet alleen de Christelijke zending. En wat mij betreft is dat terecht en zou het voor eenieder moeten gelden. Beetje mensen actief lastig vallen, net een soort van door to door salesfiguur.
Ah ok dus dan mag je moslims die tegen je beginnen te miepen over de islam het land uitgooien?
Prima, niet meer zeuren dus als ik zeg dat zo'n knakker als die van van Islam4Holland het land uit moet.

Maar dat is heel anders he? Want, en ik citeer, 'Marokko is een jong land dat dit soort zaken niet kan gebruiken'. Jij vind het prima dat Christelijke zendelingen Marokko uitgegooid worden maar gaat huilen als mensen moslimfundi's hier eruit willen hebben. Daar is een naam voor...
  zondag 11 september 2011 @ 18:26:52 #124
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_101824992
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef SemperSenseo het volgende:
Ken je nagaan, Indonesië was vroeger juist heel liberaal minded en relaxed wat betreft het beleiden van godsdienst. Wordt soms nog aangehaald in de media als voorbeeld, maar het gaat echter helemaal de verkeerde kant op.
Klopt, het probleem wordt groter omdat de overheid niet durft in te grijpen. Indonesië laat aande rest van de wereld graag zien hoe goed ze met verschillende godsdiensten omgaan, beroepend op regel 1 in de grondwet : Bhinneka Tunggal Ika (Eenheid in verscheidenheid), echter van binnen is het een rommeltje.
quote:
Een land wat eerst ook een sterke scheiding van kerk en staat kende is Turkije, maar ook daar zie je in een rap tempo godsdienst in de politiek sluipen.
Niet helemaal te vergelijken, maar op politiek niveau wel denk ik. In Indonesië is de armoede een stuk erger, en een groep radicale moslims bestaat al snel uit 1000 man; 10 zijn extreem en 990 krijgen eten voor een week. Zo heb je je groep snel bij elkaar.

In Indonesië en ik denk in de hele islamitische wereld heerst een grote angst voor dingen als social media, de jongeren worden vrijer en het geloof wordt ook vrijer beleefd, de angst heerst dat dat lijdt tot (meer) ongelovigen en dus afbreuk van hun imperium.
pi_101825038
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is idd relevant.
Maak er maar weer een lolletje van. Dat is het gemakkelijkste natuurlijk.
Wat vind jij echt van deze actie?
Ik vind dat zij ook hun punt mogen maken. Ik hoorde net een stukje van de Britse herdenking, en dan gaat het over de atrocities van 9/11, in Madrid en in de Londense metro. En de half miljoen doden tussendoor worden even overgeslagen. Dat mag ook wel, maar die hele herdenking is dus óók een meningsuiting, en een mening waar je ook heel goed wat tegen kunt hebben.

Ik vind dat je altijd een mening tegenover de andere mag zetten. Ik zou dat iemand niet snel verwijten. Dan trek de morele grens bij het verstoren van de plechtigheid, en daar was volgens mij geen sprake van.
pi_101825081
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef elcastel het volgende:

[..]
In Indonesië en ik denk in de hele islamitische wereld heerst een grote angst voor dingen als social media, de jongeren worden vrijer en het geloof wordt ook vrijer beleefd, de angst heerst dat dat lijdt tot (meer) ongelovigen en dus afbreuk van hun imperium.
Het zijn juist de jongeren die extremistisch zijn. Veel extremer dan hun ouders in het geloof. Ook die 9/11 knakkers waren allemaal 20-ers.
pi_101825172
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nu komen plaatjes van kerken in Islamitische landen.
Die al eeuwen geleden gebouwd zijn.

Zelfs in Turkije is het de facto onmogelijk een nieuwe kerk te bouwen.

Maar he: "Wij willen toch niet net zo intolerant als zij zijn?"

Dus ben je de gekke henkie en wordt er over je heen gelopen. Gezellig van een uitkering leven en oproepen tot uitroeien:

[ afbeelding ]
Eeuwen geleden?

U denkt dat deze kerken eeuwen geleden zijn gebouwd?

En zo'n joekel als deze doet geen centimeter onder voor de "grootste moskee van Europa" die wij in Rotterdam hebben staan.

Allah Al Watan Al Malik
pi_101825219
Mogen ze er van mij zo uitzetten die mensen. ^O^
  zondag 11 september 2011 @ 18:35:17 #129
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_101825255
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind dat zij ook hun punt mogen maken. Ik hoorde net een stukje van de Britse herdenking, en dan gaat het over de atrocities van 9/11, in Madrid en in de Londense metro. En de half miljoen doden tussendoor worden even overgeslagen. Dat mag ook wel, maar die hele herdenking is dus óók een meningsuiting, en een mening waar je ook heel goed wat tegen kunt hebben.

Ik vind dat je altijd een mening tegenover de andere mag zetten. Ik zou dat iemand niet snel verwijten. Dan trek de morele grens bij het verstoren van de plechtigheid, en daar was volgens mij geen sprake van.
Ik snap niet hoe je een dergelijke gevoelloze, lompe en bewust provocerende actie goed kunt praten.

Volgende keer tijdens de ramadan maar spotprenten van Mohammed in de fik steken dan? En vervolgens van elke moslim die zich (terecht) onheus bejegend voelt, eisen dat hij niet moet zeuren?

Ja, zo krijgen we een leuke, gezellige, respectvolle maatschappij.
Stop the world, I want to get out.
pi_101825263
quote:

[..]

Wat kan jij dom uit je nek lullen over vrijheid van meningsuiting.

Het is voor vele mensen dodenherdenking net als de dodenherdenking op 4 mei gehouden wordt.
Je vond het zeker ook wel prima net zoals meh7 en die Vogels dat een aantal van die knuffelnoordafrikanen met de kransen gingen voetballen. Vrijheid van meningsuiting toch?
  zondag 11 september 2011 @ 18:35:52 #131
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825266
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eeuwen geleden?

U denkt dat deze kerken eeuwen geleden zijn gebouwd?

[ afbeelding ]

En zo'n joekel als deze doet geen centimeter onder voor de "grootste moskee van Europa" die wij in Rotterdam hebben staan.

[ afbeelding ]
Een paar kerken en je wilt beweren dat je dus ff een kerk bouwt in islamitsche landen? De meeste weigeren dat gewoon.
De Islam is gewoon een dominante kut geloof als je het letter opvat(de Quran). En haar volgers in het midden-oosten zijn te laag opgeleid of geïndoctrineerd en gaan niet met hun tijd mee.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 11 september 2011 @ 18:36:10 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_101825276
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het zijn juist de jongeren die extremistisch zijn. Veel extremer dan hun ouders in het geloof. Ook die 9/11 knakkers waren allemaal 20-ers.
Dat is misschien in de woestijnlanden het geval, in Indonesië zijn ze eigenlijk in meerdere generaties terug te vinden. En er spelen meer dingen, zo zijn het ook machtige mensen op de achtergrond (oud-Generaaltjes etc) die gebaad zijn bij wat onrust, geloof leent zich daar prima voor, omdat je op die manier groepen met 'gelijken' kunt motiveren.

Maar voor Indonesië weet ik dat er een grote zorg is dat de jongeren teveel meegaan met hun tijd en de rest van de wereld, met alle vrijheden dan dien. En de achterliggende gedachte is daarbij dat het veelal kinderen betreft van ouders die moslim zijn maar niet bidden of naar de moskee gaan (hebben wel wat beters te doen). Geloof is in Indonesië sterk aanwezig, maar ook sterk afwezig, Indonesië is wat dat betreft net zo karet (elastisch) als hun idee van tijd (afspraken nakomen).
pi_101825283
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah ok dus dan mag je moslims die tegen je beginnen te miepen over de islam het land uitgooien?
Prima, niet meer zeuren dus als ik zeg dat zo'n knakker als die van van Islam4Holland het land uit moet.
Iemand die actief van deur tot deur gaat om zijn of haar ideologie aan de lopende band op te dringen mag van mij zeker Marokko uitgegooid worden. Of dat nu een moslim, jood of christen betreft. Het land is in de basis namelijk nog veel te zwak om dergelijke verdeling op religie te kunnen gebruiken.

quote:
Maar dat is heel anders he? Want, en ik citeer, 'Marokko is een jong land dat dit soort zaken niet kan gebruiken'. Jij vind het prima dat Christelijke zendelingen Marokko uitgegooid worden maar gaat huilen als mensen moslimfundi's hier eruit willen hebben. Daar is een naam voor...
Dat is inderdaad heel anders. Wij kennen hier een sterke staatsstructuur en een eeuwenoude sterke traditie van democratie en vertegenwoordiging. Dat is in een land als Marokko vooralsnog niet zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825301
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Iemand die actief van deur tot deur gaat om zijn of haar ideologie aan de lopende band op te dringen mag van mij zeker Marokko uitgegooid worden. Of dat nu een moslim, jood of christen betreft. Het land is in de basis namelijk nog veel te zwak om dergelijke verdeling op religie te kunnen gebruiken.

[..]

Dat is inderdaad heel anders. Wij kennen hier een sterke staatsstructuur en een eeuwenoude sterke traditie van democratie en vertegenwoordiging. Dat is in een land als Marokko vooralsnog niet zo.
Nieuwe tijden. Je hoort de meningen.
pi_101825318
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Een paar kerken en je wilt beweren dat je dus ff een kerk bouwt in islamitsche landen? De meeste weigeren dat gewoon.
En hier gooien ze molotovcocktails , kogels en varkenskoppen naar moskeen en worden Turkse families levend verbrand door Duitse racisten.

Lekker simpele oneliners gebaseerd op nieuwsberichten kan iedereen!
pi_101825329
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je mag in Marokko een kerk bouwen, sterker nog je krijgt daar vanuit de staat subsidie voor. Het probleem is de levensvatbaarheid van een dergelijk bouwwerk. De kerken die er nu staan worden amper bezocht. Wie verzorgt het onderhoud aan deze gebouwen denk je?
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825345
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Iedereen moet moslim zijn of anders? :')
quote:
Wat extreem hypocriet, ongelofelijk! Dat je het je strot uitkrijgt! :D

In NL mogen moslims alles, in Marokko mogen niet-moslims niets want 'daar is het land nog veel te zwak voor'. Extreem hypocriet, ongelofelijk.
Niet vreemd voor een moslim om dergelijk gedrag te vertonen, dat dan weer niet.
pi_101825348
quote:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is niet voor niets een discussieforum.

Alleen is wmb vlagverbranden over de morele grens.
Dit stelletje domme gasten beseft waarschijnlijk niet dat ze hun 'zaak' eerder kwaad dan goed doen. En het voor hun broeders en zusters-voor de zoveelste keer-verpesten. Dat vind ik eigenlijk heel kwalijk.
  zondag 11 september 2011 @ 18:38:42 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825352
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je mag in Marokko een kerk bouwen, sterker nog je krijgt daar vanuit de staat subsidie voor. Het probleem is de levensvatbaarheid van een dergelijk bouwwerk. De kerken die er nu staan worden amper bezocht.
Maar in veel islamtische landen worden christenen of joden ook gediscrimineerd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101825372
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

In NL mogen moslims alles, in Marokko mogen niet-moslims niets want 'daar is het land nog veel te zwak voor'. Extreem hypocriet, ongelofelijk.
Ik ben die arrogante kuthouding zat. Volgens mij denken stiekem alle moslims zo. Vind je het gek dat wilders zoveel stemmen heeft gekregen.
pi_101825379
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee, dat staat ook nergens in mijn betoog.

quote:

Er is volstrekt niets hypocriets aan. Tenzij jij Nederland met een dictatuur wil vergelijken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825385
Nederland = geen Marokko, Turkije of Indonesië.

Nederland = Nederland
  zondag 11 september 2011 @ 18:40:42 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825401
De Islam leeft gewoon te veel in het verleden. Het is niet meegegaan met de tijd. Ook bijv. met hoofddoekjes. Het ironische is dat het een vertalingsfout kan zijn. Dat moslima's zich moeten bedeken/gesluierd moeten zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101825407
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef De_Nuance het volgende:

Nederland = Nederland
Volgens onze grote nationalistische vrienden niet. Volgens hen zijn moslims hypocriet als ze zeggen dat Turkije of Marokko geen Nederland is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825436
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens onze grote nationalistische vrienden niet. Volgens hen zijn moslims hypocriet als ze zeggen dat Turkije of Marokko geen Nederland is.
Een steeds groter deel is dat hele moslim gezeik gewoon zat. Democratie is de meeste stemmen gelden. Dus ik zou vooral zo doorgaan ^O^
pi_101825452
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat staat ook nergens in mijn betoog.

[..]

Er is volstrekt niets hypocriets aan. Tenzij jij Nederland met een dictatuur wil vergelijken.
Het is extreem hypocriet. En dat het een 'dictatuur' is doet niets af aan het feit dat JIJ het een prima maatregel vindt.
pi_101825466
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar in veel islamtische landen worden christenen of joden ook gediscrimineerd.
In veel islamitische landen worden moslims zelf gediscrimineerd. Sterker nog, elke afwijkende opinie wordt gediscrimineerd - gezien het feit dat de meeste islamitische landen een dictatoriale staatsstructuur kennen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825484
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In veel islamitische landen worden moslims zelf gediscrimineerd. Sterker nog, elke afwijkende opinie wordt gediscrimineerd - gezien het feit dat de meeste islamitische landen een dictatoriale staatsstructuur kennen.
Dat komt door de lekkere tolerante cultuur in de moslimwereld.
pi_101825488
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Echt hypocriet inderdaad!

Iedereen weet dat Turkije , Marokko en Indonesië, Liberale west-Europese democratiëen zijn met een constitutionele monarchie!
pi_101825494
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef De_Nuance het volgende:

Nederland = Nederland
Ja en NL moet alles maar toelaten en een grote bek krijgen als men even geen zin heeft in meer islamitische opdringerigheid maar een Marokko of Turkije heeft gewoon compleet schijt aan niet-moslims. En dat is dan prima, zeggen de moslims alhier.

Hypocriet tot op het bot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')