Waarschijnlijk zouden ze doodgewenst worden door nationalistische figuren op een forum. Users als El_Tegne's zouden dan kogels in hun hoofden wensen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zou er in Marokko gebeuren met Europese immigranten die met borden gaan lopen dat Marokko kapot moet en zo?

Om die te behouden moet je sinds paal en perk stellen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, maar wij zijn geen Marokko en ik heb eerlijk gezegd niet de behoefte om een Marokko te worden. Daarom is het westen ook zo geweldig. Wij kennen hier meer vrijheden.

In Parijs en Amsterdam zijn er de laatste tijd veel aanvallen op synagoges en joden in het algemeen door moslim migrantenquote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zoals op kerken in gouda?

Waar komen al die gefrustreerde moslims toch vandaan. Ergens zit het niet goed, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Parijs en Amsterdam zijn er de laatste tijd veel aanvallen op synagoges en joden in het algemeen door moslim migranten

Waarschijnlijk zouden ze gelyncht worden door je familie en daarna door de politie opgepakt worden om nooit meer terug te keren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden ze doodgewenst worden door nationalistische figuren op een forum. Users als El_Tegne's zouden dan kogels in hun hoofden wensen.

Komt omdat er daar geen joden zijn, en als er wel christenen zijn worden ze ook gewoon gediscrimineerd en aangevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen.

Daar zitten gewoon nauwelijks andersdenkenden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen. Ook frappant dat de moslims maar te accepteren hebben gehad dat Europese kolonisten gigantische religieuze bouwwerken neer hebben gezet in hun land.

Dus je moet rechten die we met pijn en moeite hebben vergaard opgeven omdat een handjevol malloten een vlag verbranden?quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Om die te behouden moet je sinds paal en perk stellen.

Dat ligt maar net aan de plek waar ze gaan demonstreren. In de stad zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden ze gelyncht worden door je familie en daarna door de politie opgepakt worden om nooit meer terug te keren.

Oh die zijn daar wel degelijk hoor. En alsnog, hun bouwwerken zouden er dan staan, dus het standpunt zou dan blijven staan.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat er daar geen joden zijn, en als er wel christenen zijn worden ze ook gewoon gediscrimineerd en aangevallen.

En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn tante is getrouwd met een niet-moslim man en ze hebben een heel lief dochtertje.

Om mensen zoals mutant en zijn hypocriete meningen, en dat nederlands belgische feestje ter ere van 9-11, en al die andere intolerantie die moslims in nederland uitdragen, zeg ik, ja. helaas, maar ja.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je moet rechten die we met pijn en moeite hebben vergaard opgeven omdat een handjevol malloten een vlag verbranden?

Okee, daar kan ik het mee eens zijn. Daaraan zou ik tegelijkertijd willen koppelen dat radicale types ook in Nederland niet welkom zijn. Waar mogelijk dienen ze te worden uitgezet, en als dat niet kan, zouden ze moeten worden vervolgd. Desnoods net als Wilders voor de rechter en dan kijken wat eruit komt. Is verre van fijn, maar blijkbaar moet het zo tegenwoordig.quote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verdeeldheid zal er altijd zijn - dat is op een gegeven moment ook niet tegen te werken in een gezonde maatschappij. Eenieder zal in een gezonde maatschappij zijn of haar recht hebben op een eigen mening. Om te stellen dat verdeeldheid in die zin dus onwenselijk is, nee dat zou ik zeker niet willen zeggen. In bepaalde situaties echter, zoals de situatie waarin Marokko zich op dit moment verkeert, is het wel onwenselijk als invloeden van buitenaf (zendelingen in Marokko komen vaak uit de VS) een bepaalde doctrine opdringen. Daar is de staat zelf niet tegen opgewassen. Een radicale imam zou in mijn ogen dus ook per direct dat land moeten verlaten. In de praktwijk wordt er dan ook goed tegen opgetreden. Laat het land eerst maar eens een propere democratie ontwikkelen, alvorens dergelijke figuren toe te laten. Laat het land eerst maar eens de basic needs verzorgen, verregende alfabetisering bijv. Dan zijn mensen zelf ook beter gewapend.

Niet alle ouders van moslima's eisen dat je je bekeertquote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?

Mijn zus is getrouwd met een moslim, wonen samen in Egypte en hebben een leuk dochtertje. Jaja, het kan.quote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de man in kwestie heeft zich niet hoeven besnijden?

In Egypte wonen lijkt me nu niet echt meer leuk als westers iemandquote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn zus is getrouwd met een moslim, wonen samen in Egypte en hebben een leuk dochtertje. Jaja, het kan.

Goed argumentquote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, zolang notabene amper 1 generatie terug Westerlingen allerlei wetgeving invoerde in Islamitische landen zelf om de landen naar hun hand te zetten.....
Is het allemaal een beetje grootspraak van onze rechtse medemens in dit soort topiques.
Ik hoor nu nog met enige regelmaat verhalen van mijn ouders over hoe de Franse medemens gewoon moslims (die protesteerden tegen hun aanwezigheid) op pleinen dood schoten.

Niet zo schijterig zijn. Vorige nog geweest en in alle rust door Cairo gelopen. Niks aan het handje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Egypte wonen lijkt me nu niet echt meer leuk als westers iemand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |