abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101825791
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moslims willen vaak geen gelijke behandeling, ze willen een status aparte voor hunzelf. Zoals ook te zien is in vrijwel alle islamitische landen.
En ze verdedigen dat ook nog gewoon met droge ogen ook hier.
Jups. Het is misbruik van de vrijheid die hier is. En daar moet je dan wat aan doen, want intolerant tegen intolerantie.
pi_101825798
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Lkw het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar er is geen reden om in Marokko discriminatie van christenen oogluikend toe te staan omdat het nog een 'jong, zwak land' zou zijn. Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat hier om ethiek en die is niet afhankelijk van de ouderdom van een land of maatschappij.
Oh nee hoor, ik heb nergens gerept over specifieke discriminatie van Christenen. Slecht lezen is een vak apart. Er staat vrij duidelijk ik van mening ben dat actieve zendingsmissies in dat land van Christenen, Joden en Moslims (of welke groepering dan ook) in dit stadium verbannen moet worden. En dat heeft juist te maken met de ontwikkelingen in het land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825809
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Jij haalde zeker niet zulke goede cijfers voor begrijpend lezen ?
Dit soort opmerkingen vind ik zo zwak altijd.
pi_101825811
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, ik neem aan dat je het met mij eens bent dat Marokko niet hetzelfde is als Nederland. Want dan is er dus al per definitie geen sprake van gelijke monniken.
En daarom is het prima dat Marokko niet-moslims die over andere religies vertellen het land uit tieft en NL moslimpredikers alle ruimte moet bieden.

Jaja.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101825818
Gelukkig zijn er altijd flink wat idioten die hier lekker overdreven op reageren. Je zou toch flink voor lul staan als je zomaar geen aandacht zou krijgen met je brandende vlaggetje.

Alhoewel... misschien zijn die 'overdreven idioten' juist wel degenen die inzien dat je de vlaggen-verbrander zo tenminste het gevoel geeft serieus genomen te worden, waardoor zij vervolgens ook weer met een voldaan gevoel naar huis kunnen zonder nog drastischer maatregelen te moeten nemen.

Bedankt joh!
pi_101825827
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar met een politieke doctrine zorgt je er niet voor dat de bevolking andere culturen gaan haten.
Pardon? U bent niet bekend met de toestanden tijdens de Koude Oorlog. Of momenteel de toestanden in Noord Korea.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825836
Tja sommige mensen kunnen alleen maar vanuit een uitgangspunt denken, beperkt je wereldvisie nogal.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101825874
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik heb nergens gerept over specifieke discriminatie van Christenen. Slecht lezen is een vak apart. Er staat vrij duidelijk ik van mening ben dat actieve zendingsmissies in dat land van Christenen, Joden en Moslims (of welke groepering dan ook) in dit stadium verbannen moet worden. En dat heeft juist te maken met de ontwikkelingen in het land.
Moslimpredikers worden niet per defintie verbannen. Alle andere religie-predikers wel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101825883
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Een steeds groter deel is dat hele moslim gezeik gewoon zat. Democratie is de meeste stemmen gelden. Dus ik zou vooral zo doorgaan ^O^
Wat gebeurt er als Mutant zo doorgaat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_101825886
Ik wil even gezegd hebben dat ik mutant de leukste moslim trol van FOK! vind O+
pi_101825888
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen vind ik zo zwak altijd.
Gelukkig zie je ze alleen als ze vanuit de hoek komen met een aan jou onwelgevallige mening.
pi_101825904
koran verbranden werd toegejuicht hier op fok, maar O ' wee een vlag :') :') fock jullie

vrijheid van meningsuiting toch?
pi_101825935
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is extreem hypocriet Mutant. Je zou de 1e zijn die tegen zo'n maatregel in NL zou ageren. En met allerlei WOII-verwijzingen ongetwijfeld. Maar omdat het Marokko is en jij jezelf als Marokkaan ziet vindt je het prima. Net zoals je de Israelische muur verschrikkelijk vindt maar de Marokkaanse muur in de Westelijke Sahara prima.
Klopt in Nederland zeker. In Marokko niet. Want Marokko is geen Nederland en vice versa. Marokko zit in een volstrekt ander stadium qua ontwikkeling en kan momenteel geen enkele vorm van "zending" gebruiken. Of dat nu van een Moslim, Jood of Christen is. En de Marokkaanse muur vind ik net zo verschrikkelijk als de Israelische muur. Doet niets af aan het feit dat beide muren ook een positief aspect kennen, namelijk veiligheid.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 september 2011 @ 18:54:41 #189
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_101825981
quote:

[..]

Verdeeldheid is voor geen enkel land goed. Ook voor Nederland niet, dat is de afgelopen decennia wel gebleken. Dat jij het zaaien van (evt. religieuze) verdeeldheid in Marokko wilt veroordelen en tegelijkertijd verkondigt dat Nederland daar maar tegen moet kunnen, is te gek voor woorden.

Zo'n standpunt is wel degelijk gebaseerd op meten met twee maten, daar waar je het gewoon met een zou moeten doen.
Stop the world, I want to get out.
pi_101826011
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moslimpredikers worden niet per defintie verbannen. Alle andere religie-predikers wel.
Predikers worden nooit per definitie verbannen. Predikers zijn niet altijd zendelingen. Islamitische Predikers krijgen in Marokko met enige regelmaat een preekverbod aan hun broek - en dan komen ze hier of elders in Europa prediken. En dan ben jij diegene die vooraan staat bij de verwijzingen naar Marokko.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 september 2011 @ 18:55:55 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101826036
quote:

[..]

Pardon? U bent niet bekend met de toestanden tijdens de Koude Oorlog. Of momenteel de toestanden in Noord Korea.
In Noord-Korea hoor je niet veel van de bevolking, dus wat die denken over het westen weten we niet. Gezien hun staat, denk ik dat ze eerder geneigd zijn hun eigen leider te haten.

Sowieso, ik vind dat je de indoctrinatie van de Sharia en een politieke doctrine niet kunt vergelijken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101826047
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vlagverbranden in het algemeen of specifiek deze? Ik trek de morele grens bij een ander zijn plechtigheid gunnen. Maar een landelijke een minuut stilte vind ik buiten dat kader vallen. Dan eis in je feite van anderen dat ze jouw meningsuiting, Amerikaanse dooien zijn veel belangrijker dan andere dooien, goedkeuren.

[..]

Ik neem aan dat zij daar anders over denken, en dan blijkt het dus toch weer moeilijk om meningsverschil te accepteren.
Vlagverbranden in het algemeen, van welk land dan ook. Vind dat een grove belediging.
pi_101826064
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Een steeds groter deel is dat hele moslim gezeik gewoon zat. Democratie is de meeste stemmen gelden. Dus ik zou vooral zo doorgaan ^O^
Democratie is niet de helft plus een.
Een democratische rechtstaat heeft altijd elementen in zich die minderheden beschermt tegen de macht van de meerderheid.

Als je bijvoorbeeld artikel 1 wil afschaffen heb je 2 keer een 2/3 (!) meerderheid nodig in beide kamers en goedkeuring van de raad van State en je hebt ook nog het EVRM waardoor allerlei discirminerende wetten door de rechter nietig kunnen worden verklaard.

En als er dan burgerlijke ongehaarzaamheid optreedt hebben verstandige mensen hier sowieso weinig meer te zoeken dus dan is het goed dat hier mensen vertrekken.
  zondag 11 september 2011 @ 18:57:12 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101826087
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vlagverbranden in het algemeen, van welk land dan ook. Vind dat een grove belediging.
Het erge is, zij vinden dat zij vlaggen mogen verbranden en ons mogen discrimineren. Maar owee als wij één ding zeggen over de Islam. Dan is het meteen de ambassade bestormen en mensen onthoofden :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101826096
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt in Nederland zeker. In Marokko niet. Want Marokko is geen Nederland en vice versa. Marokko zit in een volstrekt ander stadium qua ontwikkeling en kan momenteel geen enkele vorm van "zending" gebruiken. Of dat nu van een Moslim, Jood of Christen is. En de Marokkaanse muur vind ik net zo verschrikkelijk als de Israelische muur. Doet niets af aan het feit dat beide muren ook een positief aspect kennen, namelijk veiligheid.
Je hebt volkomen gelijk, de muur die in Berlijn was gaf de bewoners van de oostelijke helft ook een heel veilig gevoel. :')
pi_101826117
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Democratie is niet de helft plus een.
Een democratische rechtstaat heeft altijd elementen in zich die minderheden beschermt tegen de macht van de meerderheid.

Als je bijvoorbeeld artikel 1 wil afschaffen heb je 2 keer een meerderheid nodig in beide kamers en goedkeuring van de raad van State en je hebt ook nog het EVRM waardoor allerlei discirminerende wetten door de rechter nietig kunnen worden verklaard.

En als er dan burgerlijke ongehaarzaamheid optreedt hebben verstandige mensen hier sowieso weinig meer te zoeken dus dan is het goed dat hier mensen vertrekken.
Sowieso heeft Nederland niet een pure democratie vorm. Het voornaamste punt was dat Mutant suggereert dat het logisch en normaal is dat die moskee in Nederland er mag komen. Ik stel daar tegenover dat tijden veranderen en dat hij daar maar gewoon mee moet leren omgaan.
pi_101826118
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Verdeeldheid is voor geen enkel land goed. Ook voor Nederland niet, dat is de afgelopen decennia wel gebleken. Dat jij het zaaien van (evt. religieuze) verdeeldheid in Marokko wilt veroordelen en tegelijkertijd verkondigt dat Nederland daar maar tegen moet kunnen, is te gek voor woorden.

Zo'n standpunt is wel degelijk gebaseerd op meten met twee maten, daar waar je het gewoon met een zou moeten doen.
Jij legt mij op een vrij ontactvolle wijzen woorden in de mond. Typisch.

Om even verder in te gaan op hetgeen je hier zegt - ik heb aangegeven dat Nederland een sterke staatsstructuur kent en een sterke traditie van democratie. Dat is een essentieel verschil waardoor het maatschappelijke debat veel makkelijker en beter mogelijk is. De verdeeldheid wordt bovendien gekanaliseerd door de Tweede Kamer. Dat is in een land als Marokko niet het geval. Zo'n standpunt is dus gebaseerd op de praktijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101826124
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk, de muur die in Berlijn was gaf de bewoners van de oostelijke helft ook een heel veilig gevoel. :')
Je haalt ook echt een punt uit zijn hele betoog. Knap :')
pi_101826148
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het erge is, zij vinden dat zij vlaggen mogen verbranden en ons mogen discrimineren. Maar owee als wij één ding zeggen over de Islam. Dan is het meteen de ambassade bestormen en mensen onthoofden :')
En als die gasten de straat opgaan en een vlag verbranden raak jij over de zeik. En zo is de circel weer rond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_101826159
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De Israeliers en Marokkanen hebben over het algemeen er een veiliger gevoel door gekregen. Neemt niet weg dat het een nutteloze constructie is. Maar goed, dat was mijn punt ook niet Nikita.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')