abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101825503
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is extreem hypocriet. En dat het een 'dictatuur' is doet niets af aan het feit dat JIJ het een prima maatregel vindt.
Het zou hypocriet zijn in het geval dat het twee dezelfde landen betrof. Dat is echter niet het geval. Dat het een dictatuur is doet er alles aan toe, het is namelijk de context van de maatregel. In een open democratie is zo'n regel niet nodig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825529
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In veel islamitische landen worden moslims zelf gediscrimineerd. Sterker nog, elke afwijkende opinie wordt gediscrimineerd - gezien het feit dat de meeste islamitische landen een dictatoriale staatsstructuur kennen.
En daarom moet de islam geweerd worden in vrije landen om dat moslimgezeik weg te houden.
  zondag 11 september 2011 @ 18:44:40 #153
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825539
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In veel islamitische landen worden moslims zelf gediscrimineerd. Sterker nog, elke afwijkende opinie wordt gediscrimineerd - gezien het feit dat de meeste islamitische landen een dictatoriale staatsstructuur kennen.
Suni vs Shia heb je ook ja, in de Koran staat dat er maar één beweging mag zijn en diegene die andere bewegingen volgen gaan naar de hel. Alle moslims gaan dus naar de hel :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101825542
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En daarom moet de islam geweerd worden in vrije landen om dat moslimgezeik weg te houden.
En om de vrijheid op lange termijn te waarborgen.
pi_101825549
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moslimgezeik? De dictaturen zijn net zo islamitisch als de Hongaarse hoeren bij jou om de hoek.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 september 2011 @ 18:45:34 #156
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_101825566
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens onze grote nationalistische vrienden niet. Volgens hen zijn moslims hypocriet als ze zeggen dat Turkije of Marokko geen Nederland is.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wijze spreuk uit de bijbel tegen hypocrisie. Nog meer spreuken die hier van toepassing zijn: Gelijke monniken, gelijke kappen. Ge zult niet met twee maten meten.

Allemaal waar.
Stop the world, I want to get out.
pi_101825585
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wijze spreuk uit de bijbel tegen hypocrisie. Nog meer spreuken die hier van toepassing zijn: Gelijke monniken, gelijke kappen. Ge zult niet met twee maten meten.

Allemaal waar.
Intolerant tegen intolerantie. Anders krijg je een ellendige wereld.
pi_101825587
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

En om de vrijheid op lange termijn te waarborgen.
Dat.
pi_101825588
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Suni vs Shia heb je ook ja, in de Koran staat dat er maar één beweging mag zijn en diegene die andere bewegingen volgen gaan naar de hel. Alle moslims gaan dus naar de hel :P
Oh nee hoor, zelfs buiten de Suni vs Shia om. Dat is een kenmerk van een dictatuur. Zie bijv. ook in Noord-Korea of China waar hetzelfde het geval is. Elke politieke of religieuze afwijkende mening (ook binnen de eigen gelederen) is onwenselijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825613
quote:

[..]

Allemaal waar.
Zeker, ik neem aan dat je het met mij eens bent dat Marokko niet hetzelfde is als Nederland. Want dan is er dus al per definitie geen sprake van gelijke monniken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825616
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is niet voor niets een discussieforum.

Alleen is wmb vlagverbranden over de morele grens.
Vlagverbranden in het algemeen of specifiek deze? Ik trek de morele grens bij een ander zijn plechtigheid gunnen. Maar een landelijke een minuut stilte vind ik buiten dat kader vallen. Dan eis in je feite van anderen dat ze jouw meningsuiting, Amerikaanse dooien zijn veel belangrijker dan andere dooien, goedkeuren.

quote:
Dit stelletje domme gasten beseft waarschijnlijk niet dat ze hun 'zaak' eerder kwaad dan goed doen. En het voor hun broeders en zusters-voor de zoveelste keer-verpesten. Dat vind ik eigenlijk heel kwalijk.
Ik neem aan dat zij daar anders over denken, en dan blijkt het dus toch weer moeilijk om meningsverschil te accepteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101825622
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en NL moet alles maar toelaten en een grote bek krijgen als men even geen zin heeft in meer islamitische opdringerigheid maar een Marokko of Turkije heeft gewoon compleet schijt aan niet-moslims. En dat is dan prima, zeggen de moslims alhier.

Hypocriet tot op het bot.
Ja klopt want wij hebben inderdaad deze extreme randgroepering bejubeld!! :')

Ik wees op de democratische rechtststaat en hoe men daar omgaat met afwijkende meningen terwijl jij vanaf het begin al dit in het algemene wil betrekken 'die vreselijke moslims' en ook graag in het persoonlijke.

Je doet maar. Ik blijf bij mijn punt. Deze idioten zouden op basis van oproep tot geweld moeten worden veroordeeld.
Wat je verder allemaal voor persoonlijk geneuzel heb moet je vooral mee doorgaan.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101825629
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, ik neem aan dat je het met mij eens bent dat Marokko niet hetzelfde is als Nederland.
Gelukkig niet en dat willen we graag zo houden ^O^
pi_101825643
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Echt hypocriet inderdaad!

Iedereen weet dat Turkije , Marokko en Indonesië, Liberale west-Europese democratiëen zijn met een constitutionele monarchie!
Oh Turkije is geen democratie?
Weer wat geleerd.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101825645
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Gelukkig niet en dat willen we graag zo houden ^O^
Blijkbaar niet, getuige je eerdere reacties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825670
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, getuige je eerdere reacties.
Intolerant tegen intolerantie is een te moeilijk concept voor sommigen. Jammer en helaas.
  zondag 11 september 2011 @ 18:48:27 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825675
quote:

[..]

Oh nee hoor, zelfs buiten de Suni vs Shia om. Dat is een kenmerk van een dictatuur. Zie bijv. ook in Noord-Korea of China waar hetzelfde het geval is. Elke politieke of religieuze afwijkende mening (ook binnen de eigen gelederen) is onwenselijk.
Natuurlijk. Maar China weert alle geloven, Iran en Saudi-Arabia willen juist hun vorm van geloof opdringen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101825700
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Intolerant tegen intolerantie is een te moeilijk concept voor sommigen. Jammer en helaas.
Heeft niets met moeilijkheid te maken. Het is slechts een constatering dat je dus Nederland niet zo wilt houden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825707
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zou hypocriet zijn in het geval dat het twee dezelfde landen betrof. Dat is echter niet het geval. Dat het een dictatuur is doet er alles aan toe, het is namelijk de context van de maatregel. In een open democratie is zo'n regel niet nodig.
Het is extreem hypocriet Mutant. Je zou de 1e zijn die tegen zo'n maatregel in NL zou ageren. En met allerlei WOII-verwijzingen ongetwijfeld. Maar omdat het Marokko is en jij jezelf als Marokkaan ziet vindt je het prima. Net zoals je de Israelische muur verschrikkelijk vindt maar de Marokkaanse muur in de Westelijke Sahara prima.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 11 september 2011 @ 18:49:09 #170
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_101825714
quote:

[..]

Zeker, ik neem aan dat je het met mij eens bent dat Marokko niet hetzelfde is als Nederland.
Natuurlijk. Maar er is geen reden om in Marokko discriminatie van christenen oogluikend toe te staan omdat het nog een 'jong, zwak land' zou zijn. Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat hier om ethiek en die is niet afhankelijk van de ouderdom van een land of maatschappij.
Stop the world, I want to get out.
pi_101825719
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heeft niets met moeilijkheid te maken. Het is slechts een constatering dat je dus Nederland niet zo wilt houden.
Klopt. Dat zeg ik ook nergens.
pi_101825725
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh Turkije is geen democratie?
Weer wat geleerd.
Jij haalde zeker niet zulke goede cijfers voor begrijpend lezen ?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101825731
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar China weert alle geloven, Iran en Saudi-Arabia willen juist hun vorm van geloof opdringen.
China heeft zelf een eigen politieke doctrine die ze opdringen. Er is geen enkel verschil.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101825762
quote:

[..]

Allemaal waar.
Moslims willen vaak geen gelijke behandeling, ze willen een status aparte voor hunzelf. Zoals ook te zien is in vrijwel alle islamitische landen.
En ze verdedigen dat ook nog gewoon met droge ogen ook hier.
  zondag 11 september 2011 @ 18:50:47 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101825785
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

China heeft zelf een eigen politieke doctrine die ze opdringen. Er is geen enkel verschil.
Maar met een politieke doctrine zorgt je er niet voor dat de bevolking andere culturen gaan haten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')